@denise.. lekker joh! Top dat het goed gaat met de kleine. @esther.. doorslapen? wat is dat? hier nog gemiddeld 2 nachtvoedingen (maar dat wistje al) @all... volgens mij begint sasha een tandje te krijgen. Ze kwijlt zich al 1,5 week het onganst en er is een wit stipje zichtbaar op haar tandvlees. Gister ook gespot door esther (dacht dat ik seniel werd) Die kleine heft echt haast om groot te worden. Brabbelt er al flink op los (volgens het cb, pas gemiddeld na 3 mnden) wil zich al opdrukken met dr ellebogen, als ze op dr buik ligt (das af en toe) wilt alleen maar zitten en het liefst staan. Nog even klein blijven meisje! @es (nog een keer) gister zag ik je na een voeding bij tijn, zachtjes op zn rug kloppen en hij liet meteen een boertje. Ik wrijf altijd en duurt het vet lang. Vanochtend dacht ik, laat ik dat ook eens proberen, kotst ze me toch ineens onder joh haha @vruchtje, ik duim echt ontzettend voor jullie! @ciny.. dikke kus van ons! @all... volgende week vrijdag een afspraak bij de dokter voor de mirenaspiraal. Zal mij benieuwen!
Leuke foto wendyp echt een schatje. Maar meiden al jullie kindjes zien er gewoon super knap, lief en leuk uit. In album staat een testje. liefs vruchtje
Vruchtje... dit is niet echt een licht streepje meer he... Gefeliciteerd meid! Hier ook goed nieuwd... Tijn had net zachte poep! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Was gewoon blij dat alles onder zat, en weer 4 doekjes moest gebruiken! Heb hem helemaal afgekust omdat ie gepoept had hihi!
Dank je Esther, inderdaad geen vaag streepje Goed joh van Tijn ze poep waar een moeder wel niet blij mee kan zijn ha ha. Bevalt het moederschap goed?
Ja ik hoop zo dat ik 5 sept. een goede echo heb. Die mk had ik toen ik clomid slikte, daar had ik altijd heel dun baarmoederslijm van. Met spuiten van gonal-f had ik juist hele mooie dikke laag, dus hopelijk is dat sowieso een goed teken voor betere innesteling liefs vruchtje
@vruchtje... wiieeeehhoooeeee.... Echt top joh! Das inderdaad geen vaag lijntje meer! Duimen voor 5 september!
vruchtje, GEFELICITEERD MEID! heyyy meiden, vanochtend bij de vk was alles weer goed, gewicht wéér hetzelfde (word eentonig hihi) bloeddruk goed, hartje hoorde we nu gelukkig in 1 keer, wel heel ver weg, maar dat komt dus omdat ze al zo diep ligt. dit zegt helaas niks over hoe snel de bevalling zou kunnen beginnen, dus helaas. het scheelt alleen wel met de weeen zei ze omdat ze dat stuk niet meer hoeft te doen, we zullen zien. het rommelt wel flink hoor, heb veel harde buiken, nu nog doorzetten volgens john beval ik dit weekend dus ben benieuwd of ie gelijk krijgt
ooo sam wat spannend he! En als jij bent geweest dan mag ik ook! kan echt niet meer wachten, heb sinds gisteravond dus wel last van vocht enzo maar te hopen dat het alleen door de hitte komt, kijken of het afzakt. Nou hou ons op de hoogte!
vocht heb ik nu ook steeds meer, echt door de hitte. en idd spannend he! sta gewoon al bovenaan de lijst om te bevallen hihi.