Bengel, tuurlijk kan ie gedraaid zijn, ik hoop dat je inmiddels alweer gerustgesteld bent, en dat je je wondertje alweer gevoeld hebt. En anders gewoon bellen he.... Liefs, Esther
ha essie ja weer gevoeld heeft wel halve dag geduurd voordat ik wat voelde en de plopjes lijken wat zachter, alsof ie naar de achterkant verhuisd is..hihi.ben weer gerust.en niet meer naar.. xx
Ooo ik lijk wen wel, ik vergeet ook wat te vertellen. Tijn heeft ons verwend vannacht... van half 12 tot 6 uur geslapen! Wat een toppertje he! Nu maar hopen dat het hem ook is bevallen, en dat ie het blijft doen
Nou hier was het van korte duur hoor... Pfff.. Het was 1 dag en daarna niet meer. Vannacht was helemaal een hel, ieder uur tot 4 uur werd ze wakker! Of nou ja wakker niet echt, meer om zich heen slaan met dr armen en pruttelen, daarna een krijsje geven, alsof ze wilde eten. Dus ik haar aanleggen, echt niet en slapen. Ze wilde gewoon tegen me aanliggen. Dat feestje gaat mooi niet meer op.
Ow ze hoeft van mij ook echt nog niet door te slapen, vinden mn tieties ook niet fijn. Maar ieder uur word je op een gegeven ogenblik wel wanhopig van hoor.. @sam.. hoe is het met jou? Inmiddels de 37weken al gepasseerd...
goeiemorgen meiden! wen, das minder zo'n nacht. es, wat heerlijk dat ie zo geslapen heeft, iedere nacht dat ie het nu al doet is mooi meegenomen he. en wie weet heb je wel een snelle doorslaper, dat zou super zijn hier idd de 37 weken gepasseerd, dus ik mag officieel bevallen hihi. van mij mag het, gisteren is kylian jarig geweest, dus dat heb ik in ieder geval gered om niet twee op 1 dag te hebben. het rommelt soms flink, maar dat is al weken zo. ben wel zoooooooooooooooooooooooooo moe, hadden jullie dat ook op een gegeven moment? echt zou hele dagen kunnen slapen, helaas gaat zelfs een middag dutje niet met kylian erbij, maar goed liefs sam
Als eerste.... MJ gefeliciteerd met je verjaardag Als tweede, Shaar, ook even via deze weg ( heb je al gesproken) gefeliciteerd met je verjaardag Geniet van je daggie met The Rubster! Sam dat is wel ff minder dan ja dat je niet ff kan gaan liggen. Ik was op het laatst ook wel moe, maar kon er ook aan toegeven. Probeer s'avonds lekker op tijd naar bed te gaan anders. Het gaat hard nu he.... voor je het weet is het zover! Hier net lekker in bad geweest met Tijn, wat heerlijk zeg. Ik mag eigenlijk nog niet, vanwege de wond binnenin, maarja ik vloei amper tot niets meer, dus heb zelf even doktertje gespeeld, en besloten dat het wel weer even mag. Hij lag zo lekker... eerst op zijn floatmatrasje, en daarna lekker op mij... hij viel gewoon in slaap die stille genieter. En nu ligt ie lekker in (zijn eigen) bed te slapen. Liefs, Esther
oww es, wat heerlijk! samen in bad, genieten is dat he. en das het voordeel van een eerste kindje he, je kan gaan liggen wanneer je wil, dat gaat helaas bij een tweede niet meer
Ja dat is echt genieten ja... ligt ie me eerst helemaal aan te kijken en vervolgens valt ie met zijn tevreden blik in slaap in dat water. Heerlijk gewoon! Nee ik wacht ook tot Tijn 18 is voor ik aan een tweede begin hahaha..... pff nee hoor dan ben ik 46, zullen we dat maar niet doen
@shaar en m: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Hoop dat jullie een leuke dag hebben @es: Heerlijk he, samen in bad @sam: spannend meid! Je bent er bijna. Probeer inderdaad lekker vroeg je bedje in te gaan 's avonds. Meiden, ik ga woensdag weer naar de gyn! Denk dat ik gelijk weer clomid mee krijgt.
shaar en mj, ook van mij van harte gefeliciteerd! diesel en esther, zal het zeker proberen hoor! en es, pas als ie 18 is en diesel, spannend meid! hoop dat je snel weer zwanger bent! ik duim voor je!
@birthday girls: gefeliciteerd! @es: lekker joh in bad met je mannetje! @diesel: hoop dat je snel weer zwanger bent! @wen: das minder elk uur wakker... @sam: spannend wanneer het gaat gebeuren! hier rommelt nog niets (gelukkig) maar wou dat we een paar weken verder waren verlang zo naar de kleine! nog gefeliciteerd met kylian!
dank je wel denise, geniet er nog maar van, voor je het weet lig je te bevallen. hoewel...mag van mij ook liever vandaag dan morgen beginnen, zie er als een berg tegenop, maar wil mijn frummel nu eindelijk wel vasthouden hoor! lekker tegenstrijdig he
hello meiden.. sam..nog heeel effe. wat gaaf zeg essie in bad met je zoon gisteren heb ik de 20 w. echo gehad. ALLES IS GOED het was me een druk kindje zeg. de echoscopiste zei ook een paar keer, blijf toch eens liggen joh, je papa en mama willen je zien..en dan ploep weer weg...dus logisch dat ik hem/haar zo veel voel. want we weten dus niet wat het is. ik heb wel een vermoeden. de echoscopiste heeft het geslacht niet kunnen zien, omdat hij/zij de beentjes netjes bij elkaar hield..maar ook zij heeft een vermoeden zei ze...de beeb dacht waarschijnlijk, oke, jullie willen het niet weten dusss laatik het jullie ook niet zien! maar helemaal geweldig zeg..we heben 10! foto's gekregen... ze had met ons te doen omdat het zo lang geduurd heeft (toen ze vroeg heeft u foliumzuur geslikt, gaf ik aan bijna 3jaar)...dus we hebben veel e bekijken op mijn hyves kun je de pics zien, probeer ook hier toe te voegen zo lang verhaal, ga poetsen, tm is met kamertje aan de slag: plinten eraf, moeten ouderwetse op, stopcontacten naar de grond enz
Hallo meiden, Heb alles even meegelezen maar momenteel lukt het reageren niet zog oed, heb het echt heel erg druke n natuurlijk moeten we nu veel naar het zikenhuis met Kyara voor diverse controles. Meiden het gaat hier ook snel met de zwangeren....en natuurlijk met alle beebs ook wat een prachtige lieve kindjes *ZWIJMEL* Ik blijf meelzezen hoor ben erg benieuwd naar de aankomende beebs. Het gaat verder heel goed hier de meiden groeien lekker door en het zijn echt 2 schatjes! Ze zijn ook heel makkelijk, heb eigenlijk helemaal niet zo te klagen Ondaks dat het toch druk is hoor. Maar goed Oja we hebben een nieuwe wandelwagen gekregen voor mijn verjaardag de Xadventure Twinco Op de foto lijkt hij donker groen maar het is een lime groene, omdat het refelcterende stof is is de foto wat donkerder geworden. Ook even 2 fotootjes in mijn album van de meiden