haaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii dames. zo dan wat is dit lang geleden zeg. -mj jou zag ik bij de januari mama's hoe is het met jullie en met de kwaaltjes? inmiddels heb ik al 2 keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdrogen helaas. hoop dat het nu beter gaat. over de kinderwagen ik heb een Quinny Buzz die had ik al van Lotte heb alleen nieuwe bekleding besteld. Het kamertje is ook al besteld en komt eind augustus al. hihihi ik ga zo lekker slapen. veel liefs Annika
ZWANGERE Jody:+/- 28 november 2007 Dieseltje: +/- 10 december 2007 Puksem: Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo! Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 11 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 1 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
Ladies, Meld me ook hier! Zonder mijn afkomst te verloochenen natuurlijk! Hoop dat ze snel volgen. @ MJ, super gave kamer, zou ik ook zooo gekozen hebben.! Ik heb het ook al aan veel mensen verteld. Kon er niet zo goed tegen dat iedereen steeds aan me vroeg hoe het met mijn eieren was....nou gelegd dus....niet iedereen hoor, maar mensen die ook altijd vroegen hoe het ging met de behandeling enzo. Verder willen we ook graag weten wat het is, denk dat we ook maar moeten beslissen om het te vertellen aangezien ik mijn mond niet zo makkelijk dicht kan houden....oeps. Denk zelf een meisje, omdat ik graag een jongen zou willen...maar goed, maakt natuurlijk geen reet uit. Alles is welkom. Verder niet zo veel klachten, was vrijdag misselijk, sindsdien niet meer. Heb wel gevoelige borsten, maar niet overdreven. Voelde jullie veel in het begin? Ik bedoel was het de hele dag aanwezig of vergat je het ook wel eens. En dan nog een vraag, ik heb heel veel pijn in mijn rug gehad vorige week en nu minder maar nog wel af en toe, van die lage rugpijn. En steken in mijn buik, ene x heftiger dan de andere x. Jullie ook gehad? Hoe bedoel je onzeker? Sorry hoor, weet ook niet goed wat te voelen. Nou, blij even mijn hart te luchten. thanks Marit voor het opnieuw samenbrengen.... x
Yooo Shaar! Jij ook hier! Heb je je al aangemeld bij de febr. mama's? Ik nog niet... Misschien dat ik vanmi. durf. Over die buikpijn he.. Heb ik ook. Alleen 's morgens zo tot een uurtje of 11 dan wordt minder. Tis een soort vreemd gevoel in mn baarmoeder, trekkerig.. Btje ongi-achtig.. Heb jij dat ook? Had het de vorige keer niet zo vlgs mij.. Misselijkheid gaat hier ook op en af.. Vooral tegen de avond word ik misselijk.. Nog even en jullie mogen ook je garnaaltje zien! Annika: Hey leuk weer wat van jou te lezen, gaat bij jou nu ook snel hoor, bijna 12 wk! Wat balen dat je zo ziek bent steeds. Gaat het nu iets beter? Ik denk trouwens wel dat wij vertellen of het een jongen of meisje wordt.. Weet je.. de vorige keer had ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje ging worden en nu juist heel sterk een meisje.. Droom er zelfs over, apart he.. We'll see! Pfff, de zenuwen beginnen hier ook wel aardig op te spelen nu hoor. Ben vandaag gewoon vrij en heb pas om 12.30 de echo. Had lekker uit kunnen slapen dus, maar nu al klaarwakker! Zo maar eerst ff aankleden enzo.. Laat me horen vanmi.! liefs
ZWANGERE Jody:+/- 28 november 2007 Dieseltje: +/- 10 december 2007 Puksem: Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo! Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 11 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 1 februari 2008 Marjo83: 13 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
ZWANGERE Jody:+/- 28 november 2007 Dieseltje: +/- 10 december 2007 Puksem: Marit: 24 december Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo French: +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 11 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 1 februari 2008 Marjo83: 13 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
@Marjo, (nogmaals) succes en plezier bij je echo! Ik was ook misselijk in de avond. @Shaar, trekken in je buik kan het oprekken van je baarmoeder zijn. En ze hebben het ook wel eens over bandenpijn? Rugpijn kan komen omdat je op hakken loopt hoorde ik? @Annika, hee tijd geleden. Leuk dat je er weer bent! Balen dat je zo ziek bent (geweest)... @Moon, je was zo snel weg dat ik je geen fijne vakantie heb kunnen wensen! Meiden, vanaf morgen ben ik er ook een weekje niet. Vakantie! Alleen voor mij geen zon...
Hey meiden.. Mag ik me hier dan ook aansluiten? goed idee zo'n topic Ik lees wel veel mee met de meiden van het clomid topic maar antwoorde er niet meer dat vindt ik best wel dubbel voor mezelf maar ook voor die lieve meiden daar. Hier zijn we al druk met de babykamer bezig, Het kamertje is al uitgezocht en de kleuren zijn we ook over uit. 1 muur wordt lime groen en de rest wordt ecru ook 1 plank die tegen de muur staat doen we lime groen. verder kleed ik de kamer met neutrale kleurtjes aan. Een kinderwagen hebben we ook al die staat hier al op zolder, kleertjes heb ik ook nog niet gekocht wel wat rompertjes als we weten wat het gaat worden zal ik kleertjes gaan kopen (kan niet wachten ) @annika Fijn dat je er weer bent meid! doe lekker rustig aan denk aan jezelf. @moon en maritt Hele fijne vakantie gewest kom vooral lekker uitgerust thuis @marjo Succes met de echo! je zult vast een mooi kloppend hartje gaan zien! laat je het wel weten? @mj Klinkt goed dat kamertje Leuk om er al wat mee bezig te zijn. Alles verder goed? groei jij ook al zooooo snel? @shaar Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap (had ik volgens mij nog niet gedaan ) Leuk de zwangere clomid meiden hier te treffen we zullen het hier ook vast gezelig krijgen Liefsss
Ik heb hem via MP we hebben de happy baby spider twin. De wagen staat in mijn album ook het kamertje wat we hebben uitgezocht dan wel met 2 ledikantjes he
Mooi kamertje, Kreeftje! Je hebt ook al een mooie buik, hoor. Vandaag een beetje een baaldag: keelpijn, hoofdpijn, licht misselijk...Bleegh! Was veel liever in mijn bed gebleven vanmorgen... Heb wel zin in donderdag; de tweede echo! Hoop zo dat alles goed is! Heb er wel vertrouwen in, maar volgens mij maak je je altijd wel een beetje zorgen... Groetjes, Simba
ZWANGERE Jody:+/- 28 november 2007 Dieseltje: +/- 10 december 2007 Puksem: Marit: 24 december Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 11 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Simba: 1 februari 2008 Marjo83: 13 februari 2008 Shaartje: 24 februari 2008
Thnx voor het duimen meiden! We hebben een kloppend hartje gezien Beeb lag precies op schema! Wat een opluchting! Wel kreeg ik het dringende advies om halve dagen te gaan werken omdat mijn misselijkheid s avonds heel erg word en dat vlgs mn gyn te maken heeft dat ik me te druk maak .Sowieso houd ik het al met moeite vol, ook door die hoge dosis progestan, dus net mn baas gebeld die er natuurlijk niet om zit te springen. Word vanmi. teruggebeld over het hoe en wat... Moet nu echt even aan mezelf denken.. Ben verder echt ff opgelucht nu! 13 juli 2e echo.. Wat een datumpje weer he.. Tis op een vrijdag kus Marjo
Gefeliciteerd Marjo! Wat een opluchting he? Volg het advies van de gyn maar op, en doe het lekker rustig aan. Op je werk zullen ze dat toch wel begrijpen? En nu genieten!
goed nieuws marjo, ben blij voor je. nu rustig aan doen, proberenb niet te stressen/ Shaar, ik had het ook afwisselend. nu helemaal niks.. eerst pijnlijke borsten en daarna en nu jeukende.. ook niet echt prettig.. heb nu vaak het gevoel dat er een ballon in mijn buik zit of een baksteen. Kreeftje ik groei ook behoorlijk.. vandaag zag iemand het al op mijn werk.. gelukkig heb ik het al verteld. vanmiddag even langs H&M geweest. hebben best wat in de uitverkoop;. even over de kinderwagen heb van een vriendin de tip gekregen om luchtbanden te nemen. is stuk fijner voor je babe. ben ook helemaal happy met de kamer. ga hem medio augustus ophalen.. heb nu al zin m te gaan verfen. annika, ik vind januari beetje te druk en heb niet zoveel te vertellen daar.. vind het hier gezellig.. leuk dat er steeds meer clomid babes bij komen.. hoop deze maand nog wat nieuwe.. baal wel voor Esther.
Nog even snel voor we vertrekken... @Marjo, super nieuws! Fijn dat je het hartje gezien hebt! @Simba, succes en veel plezier donderdag! Tot maandag meiden!
Ons topic stond alweer bijna op de tweede pagina! We moeten dus wel blijven kletsen, hoor meiden. Ben best wel een beetje zenuwachtig voor de echo morgen... Hoe'st met jullie?
@simba: leuk een echo! ik snap best dat je zenuwachtig bent...was ik ook...maar als je ziet dat de bbeb het goed doet lekker van genieten want je staat zo weer buiten ik heb gisteren de kruitvat leeg gekocht ik heb de hele serie van winnie the pooh in de kleur beige gekocht.