Ik lees het later wel Ik ga maar eens even mijn mannetje uit bed plukken. Die ligt voor het eerst 2 uur in zijn eigen bed te slapen, wat een kanjer he! Maar het is weer tijd voor zijn druppeltjes, en ik mis hem eigenlijk best wel, dus ik ga hem lekker pakken hihi Fijne avond allemaal
Even een ego berichtje.... Katja heeft haar 1e tandje! De 2e is ook al zichtbaar dus zal niet lang meer duren. Ze heeft er volgens mij geen last van gehad, want ze is de afgelopen dagen niet anders dan anders. Ik zag opeens een wit puntje en toen ik er met m'n vinger overheen ging was het net een mesje met karteltjes Ben helemaal blij
Hihi, nou zuurtje, wij hebben er aardig lang op moeten wachten... Ze is volgende week alweer 9 maanden! Jaap zei al: als t niet komt kunnen we nog wel om een kunstgebitje
Wendyp en/of andere meiden: even een vraagje? Jij had toen toch een echo in je album staan van ongeveer 8 weken? Is die 8 weken gerekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie of vanaf de dag rond je eisprong? Ik krijg namelijk een echo met 7 wkn (gerekend vanaf de inseminatie) maar zou dan officieel 9 wkn zijn als ik vanaf 1e dag laatste menstruatie uit ga ik snap het niet helemaal jij/jullie wel? Alvast bedankt. liefs vruchtje
Vruchtje: je moet gewoon rekenen vanaf 2 weken voor je eisprong. 7 weken na de inseminatie (dus eisprong) betekent 9 weken zwanger. Je krijgt er dus 2 weken extra bij.
Als jullie het maar laten, als ik straks eindelijk zwanger ben wil ik dat natuurlijk wel met jullie delen!
@katrien: Zijn jullie vandaag voor de 1e IUI geweest? Spannend! We wachten op je hoor, eerder gaat dit topic echt niet dicht!
Nou dan is het bij deze besloten! We blijven gewoon hierzo hihi @vruchtje... die banner staat je geweldig! In mn album staan echo's van 6 weken en 8 weken, dat is gerekend vanaf 1e dag menstruatie. Jij pas met 9 weken? Waarom zo laat? @dieseltje.. wauw dr eerste tand! Vind dat er altijd zooo schattig uitzien! @all... hier rustig. Sasha begint het 'doorslapen' door te krijgen, van 11 tot 5 ongeveer slaapt ze. Alleen afgelopen zondag was het drama, eigen schuld, waren naar een kinderverjaardag waar het echt onwijssss druk was. Teveel indrukken opgedaan denk ik.
hoi meiden, Ik ben gisteren om 13.18 bevallen van een kerngezonde dochter ze heeft de naam DANIQUE gekregen en weegt 3475 en is 49 cm klein. t was een loodzware bevalling die zaterdagnacht om half 2 al begonnen is en dus gistermiddag pas geeindigd is in het zh in plaats van thuis. het bevallingsverhaal blijf ik jullie nog even schuldig, dat volgt nog. gelukkig heb ik het toch nog helemaal zelf af kunnen maken zonder kunstgrepen en heb ik ze letterlijk bijna gelanceerd ik zet even een foto in mijn album
Ohhhhhh Sam geweldig krijg er helemaal kippenvel van. Leuk joh een dochter en ook al zo een leuke naam en wat is ze prachtig wendyp: geen idee waarom ik zo laat echo krijg. Gyn zei nog toen, als je zwanger bent wil ik een vroege echo. Die vrouw van de poli (waar ik vorige week was langs geweest) telt vanaf de inseminatiedatum i.p.v. al 2 weken eerder. GRRRRRRRR ik weet het ook niet meer. Vind het al zo spannend allemaal. 2 meiden die gelijk lopen met mij 1tje zelf paar dagen korter krijgen al 21 en 25 aug een echo. Zal ik bellen? liefs vruchtje
@sam... mooie naam! Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ga even in je album kijken! @vruchtje.. ik zou gewoon bellen! Nee heb je, ja kun je krijgen toch?