Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heeeyy katrien,
    als jij hier gaat schrijven, doe ik dat ook, is veel gezelliger, weet ook ff niet waar ik moet schrijven! val ff nergens onder nu.
    maar antwoord op je vraag, ikke niet weet!? het kan alle kanten op! maar volgens mij is het wel een goed teken.

oooohh ennuh ik heb er bijna 10 kilo af! yes! nog een kilo te gaan, word vandaag bijgespoten dus die zal er van de week ook wel af zijn! dan is de eerste streef gehaald. ikke is blij.

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wauw Patje wat goed zeg! Gefeliciteerd!

En gezellig hoor dat je ook meeschrijft hier, zijn we dan weer compleet?

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @patje: Wat goed! Ook gezellig dat je hier weer mee komt kletsen.

@katrien: Spannend. Wie weet. Ook ik dacht er 100% zeker van te zijn dat ik ongi zou worden (baalde zelfs zo dat we de kroeg in zijn gedoken :oops: , echt veel en veel te veel gedronken :oops: ), en 3 dagen later deed ik de test....... Ik hoop voor jullie dat het raak is.

@es: Geheel compleet zijn we niet. We hebben al lang niks van smurfin, marit en marjo gehoord.

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Smurfin heb ik regelmatig mailcontact mee, gaat allemaal goed met haar en Emma, is erg druk met verhuizen enzo. Is niet meer actief op het forum.

Marjo inderdaad.... die zie ik nog wel eens op hyves, maar hier is ze allang niet geweest.

Marit... waar ben jij ;)

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Heb ook al 4 dagen hoofdpijn, maar dat komt van de drukte op mijn werk.

Verder wat steken in mijn zijen, links en rechts van navel. Zullen mijn darmen wel zijn. Heerst ook wat buikgriep hier... ;)

Begin toch wat zenuwachtig te worden nu. Hoewel, met mijn eerste zwangerschap was het zo overduidelijk... zere borsten, misselijk, moe, koud...

Elke zwangerschap is anders toch? ;)

Wist niet dat smurfin ook al bevallen is!

@ Patje; helemaal super, zoveel kwijt! Die laatste kilo moet ook gaan lukken!

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Emma is de dochter van Smurfin!

Katrien, wanneer ga je testen? Of wacht je netjes de 4 dagen af?

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik wist ook niet dat smurfin bevallen was.

@katrien: Elke zwangerschap is inderdaad anders zeggen ze. Ik hoop het voor je! Wanneer is je NOD?

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dacht trouwens dat jij vanavond pas weer online kwam Katrien? ;) Stiekum ff op je werk gespiekt? Hahaha.... (ik zit ook op m'n werk ;) )

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik had het gemeld hier hoor van smurfin, 9 juli is ze geboren, met een keizersnede.

Oo boefjes stiekum forummen he onder het werken hihi, ik deed niet anders hoor.

Tijn is vanmorgen om 6.45 wakker geworden ( goed he) en heeft een fles gehad, en viel weer in slaap, en slaapt nu nog, en ik zit gedoucht en wel op de bank. ( normaal slaapt ie niet meteen weer na een fles, echt lekker even)
    Ik ga hem zo aankleden, en dan gaan we naar de massage, ben erg benieuwd.

10. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik test pas 24 augustus. Wil een positieve test op mijn verjaardag. ;)

NOD is geloof ik maandag, maar kan altijd wel wat later zijn bij mij... dit keer in ieder geval geen te-vroege-test voor mij.

Inderdaad even tijdens het werk hier... Sttt.... :oops:

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @patje en daanduck: super gezellig dat jullie hier weer mee komen kletsen kunnen we weer met zn allen duimen!

@daanduck: mijn prolactinegehalte was ook hoger dan normaal... weliswaar niet abnormaal maar wel verhoogd... weet niet hoeveel hoger dat van jou is... hoop dat ze je in die privekliniek beter kunnen helpen!

@patje: wat goed dat je al zoveel afgevallen bent! Die ene kilo gaat ook nog lukken en wat is dan je volgende doel? Voel je je al stukken beter nu zeker, lijkt me heerlijk om 10 kilo kwijt te zijn (voor ik zwanger raakte was ik plm 15kg te zwaar, die kilo's wil ik zeker nog kwijt (ooit... *zucht*)

@all: slapen gaat steeds k*tter, de kleine gaat dag en nacht onwijs tekeer en aangezien er niet veel ruimte meer is is het gewoon een beetje een rotgevoel... komt nog bij dat ik vaaaak moet plassen, het omdraaien niet zo vlot meer gaat laat staaan het uit bed klimmen...

klaagklaagklaagklaagklaagklaagklaagklaag

Wel had ik gisteravond weer lekker harde buiken en onderin mn buik begint het nu ook steeds vaker te zeuren dus kom maar op! na vandaag ben ik er klaar vooor!

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Knuffel!

Ik hoop dat ze je daar wel serieus nemen.

@ patje

Wat goed zeg!

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Denise; wordt echt aftellen nu voor jou! Ik weet niet hoe hoog prolactine was, is al 3/4 jaar geleden, heb toen ook een MRI gehad...

@ Moon; Britt ook al weer bijna 1! Alles goed met haar?

Heb de hele dag alweer ongi-pijn. vroeg, maar zal wel weer game-over zijn...

Nog 4 uurtjes: Weekend!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@daan... gezellig! :D En patje natuurlijk ook! Jullie horen gewoon bij ons! En kwaaltjes voor de nod. Ik wist niet eens dat ik een eisprong had gehad, dus had ik ook geen kwaaltjes. Eigenlijk voelde ik me niet anders dan anders (dat kwam wel toen ik 6 weken zwanger was en mn longen mn lichaam uitkotste!)

@patje... lekker joh, 10 kg! Wat is het volgende streven? Succes vandaag. Vraag me wel af hoe zoiets aanvoelt. Voel je het zitten? En met dat bijspuiten? Voel je dat?

@dieseltje... en vergeet Jody en French niet! Hebben we ook al een tijd niets van gehoord! Weet dat French wel actief is op de site, maar Jody al heeel lang niets meer van gehoord!

@denise... vervelend is dat hé? Ik hoop voor je dat hij/zij ook eerder komt, maar hou rekening met het ergste he. Dat slapen heb ik helaas geen tip voor je. Veel overdag slapen om bij te komen deed ik vaak.

@moon, wauw nog iets minder dan 2 maanden en britt wordt alweer 1! Jemig, gaat echt snel!

@essie... lekker joh! Is voor jou ook wel lekker zo'n nacht, lekker bijtanken. Maar zwanger? Nee dat zou wel heel toevallig zijn. Onregelmatige cyclus, volledige borstvoeding en dan zwanger van voorvocht. Ja ik weet het, het zijn allemaal geen anticonceptie middelen, maar het zou wel heel toevallig zijn. Die menstruatie mag van mij nog op zich wachten.

@all.. vind het maar raar.. heb nog steeds niets van mn werkgever gehoord! Ik had me ziek gemeld, 3 weken geleden, lijkt mij dat hij nu allang terug is van vakantie? Voor de speen-gebruikende-mama's, koken jullie de spenen wel eens uit? Hoe vaak? En hoe vaak vervang je zo'n ding?

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wendy; ziek thuis? Wat scheelt eraan? Zijn de problems met je werkgever inmiddels wel opgelost? Ging in het begin natuurlijk niet helemaal vanzelf, toch? ;)

Ben nu alweer verslaafd hier, wat een gezelligheid! ;)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee niet echt.. De man is echt raar! (te lang verhaal)

Maar ik zit inderdaad 'ziek' thuis. Ziek tussen aanhalingstekens. Het valt me allemaal een beetje zwaar, het verloop van de zwangerschap en de bevalling. Heb nu ook maagklachten. Ben al een aantal keer bij de dokter geweest, bloed laten prikken op een maagbacterie. Maar ze kan er voor de rest niets mee, omdat het waarschijnlijk 'stress' is. Ook veel hoofdpijn, slecht slapen (niet alleen door sasha hoor)weinig eetlust enz enz..

En dan mn werkgever er nog bij, hij bekijkt het voorlopig maar. Ik heb ook het gevoel dat ie me ook niet terug wilt.

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden lees nog wle met jullie meehoor.
    wendy sterkte meid, beterschap.
    zou je werkgever ook niet zelf gaan bellen. hij zoekt het maar uit

patje en katrien, leuk welkom hier. en hopelijk zin jullie snel zwanger.

dieseltje, spannend meid, ik krijg wel ook weer de kriebels hoor als ik het bijj jou zo lees.

denise succe smet de laatste loodjes

es, wat goed dat hij zo lekker slaapt. sterke knul is het

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Ja gaat hard haha.
    Gaat super.. is niks van te merken dat ze prematuur was.
    Loopt gelijk met 10 maandjes.
    Is erg pittig ding maar ook erg lief hoor haha.

@ wen

Ja tijd vliegt, helaas :(

Ik kook hem nooit uit.. spoel hem om met heet water en afwasmiddel.
    Moet ook een beetje weerstand krijgen hoor.
    Ik vervang hem tussen de 6 a 8 weken.
    Alleen weet niet of ze dat halen nu met der tanden want ze bijt er ook vaak op.

Vaag dat ie niks laat horen.
    Laat hem maar lekker toch?! hij was toch alleen maar lastig ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... hoe is het met jouw meiden? Doen ze het goed? Eten ze al een beetje met de pot mee hihi.

Ik ga hem ook niet meer bellen. Heb sinds de bevalling niets van hem gehoord! Had een sms gestuurd dat ze geboren was (wilde niet bellen, want had natuurlijk een klote bevalling gehad) dus hij smste gefeliciteerd, bel maar als het wat rustiger is. Bekijk het maar, weet je hoeveel mensen dat tegen ons gezegd hebben! Ik ga echt niet mensen nabellen of je alsjeblieft naar mn dochter willen komen kijken. Toen ben ik er zelf maar langs gegaan uiteindelijk. Sindsdien nog niets van hem gehoord, 3 weken geleden ziekgemeld en toen een berichtje teruggehad van mn collega (die op kantoor zit) en niets van hem.

Vraag me eigenlijk af, of hij me wel heeft ziekgemeld.

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    de meiden gaan goed, akeesh heeft zich al opgetrokken tot staan. en kze kruipt het huis rond., vooral de dvd recorder en de kat zijn favoriet. emani kruitpt nog niet. beide meiden eten goed, zowel fruit, brood als warm eten. leer ze nu uit de antilekbeker te drinken.

ga overigens wel kunstgebidjes aanschaffen, want tanden hebben ze nog steeds niet

ik ben best moe. 1e verjaardag komt eraan en besef dat het toch best een pittig jaar is geweest zonder enige rustpauze. ben daarom beetje labiel de laatste tijd. we gaan het wel met een feest vieren. en ik moet zo langzamerhand weer opzoek naar werk.

Deel Deze Pagina