Nee he....... wat verschrikkelijk balen Katrien! Leef met je mee.... Dikke kus. @wendy: Gefeliciteerd met je trouwdag! Wat gaat een jaar hard..... Gaan jullie nog wat leuks doen?
Precies op NOD? Geloof er niet zo in... zal wel doorzetten de komende dagen. Ben er redelijk nuchter onder moet ik zeggen. Ik heb me de hele week al in lopen prenten dat het niets hoeft te betekenen en dat ik al zo vaak teleurgesteld ben... Nu was ik wel teleurgesteld, maar heb mijn blik alweer op volgende maand gericht.
Nou meiden geloof me maar... het zet door! Ach joh, 27-8 alweer de eerste FM! Zijn jullie weer 2 weken van mijn zwanger-of-niet-zwanger-gezeur af!
Duimen is niet meer nodig hoor, zie mijn vorige bericht! Ja duimen is natuurlijk wel nodig, voor de komende cyclus!
dag meiden even snel berichtje van mij. heb niets terug gelezen. Hier komt langzaam rust iets terug. Gilli is vorige week thuisgekomen en sindsdien is kleine ook weer rustiger. Pakte toch veel spanningen op wat resulteerde in veel huilen en darmkrampen. Ik ben gelukkig zelf wel opgeknapt en heb respect gekregen voor alleenstaande moeders. Kleine doet het goed. Het is echt een scheet en super wijs al. Blijft geel maar bloeduitslagen zijn goed, dus komende 6 weken aankijken. Ze is nu 3700 gr. Mijn schildklier is weer op hol nu; morgen afspraak met internist; zal we aanpassing medicatie krijgen. Bij Gilli nog een hoop verdriet, maar hij is erg sterk. Begint nu langzaam door te dringen dat zijn vader er niet meer is Ben ook aangenomen voor een nieuwe baan. zelfde baas, andere functie. nu als wijkverpleegkundige met aandachtsgebied transfer en indicaties. Hele nieuwe functie; erg spannend. 1 oktober starten. Sorry voor gebrek aan aandacht voor iedereen, maar zie de computer maar weinig! Dikke kus Alies
nou vandaag weer controle vk... na vanaf week 28 al bibi te hebben gelegen ligt de baby nu weer bbbi... baal dus een beetje maar ik moet me totaal geen zorgen maken zegt de vk maar als nu de vliezen zouden breken moet ik gaan liggen en vk bellen. Maar ze verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Ze heeft ook een schatting gegeven van de grootte van de kleine (hihi leuke woordspeling) ze denk 7,5 pond iig niet onder de 7 pond... Volgende week vijdag weer komen hoop dat de kleine dan wel weer gewoon ingedaald ligt hoor. Baal toch wel een beetje. het is hier rustig waar zijn jullie allemaal?