Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zijn jullie kids ook zo hangerig en huilerig?

Sasha de hele ochtend al (niet extreem, meer mopperen) Had eerst dr broek uitgedaan, omdat ik d8 dat ze het misschien warm had, hielp eerst wel.

Maar nu begint ze weer. Zou het misschien door het weer of dr tandje komen?

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hoi Wen,

Hier bevalt de Pampers het beste en deze gebruik ik dus ook.
    Krijgt ze al een tandje? :confused:

Jenna is af en toe wel wat jengeliger.

Gisteren naar Jan Smit geweest was wel leuk... :)

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wen: nog niet alles klaar maar goed het zijn allemaal kleine dingetjes... Moet bijvoorbeeld mn tas nog inpakken maar heb de lijst al wel zga klaar. Ik heb pampers gekocht maar ja weet natuurlijk nog niet of die me het beste bevallen daar moet ik nog even geduld voor hebben.

@shaar: thanks 4 the tips! make-up is inderdaad wel een goeie, kan ik lekker schoon en opgemaakt naar huis (voel ik me ook altijd beter bij hoor als er een likje opzit)

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Heb nog niets anders als pampers gebruikt, en heb net weer 3 pakken gekocht, dus voorlopig zit ik er nog aan vast ;)

Tijn heeft gisterenavond en vanmorgen heel veel gehuild, en nu heeft ie vanmiddag 4 uur geslapen, net gegeten en valt nu weer zowat in slaap

Shaar... dat schema is dus ff een beetje aangepast, zoals het er nu uitziet, krijgt meneer maar 5 voedingen vandaag... knap he ! Zal wel incidenteel zijn.

Ik ga vanavond met vriendinnetjes naar de bios, m'n mannen blijven thuis... heb er echt zin in!
    Omdat Tijn gewoon bij Ed blijft zit ik er helemaal niet over in. En het is maar een paar uurtjes.
    Even lekker zwijmelen bij Mama Mia!

Liefs, Esther

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden ik heb toch de gyn gebeld en ze hadden het toch verkeerd berekend. Ik krijg nu volgende week vrijdag een echo met 6wkn en 1 dag. Erg spannend dus tot die tijd.

Esther: veel plezier vanavond.

gr vruchtje

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Nu al een tandje?
    Das wel erg vroeg hoor.

Ik zweerde bij pampers maar ben nu aan de AH luiers... die zijn echt top!
    Pampers gaat stinken als ze geplast hebben en ah ruik je niet.

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Spannend vruchtje!

Ben nog steeds non-stop aan het duimen!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@all... toch wel veel mensen de pampers.. Heb ik ook eigenlijk gebruikt hoor, tot vorige week. Had een pak bumblies gehaald bij de deka. Maar die bevallen ook heel erg goed. Ze lekte nog wel eens door met dr strontbommen bij pampers, maar bij bumblies nog niet gebeurd (ff afkloppen)

@moon.. ja kan er ook niets aan doen. Sasha heeft een beetje haast denk ik. Hmm nog nooit opgevallen eigenlijk dat pampers stinken bij plas, albert heijn zit hier niet in de buurt, kom er eigenlijk ook nooit hihi.

@es.. en hoe was de film?

@all.. weet al wat ik wilde vertellen de vorige keer.... Sasha heeft een nieuw iets ontdekt... D'r tong, dat lap vlees hing altijd al buiten dr mond, nu zit ze er echt mee te spelen, van links naar rechts en nu kan ze hem ook omdraaien. Bovenkant naar beneden zeg maar... Echt zooo grappig... Heb er een foto van, zal hem wel in mn album neerzetten.

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Film was super, hetzelfde als de musical waar ik 2 keer ben geweest hihi.....

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hier geen fan van bumblies, wel huggies. eigenlijk koop ik wat in de aanbieding is, maar liefst pampers of huggies, meestal huggies. vind de plaatjes leuk ;)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee huggies vind ik zelf niets...

Had een luiertaart gekregen met (maatje3) huggies, ze knellen nogal door dat elastiek bij Sasha. Zit onder de striemen. Vind het ook niets, omdat er winnie de pooh opstaat hihi

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik gebruik pamper van de schlecker. Bevallen me erg goed. Ik had laatst 3 pakken huggies, maar ik vind ze niet fijn. Ze vallen ook kleiner dan ik gewend ben, dus ze zitten zo strak om die spekbenen ;)

@wendy: Heeft sascha nu al een tandje? Of denk je dat het eraan komt? Lijkt me ook heel vroeg hoor, maar uitzonderingen zijn er altijd!

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Haha wendy, op hetzelfde moment dezelfde reactie op de huggies...... Ben dus niet de enige ;)

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ze kwijlt onwijs en er zit een wit streepje op haar tandvlees. Eerst waren het nog 2 kleine witte puntjes, nu is het een klein wit streepje. Ik mag mn vinger niet in dr mond doen (duwt ze wel met dr tong) dus heb nog niet echt kunnen voelen.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha ik zie het... Ja Sasha heeft ook beste spekbenen hihi

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dan zou het zomaar kunnen hoor, dat er een tandje onderzit! Ze is er snel bij ;)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en niet te vergeten het huilen van de afgelopen 2 dagen.. Pfff... Ik zie het alweer, ben zoooo blij dat ik geen huilbaby heb! Meestal is het mopperen hoor, maar soms gaat het ook over in huilen (niet eens krijsen) Pfffff... Word hier al wanhopig van.. Gelukkig als ik loop en een beetje wieg is het wel over. Gister zijn we uit eten geweest met mijn schoonvader en diens vriendin. Ze had zich toen wel goedgehouden, behalve op het einde. Toen werd ze een beetje drammerig. Kreeg toen een live-verslag van een man die met zn vrouw en tienerdochters aan een ander tafeltje zaten. Ik legde dr in de kinderwagenbak om te verschonen (was al 10 uur, bijna iedereen was al weg) Hoorde je die vent meteen. Moet je opletten dat vind hij vast niet leuk en gaat straks krijsen. Grrr irritant dat soort mensen.

Ow enne katrien wacht op je in het andere topic ;)

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Het klinkt toch echt als tandjes! Afwachten maar.....

Pfff irritant zeg dat soort mensen..... Zou ik ook heel moe van worden.....

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb trouwens 3 nieuwe foto's in mn album staan van mn kleine trotsie :D

Nu ligt ze al de hele middag te slapen, wat trouwens niets voor haar is. Vanaf 1 uur ofzo al.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ok, omdat ik het niet kon laten, heb ik er nog 1 in gezet.... hihi :)

Deel Deze Pagina