Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje... wat geweldig nieuws zeg! Heb je bijna horen gillen hihi. Wanneer mag je weer?

@sam... wat heerlijk dat je meisje het goed doet! Wel zielig krampjes. Geef je eigenlijk fles of borst? Shoppen is echt helemaal geweldig! Ze hebben zulke leuke dingen voor meiden.

@cin... gaan jullie toch wel voor een 2e? Heb je dim overgehaald hihi. Gefeliciteerd met jullie aankomende neefje/nichtje.

@moon.. leuk jasje zeg! Welke maat zit britt nu in eigenlijk?

@shaar... aahhh arme ruben... Heeft ie medicijnen ofzo gehad voor zn oor? Maar hoezo kun je niet in je eigen huis? Zijn jullie nog bezig met verbouwen?

@dieseltje... ik heb alleen bloed laten prikken als ik erom gevraagd had. Ik zou het gewoon vragen, dan weet je zeker of je een eisprong hebt gehad.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Hihi ze kan over naar 80.. 74 word te krap maar wil geen nieuwe kleren voor de zomer kopen haha.
    Want kan ze toch maar even gebruiken.. dus shirts een beetje op hoog water :oops:
    Vanmorgen was oud collega hier haar dochterje is ook 10 maandjes en op tijd geboren en die zit nog in 62/68.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wow... Sasha is bijna 3 maanden en zit ook dik in 62, hihi :)

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

vruchtje, dat is nog eens supernieuws meid,
    gefeliciteerd!

wen, ik geef flesvoeding. en dat shoppen is echt super voor meiden haha. heb al superleuke laarsjes ook gezien, mara zal nog moeten wachten whahahaha

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    even een ego bericht want heb niet veel tijd, moet weg! maar heb weer aan mn meldplicht voldaan, het zal wel weer maandag worden voor jullie me weer zien maar verwacht niet dat er iets geks gebeurd in de tussentijd!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wen, ja hihi heb hem zover.
    Nee, hij heeft gezien nu zijn vader overleden is dat hij veel steun aan zijn broertje heeft gehad.
    En als je nadenkt dat Jenna alleen zou zijn als ons wat gebeurd, vond hij toch niet zo prettig.
    Maar niet alleen daarom, maar hij zou toch een 2de willen. :)

Jenna heeft ook 62, bijna 68. ;)

Denise toen ik 37 weken en 2 dagen was is Jenna geboren! :p

Fijn weekend allemaal.

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

iedereen van het lekker weer genoten gisteren? Wij zijn weer in de tuin bezig geweest. De restyling is bijna klaar!

Verder nog een verjaardag gehad gisteren... vreselijk, zoveel kinderen over de vloer en van die mensen die niets anders kunnen dan op die kinderen letten: ó wat lief, o nou doet hij dit, ooo kijk dat nou, o wat is die al groot geworden

Blegh... even is prima maar 6 uur lang dit gepraat aanhoren is iets te veel van het goede! ;)

Verder nog steeds spannend hier. Gisteren helemaal niet misselijk geweest. Wel sinds gisteren een heel klein beetje spierpijn gevoel aan de zijkanten van mijn (.)(.) En ik wordt nog steeds 's nachts of 's ochtends vroeg wakker om even te plassen. Hoewel ik er normaal van overtuigd in deze dagen van mijn cyclus dat het het niet zo is... heb ik nu nog steeds een beetje hoop.

O jee... als dat maar goed gaat!

Prettig dag vandaag, ik ga het lekker rustig aan doen!

X

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Spannend duckie!
    Hoop het zo voor je! Je verdient het zooooo onwijs.
    Ga je morgen testen?

9. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    De verleiding is erg groot... maar ik probeer tot volgend weekend te wachten. Vorige keer had ik 3 dagen na NOD pas een heeeeeeel licht positieve test. Denk dat morgen testen nog geen zin heeft. Toch?

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: 4 + 14 = 18 augustus... Dus tja, op zich is het je NOD morgen ;) . Ben gewoon zenuwachtig voor je :D

11. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik ook, en ik heb me toch een k-humeur... arm mannetje.

De weekenden in de wachtweken zijn altijd een drama: te weinig afleiding. Ben ook weer wat misselijk, kan gewoon onmogelijk nuchter blijven. Misschien straks nog maar even slapen... Kan ik tenminste niet nadenken! ;)

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: Die misselijkheid kan wel een teken zijn! Nogmaals, ik hoop het! Lastig he, die wachtweken.... Ach, die mannen moeten het er maar mee doen hoor ;)

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    duckie, spannend hoor meis, ik hoop zo dat het nu in een keer gelukt is!
    hier niet zoveel te melden voor de rest, ja dat ik het gevoel heb dat ik over 4 weken weer kan voor een bijspuiting. kan nog aardig wat eten hihi

14. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Patje, je hoeft niet helemaal uit te hongeren hoor! Zolang het er nog langzaam af gaat, is het toch prima?

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ja dat wel, maar ik merk niet echt verschil... misschien moet dat nog komen hoor maar kan gewoon lekker eten hihi

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Ik hoop het ook heel erg voor je!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hier niks! ja een paar dikke voeten... *zucht*

@daan:duimen draaien nog steeds!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik duim me ook suf.... hoop zo dat we eerdaags weer wat positieve testen hebben.
    En natuurlijk een heeeeeeeeel mooi kindje bij Denise, daar word het ook wel tijd voor.

Vandaag voor het eerst het idee dat Tijn geen krampjes heeft gehad ( hebben Sab Simplex uit duitsland, als je dat googelt... dan snap je waarom we dat helemaal daarvandaan hebben laten komen)

Vanmorgen werd ik om half 8 wakker, en dacht... huh Tijn is nog niet geweest, ik bij ed op zijn nachtkastje gekeken of hij soms al een lege fles had staan en ik het gewoon gemist had. Maar nee, meneer dacht blijkbaar, het is zondag, ik slaap eens uit hahahaha.
    Dus toen heb ik hem bij me in bed gelegd en is ie even lekker naast me wakker geworden. Heerlijk!

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En wen, GEFELICITEERD!

1 jaar getrouwd, wie had vorig jaar kunnen denken dat kleine sasha erbij zou zijn bij dit feestje.

xxx

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wen; gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    @ Essie; gelukkig dat het beter gaat met Tijn zijn krampjes. Hopen dat dit blijft helpen...!
    @ Denise; effe volhouden nog, het einde is in zicht!

@ All; vannacht om half 5 wakker geworden omdat ik heeel nodig moest plassen. Gisteravond om 12 uur nog geweest. Verder nu een klein beetje misselijk, en ik lag gisteravond om half 12 nog een eierkoek in bed te eten omdat ik ineens erge trek had. Nog steeds een heel klein beetje spierpijngevoel in de zijkanten van mijn (.)(.) maar nog steeds niet dat OP-EN-TOP-zwangere gevoel. Kortom: Het kan nog steeds alle kanten op! :rolleyes:

Nu denk ik maar vroeg naar mijn werk, ben ik lekker om half 4 klaar. Als de bezetting het tenminste toelaat.

Prettige dag / werkse allemaal!

Deel Deze Pagina