@ Wen; dikke knuffel voor jou! Neem de tijd, en laat je vooral niet opjagen door zo'n kwal! @ Dieseltje; ik heb nog nooit bloed hoeven prikken na mijn eisprong...
haha.... ik wil mezelf niet teveel hoop geven.... Weet ZEKER dat ik gister mijn eisprong heb gehad, en we hebben op de goede dag geklust, maar ik denk dan altijd..... zo makkelijk kan het toch niet zijn?
Nee, daar ben IK het helemaal mee eens. Wij hebben ons inmiddels al een ongeluk geklust... Nu mogen we het met een potje doen, ook wel lekker... geen verplichte sex meer, maar alleen als we zin hebben!
wen, wat een *(^&(&*% dikke knuf van mij! katrien, hier gaat alles goed met mij en danique, tis zo'n heerlijk makkellijk meisje! alleen savonds heeft ze krampjes, das wel errug zielig, verder hoor je haar alleen als er iets is. vanochtend wezen shoppen en ze heeft de hele tijd liggen slapen diesel, servaas deed het bij mij altijd wel op dag 20 ofzo geloof ik bloed laten prikken. ik duim voor je! x sam
Spannend Katrien en Dieseltje! Ik duim voor jullie. Wij willen weer eind volgen jaar beginnen ongeveer. Ik heb trouwens ook nooit bloed hoeven te prikken. Wen wat @#$%^&*(_)(*&^%$# baas heb je. Sterkte ermee! En ik heb nieuws! IK WORDT WEER TANTE!!!! Ik wordt voor de 3de x peetante. De vrouw van mijn broer is voor de 3de keer zwanger! En ze is 20 februari uitgerekend. Dit aub niet op mijn hyves vermelden!
Meiden ik had een goede echo vandaag. Het hartje klopte ook. Wat ontroerend om te zien zeg. We zijn zoooooooooooooo blij. liefs vruchtje
@vruchtje: Wat een goed nieuws! Ben heel blij voor jullie @moon: wat een lief jasje @sam: Ja Bisschop deed dat ook altijd (mis hem wel een beetje hoor, vond het een aardige man, maar ja hij mag nu van z'n pensioen genieten )
Vruchtje! Wat een nieuws! Super heel fijn, geniet er nu maar van. @all, hier drukk boel, Ruben is ziek! Bronchitis en oorontsteking. Bel al dagen in de weer, kan niet werken...mijn ouders op vakantie, dan nog eens niet in mijn eigen huis...zucht! En dan die nachten....effe klagen hoor sorry. Verder doet hij het wel heel goed, hij is 68cm en weegt 7950, was dinsdag een half jaar, dus hij is meneer gemiddeld, precies op de groene lijn. Hij eet lekker brood, nu even niet omdat hij niets wil eten.., hij vindt thee heerlijk en drinkt ook water, moest ie eerst niets van weten. Hij heeft ook onze katten ontdekt, zodra hij die ziet...te grappig! Dat hele lichaam gaat in beweging, en maar lachen. Meiden, ga weer naar mijn patient. x voor iedereen.
Aaaaah Shaar... wat zielig, geef hem maar een dikke kus die lachebek! Heeft ie erg veel pijn van die oren? Zal best wel. Erg zielig!
shaar, ahhh arm manneke! niks erger als oorontsteking beterschap diesel, zo kun je het ook bekijken dat ie met pensioen is moon, gave jas ik heb vandaag heerlijk meidenspul geshopt, waaronder haar eerste jurkje met maillot, wel maf na al die jongenskleding hahahahaha