Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Heb jij geen kans op weer een vroeg geboorte?

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Tja, wellicht..... Maar de gyn zei dat de kans ook groot is dat de volgende gewoon op tijd komt.... Kon hij niks van zeggen.

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Kijk, 35 weken is wel te vroeg daar niet van, maar ik heb me daar nooit zorgen om gemaakt. Ook niet toen mijn vliezen braken.

Ikzelf denk dat ik veel te zwaar was om nog langer zwanger rond te lopen en dat het mijn lichaam heeft aangegeven dat ze eruit moest. Het is maar mijn gevoel...... Nu ik bijn 20 kg lichter ben dan voor mijn zwangerschap, denk ik dat ik een volgende zwangerschap beter kan uitdragen..... Nogmaals, dit zegt m'n gevoel.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Katja was toch ook mooi op gewicht? Misschien hadden ze ergens een miscalculatie gemaakt (jaja wendy gaat gooien met dure woorden)

Dacht van de week ook dat ik zwanger was :oops: was me toch godse misselijk en duizelig (weer) Rook alles weer supergoed... We hebben het namelijk een aantal weken geleden per ongeluk een keer zonder condoom gedaan, ok halverwege wel omgedaan. :oops:

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja ze was 3100 gram dus mooi gewicht. Nee, het kan geen miscalculatie zijn geweest.... Als ik van 38 weken uit zou gaan, toen was ik ongesteld..... Weet precies de dag van eisprong ;)

Haha, t zou wat zijn geweest wendy!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow ok, ja pfff hou maar op. Daar ben ik dus echt nog niet aan toe! Ik zou gek worden, denk ik.

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Hallo

Wen... pff ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Hier ook weer actief geweest vd week tussen de lakens... moet zeggen, ook na een keizersnede is het ff gek.
    Tijdens de zwangerschap ben ik niet zo heel actief geweest, en als we het deden was ik echt niet in the mood, dacht meer, jeetje dat hele kind gaat op en neer hahah.
    Dus ik zei tegen Ed na afloop vd week, dit is de eerste keer in jaren dat ik het gewoon fijn vond en niet dacht.. misschien is het wel raak.
    Op zich wel gek om het te doen terwijl je kind op dezelfde kamer ligt te slapen haha.

Dieseltje, denk niet dat het met je gewicht had te maken hoor, dan had Tijn er met week 20 al uit moeten komen hihi....
    Ze wilde gewoon graag op de wereld komen, en haar vader en moeder ontmoeten.

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: dat hadden wij ook, toen katja nog bij ons op de kamer sliep.... Raar idee :D
    Nu nog hopen dat ze die papa en mama lief vind ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es.. nee niet ongesteld geworden wattan?

Ja dat ken ik... Ligt iemand je aan te douwen ;) Kijkt er ineens een kleine meid je recht in je ogen, nou sorry..maar dan is mijn zin wel ineens weg...

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou ik bedoel... dan kan het dus zijn dat je zwanger bent.... maar ik was ff vergeten dat jij het nog helemaal niet was geworden... dommie essie!

diesel, tuurlijk vind ze die nog wel lief, misschien denkt ze alleen, wat doet mijn papa nou bij mijn mama erin?

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: Haha, lol :D

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

heb vandaag besloten dat ik voortaan alleen nog hier mee ga kletsen. (helaas) niet omdat ik zwanger ben... maar gewoon omdat ik jullie allemaal mis! Bovendien weten jullie als geen ander wat het hormoongebeuren inhoudt, dus als jullie het goed vinden kom ik hier gezellig meebeppen en af en toe klagen...... ;)

Over babytjes kan ik alleen niet meepraten hoor! :)

Liefs Daan-die-jullie-allemaal-heeeeel-erg-gemist-heeft!

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Gezellig hoor.....

En wie weet.... is dat een voorteken....

14. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik vrees van niet, ik las van de week dat een verhoogd prolactinegehalte een innesteling tegen gaat. En 3 jaar geleden is er bij mij vastgesteld dat ik een abnormaal prolactinegehalte heb. Ziekenhuis wil dit niet bevestigen/onderzoeken... dus wij wachten nu op onze afspraak bij de privékliniek welke wij voor 11 september hebben staan. Hopelijk zoeken zij het wat beter uit.

Kortom, ik heb deze maand de hoop alweer opgegeven!

Duik nu lekker mijn bed in, beetje druk gehad op mijn werk... :rolleyes:

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Gezellig hoor Katrien! Hopenlijk gaan ze het haarfijn voor jullie uitzoeken. Wat raar dat ze dat in het ziekenhuis niet willen doen! Waarom niet?

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmmm hoop inderdaad dat ze dat op de bodem voor jullie gaan uitzoeken.
    Of dat jullie toch mazzel hebben deze maand.

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik vind het gezellig dat je er bent, duckie!
    En zorgen dat het snel 11 september is!
    x

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaaaar

Alles goed?

Weer een beetje rust in je leven?

19. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Bedankt voor jullie hartelijke welkom! ;)

Het ziekenhuis lijkt me niet echt serieus te nemen... zeggen dat er meer mensen dan ik zijn waarbij het lang duurt. Ja, daar heb ik wat aan... :(

Maar nu het volgende, ik hoop dat jullie als ervaringsdeskundige hier antwoord op kunnen geven:

De hele week al wordt ik 's ochtends vroeg wakker omdat ik heel nodig moet plassen. Ook als ik de avond er voor niet veel drink. Gisteren en vannacht was het zelfs om 4 uur 's nachts, iets wat mij normaal nooit zou overkomen. Ik slaap altijd door tot de wekker!

Buiten dit heb ik geen enkel, maar dan echt helemaal geen enkele zwangerschapskwaal... geen zere borsten (normaal wel voor menstruatie), geen misselijkheid enz. En toch vraag ik me nu sinds vannacht af... is er nog een heel klein beetje hoop? Wat voelden jullie voor jullie NOD?

Kortom, even een echo berichtje, want ik naar mijn werk... hoop vanavond een hele berg reacties te lezen hier....' ;)

Kus!

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Katrien, voor NOD voelde ik hoofdpijn, en buikpijn, en voor mijn posi test voelde ik exact hetzelfde.
    Ik liep al met tampons in omdat ik zeker wist dat ik ongesteld ging worden.
    Nou ligt er toch echt geen rood tamponnetje te slapen in de box ;)

Deel Deze Pagina