ikke wel, kwam even spieken hier haha maf he, dat je zoooooooooooooo VERLIEFD kan zijn op je eigen kind en weet je...dat word alleen nog maar meer
Ik ben ook verliefd! Maar dan op mijn binkie dat zooo zijn best doet om te kruipen (hij staat op handen en knieën, maar weet niet wat hij er verder mee aan moet ).
Aaa wat superschattig die Thijmen.... Sam, lekker meissie heb je hoor, hoe reageert Kylian erop? Liefs
oww, wat leukkk simba. geweldig is dat om te zien, dat kontje in de lucht en maar heen en weer esther, dank je wel , ben echt zooo verliefd! en t is zo'n heerlijk tevreden meisje, je hoort haar alleen als er iets is ze zit nu al terug op haar geboortegewicht. en ze heeft op vannacht na de rest van de nachten doorgeslapen, heb je dan stinkende mazzel of niet kylian reageert er super op, hij is met recht een supergrote trotse broer!, af en toe vraagt ie iets meer aandacht maar wel op een positieve manier. hij is dolverliefd op zijn zusje en zit konstant kusjes en aaitjes te geven en wil haar om de haverklap vasthouden. tis ook een hele dag door; "ach lieve schat" tegen haar
Aaa wat superzoet van Kylian... haha echte grote broer he, hij is nu de grote jongen. Wauw hee wat goed van die nachten, wat mij herinnert aan vannacht... ik vond het bijna zielig. Tijn had om 21.00 uur eten gehad... en we dachten, dan geven we om 0.30 ofzo nog een fles voor we gaan slapen. Maarja... hij was om 22.30 in slaap gevallen, en toen wij naar bed gingen was ie echt zo ontzettend ver weg, dus wij hadden zoiets van, we horen hem wel weer. Werd die arme schat pas 6.00 uur wakker, heeft ie het 9 uur op een fles gedaan, wat een bikkel he. Slaap was blijkbaar groter als zijn honger, maar ik vind het voor een baby van 6 weken wel een beetje zielig.
Nee precies, we gaan er geen gewoonte van maken. Hij word steeds rustiger en lacht steeds meer, volgens mij gaan de krampjes langzaam verdwijnen. (Ooooo dit is de goden verzoeken, waarschijnlijk krijst ie de hele avond alles bij elkaar nu van de pijn... sorry tijntje )
haha, zulke dingen moet je idd niet zeggen, net als later zeggen dat ze zo lekker rustig aan het spelen zijn maar hoop het niet voor je mannetje hoor, laat hem maar lekker krampvrij blijven
Ik ben moehoe! Pfff, sasha heeft 2 dagen achter elkaar echt grrr... veel mopperen en huilen, alleen met lopen en een beetje wiegen is ze stil. Nou dan word je vanzelf wel moe. Ik ga denk ik morgenochtend bij de apotheek voor de deur liggen voor dat spul voor tanden! Vandaag bij mijn schoonouders in fryslan geweest, geloof dat ze van de 4 uur er 2,5 aan de tiet heeft gelegen om getroost te worden. Vandaag ook met Katrien Duck ge-meet. Was toch in de buurt! Was gezellig! Nog een vraagje aan de moeders, wanneer hebben jullie de verkleiner uit de maxicosi gehaald? En wanneer hebben jullie de inzet in de kinderwagen gezet (dus bak weg)
@ Wen; zou ik ook zeggen, want ik lees mee! Wij vonden het ook erg gezellig, wellicht komen we de thee eens terug halen als we in de buurt zijn?
@wen: hoop dan dat het haar tandjes zijn en dat dat spul helpt ookal is het vroeg want anders weet je helemaaaal niet meer waarom ze zo jengelig is... @es: nou was het de goden verzoeken of gaat het nog steeds goed? hier alles rustig, af en toe een harde buik en de kleine is nog flink me ingewanden door elkaar aan het husselen soms zo hard in mn zij aan het duwen met die heerlijke kleine voetjes dat ik denk dat ie door mn vel heen prikt hihi! Morgen vk... en dan elke week... het schiet op!
@ Denise, hihi het ging die avond goed. Gisterenavond was ie wel weer verdrietig en boos, en maar trappelen met die beentjes, weer kramp. Moeten morgen met hem naar de huisarts omdat zijn poep nog steeds hard is, het is een beetje om en om nu. Iets zachter, weer wat harder, zie je hem helemaal persen, rood worden, en er komt niets, echt zielig. Maar... hij heeft steeds meer gezellige momenten, dan is ie er echt gezellig bij, en gaat ie lekker lachen en probeert geluidjes te maken, en dat lukt soms per ongeluk hihi. Zo schattig. Gisteren wezen zwemmen met hem, heeeel kort maar wel geweldig. Foto's staan in mijn album op de babysite. Denise, het schiet zeker op voor jou, echt leuk... ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Maarja... jij nog meer waarschijnlijk Liefs, Esther
hoi dames tim en ik zijn bezig met kamer nu wilden we voor bij tims moeder thuis in het bedje daar een bedzeiltje kopen. Nou die vrouw van prenatal zei dat dit absoluut niet meer geaccepteerd wordt door kraamverzorgers, want het ademt niet. Wat dan wel? alleen molton en hoeslaken? Thuis hebben we een aerosleep, en van vriendin die net bevallen is hoorde ik dat kraamverzorgster ook niet mee wilde werken, want het was niet bewezen, en moest die dagen dat ze hulp had er dus uit. wat mag nu wel, wat niet en wat moet? Ik weet t effe niet hoor. vandaag weer begonnen met werken...heb het zuur nu..doe maar rustig aan en neem morgen de Maalox maar mee naar werk.. gr daniella
@bengel... wij hebben de aerosleep ook. Maar geloof dat het verschilt van de ene kraamverzorgende naar de andere. Die van ons vond het een top uitvinding! Had hem er toch niet uitgehaald. Nu ligt Sasha ook in de wieg en daar hebben we geen aerosleep voor. Anders misschien de baby tijdens de kraamweek in de kinderwagenbak bij je bed houden? Molton werd er bij ons ook meteen uitgehaald, ze legde er een hydrofieldoek neer voor de ongelukjes. @es.. heb de foto's gezien, echt schattig zeg! Hoe beviel het tijn? Vond ie het lekker? Moet ook nog steeds met Sasha. Nou misschien op vakantie of iets. @katrien... hihi, durfde ook niets anders te zeggen, ik heb hero gezien Ja is goed, gezellig! @denise... wauw nog 3 dagen en je baby mag al geboren worden! Meldplicht! hihi. Ga je thuis of in het zh bevallen? Heb je er al een beetje zin in? @all... Nou het was vannacht helemaal bingo! Om de 1.5 uur- 2 uur kwam ze om te drinken! En ook gewoon echt drinken. Vriendin van mij denkt dat ze misschien een sprongetje-regeldag heeft, is dat ook met 3 maanden? Zou wel wat zijn zeg, tandje en sprongetje. Ik ben nu ook echt niet om aaaan te zien! M'n wallen hangen ongeveer halverwege mn knieen! Nu ligt ze tevreden te slapen in de box! Hebben dé speen gevonden, van MAM, dingen zien er niet uit, maar dat is de enige die ze pakt! En ze is stil! Jippieeeeeee...
Wen, wanneer gaan jullie op vakantie dan? Heb ik wat gemist? En die mam spenen lijken op die van Tijn, die wil hij ook alleen maar ( Avent) Hij heeft ook een mam speen, die wil hij dan weer niet, kieskeurig ventje. Regeldagen is bij 10 dagen, 6 weken en 3 maanden. Bengel, laat ze lekker het heen en weer krijgen, je zou onderhand een andere uitzet aan moeten schaffen voor mensen die een paar dagen in je huis rondlopen. Jij bepaalt toch zelf waar je kind op ligt. De intake vrouw zei tegen ons, ach het is allemaal onzin die dingen, maar ze heeft niet gezegd dat het niet mag.
@es... die avent speen wilt sasha dus weer niet haha. Ze lijken heel erg op elkaar, maar toch heeft ze zoiets van bekiek het maar! Als het goed is, heeft Kris de eerste 2 weken van september vrij. Dit hebben we trouwens pas besloten hoor. We gaan heel burgelijk met de sleurhut van mn ouders op vakantie. Hihi. Heb vorige week trouwens een id-bewijs voor Sasha aangevraagd. Pasfoto's maken enz. Was echt heel grappig. Jaja een kindje van 3 maanden met dr eigen id-bewijs. Moet wel, we willen richting duitsland-oostenrijk misschien.
Wen, leuk hoor... idd lekker burgelijk, heerlijk toch. Wij gaan over 4 weken een weekendje naar de katjeskelder ( roompot) echt zin in!
hee meiden, waar hebben jullie op de site je bevallingsverhaal gezet, dacht dat er een apart topic voor was?