ja ik zei ook tegen de vk toen ze zei dat ik een afspraak mocht maken voor over 2 weken dat ik dacht dat het vanaf nu elke week was toen zei ze dat als ik me daar fijner bij voelde ik gewoon over een week een afspraak kon maken maar het is niet nodig zei ze want het ging zo goed dus heb ik 1,5 week gedaan lekker ertussenin! nou ga weer verder, morgen op pad met moeders voor voedingsbh's die heb ik nog niet, hoeveel van die 'krengen' moet je hebben, heb je zat aan 2 stuks?
@dieseltje... wauw top man! Een ei van 50mg! Echt toppie! @denise..ik heb er zelf 4, ik wil nog wel eens doorlekken Ik wil namelijk nog wel eens die koffiepads vergeten in mn bh te doen...
Helaas tot en met vandaag nog steeds normale temp.... Geen verlaging.... heb een beetje het gevoel of er nog niet eens een eisprong aan zit te komen (geen verandering slijm etc). Zou het kunnen dat het een vochtblaasje is geweest ipv een ei? Baal een beetje... Dacht echt, die zal wel snel springen. Hij zal (als het een ei is) nu toch ongeveer 23 mm zijn?
hmm balen idd, laten we hopen dat je gewoon een mega ei hebt die nog even groeit. Tijn ligt op m'n schoot die mag al eten, hij viel in slaap en ligt nu bijna zoals ie in m;n buik zat, echt grappig, krult zichzelf dan helemaal op. Morgen eerste les babymassage, zin in!
@dieseltje... huh verlaging? Ik had nooit een verlaging voor mn eisprong. Het kan ook zijn, dat je temp pas na je eisprong omhoog gaat hé? Misschien anders het ziekenhuis bellen? Misschien mag je er morgen nog even tussendoor komen om te kijken? @es.... ooohhh leuk! Dat is echt heerlijk! Doe dat iedere avond voor het slapen gaan, Sasha vindt het echt heerlijk! A.s. maandag heb ik de laatste les alweer @all.. Sasha is weer sinds maandag een lekker vrolijk meisje. Nu alleen nog maar weer doorslapen snachts (althans, redelijk doorslapen) en mama is helemaal blij! A.S. zondag zijn kris en ik alweer 1 jaar getrouwd, gaat echt snel! En aankomende maandag is Sasha alweer 3 maanden, pff echt niet normaal! Heb gister voor dr de bumbo stoel gekocht! Ze zit er helemaal trots in.
@wendy: Ja t gaat allemaal snel he? Leuk hoor zo'n bumbo. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Nee, ik ga het ziekenhuis niet bellen hoor. Ze doen daar altijd moeilijk en ik vind de gyn die er nu is niet leuk, dus laat maar zitten. We gooien er vanavond nog maar een wippie tegenaan en we zien het wel Het is toch zo dat op de dag van je eisprong je temp lager is dan gemiddeld en de dagen daarna tot aan de rode duivels of zwangerschap hoger is dan gemiddeld?
Bij mij was het zo, gewone temp-eisprong-verhoging-bij verlaging ongesteld-bij blijvende verhoging zwanger.
Hmmmm. Beetje vreemd dit.... Als ik morgen een temp van 0,1 graad meer dan vandaag heb geeft hij een eisprong aan voor afgelopen zondag... Kan dus niet want t eitje was maandag 19 mm....... Help!
@ wen Pas maar op met zo vroeg al laten zitten. Dat is heel slecht voor der rugje.. dat zakt dan in ( net zo als je op een spons drukt) en kunnen ze later last van krijgen. @ dieseltje Spannend hoor.. ik hoop dat het toch een ei is.
@dieseltje... bij ff zeker? Die heeft bij mij ook weleens een ei verkeerd aangegeven. @moon... ze zit er ook niet lang in.
@wendy: Ja idd, ff... Zou dus toch kunnen dat hij maandagavond is gesprongen? Dan zou de timing goed zijn Nou ja, for sure vanavond m'n mooiste setje maar uit de kast halen
Dacht ik ook Moet wel zeggen dat het me nu wel wat tegenvalt hoor, dat klussen op commando.... Bij Katja vond ik dat nooit zo erg, maar nu kijk je elkaar bij het tandenpoetsen echt zo aan vannuh....... jullie snappen me wel....
@moon: Nou ja helemaal nep is het niet, alleen je moet elkaar er warm voor zien te krijgen.... Gelukkig lukt dat nog steeds Onze wens is te groot om het hierom te laten.
Nee tuurlijk is het niet nep. Maar de moet soms lukte het gewoon niet. En toen met de pregnyl dan moet je toch wel de volgende dag want anders schiet je miss net mis Maar wil zelf aan de ene kant nog wel maar aan de andere kant niet. Zitten te veel risico's aan.
Jullie mogen kris wel even van me lenen. Die wilt iedere dag wel! Soms ben ik zo druk met Sasha geweest, dat ik zoiets heb van bekijk het maar even voor 3 tellen.
Haha.. ik wilde voor ik bevallen was ook elke dag maar nu zou ik dat niet meer trekken pfff. Ben soms helemaal gaar sávonds. Is het bij jullie ook stuk minder geworden?
Tijdens mn zwangerschap wilde ik eigenlijk helemaal niet. Had af en toe zoiets, nou dan maar voor Kris. Heb nu wel dat ik meer wil eigenlijk. Maar elke dag word me toch echt wel teveel. Zoals afgelopen weekend, toen Sasha zo was, had ik ook zoiets van bekiek het maar.
Bij mij is het zo'n beetje hetzelfde gebleven. @Moon: Ik snap goed dat jullie het risico voor een evt volgende zwangerschap niet aan durven......