@ denise Hmz er staat niet veel meer te koop. Hebben wel wat op het oog en gaan we mee bezig. Maar moet erg veel aan gebeuren. Dus even afwachten wat dat gaat kosten en of we het dan nog willen En zitten best .. lekker gratis bij m'n ouders vanaf eind november Lekker hoor! Laat je maar lekker verwennen die laatste dagen/weekjes.
@katrien: Beterschap...... Op dag 10 een ei van 19 mm is wel super! Hoop dat dit de laatste ronde is voor je. @moon: Dat is een lekker gevoel! (mijn oude huis staat nu al 2 jaar te koop ) Een nieuw huisje vinden moet vast lukken.... @wendy: Waar ben je! @Denise: Ik wil ook zo'n schoonmoeder hier weinig nieuws. Dag 5 vandaag, 22 sept pas weer naar de gyn, gewoon op 50 mg dus nu geen echo.
Meiden, ben ik ook weer eens. Ruben is een stuk opgeknapt en nu echt hoop ik. De druk is duidelijk van zijn oren, al mag ik er nog niet aanzitten. Hij lacht weer veel en wordt weer een beetje mijn oude mannetje. Gelukkig! Hij slaapt nog wel bij mijn ouders, want ik ben ook nog een beetje ziekjes en wil hem niet nog eens aansteken. Hij heeft daar een eigen kamertje met ledikant en al dus hij ligt daar prima, aangezien hij niet naar de creche kan is hij tijdelijk bij mijn ouders overdag, dan is ie er maar vast. Ben echt heel blij met ze dat zo zo veel op willen/kunnen passen. Denise, voel je al wat! Bengel, klote van die keutels, lijkt me heel vervelend. Duckie! Dit moet hem worden...ik duim voor jullie Diesel, hoe is het met je meissie? Moon, gefeliciteerd! Fijn gevoel als je huis weg is, hoop dat jullie snel iets leuks vinden. Wen, hoe is het? Es, gaat snel he! Ruben was ook snel met tanden, staat ook wel schattig hoor! Mijn zus heeft vrijdag weer een echo. ook spannend. Vergeet Alies helemaal, hoe is het? en Sam! x Shaartje
Hallo, Ik ben er ook weer eens. Ik heb ook al lang niks meer van Wendy gehoord! @Shaar, fijn dat Ruben zo opknapt, en bij je ouders kan blijven. @Denise, wordt nu wel spannend, vind je niet? @Bengel, erg verveld zeg, ik kamp nu nog met aambeien. @Duckie, ik duim heel hard voor jullie, het moet nu gewoon lukken! @Dieseltje hoe is het bij jullie? @Moon, wat fijn dat jullie huis verkocht is, weer een last minder! @Es, hoe gaat het met knappe Tijn, lekker genieten hé? En Alies hoe gaat het met Tamira en je mannetje? @Sam hoe is het bij jullie? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. @All hier gaat alles goed. Dimitri heeft vakantie, maar de zon wilt zich niet laten zien. We hadden graag een dagje naar zee willen gaan. Hier moet soms het een en ander nog geregeld worden met het overlijden van mijn schoonvader, wat een gedoe zeg! Jenna is alweer 6 maandjes, en heeft af en toe last van verlatingsangst, maar gaat steeds beter. Overdag slaapt ze niet veel, maar ze lijd er niet onder. Ze slaapt van 21.00 uur tot 08.00 uur ongeveer, soms korter soms langer. Gisteren op het CB geweest, en ze waren erg tevreden. Ze weegt nu 7670 gram en is 66 cm, ze word echt al groot. Vandaag haar 1ste papfles ze vond het heerlijk. En het middageten vind ze ook lekker. Gaat er allemaal erg goed in gelukkig. Ze heeft wel steeds rode vlekken in haar gezicht met fruit, ben ik helemaal vergeten te zeggen tegen het CB. Alleen het sapje vind ze nog niet veel, moet eens proberen uit een beker. Kan ook door het flesje komen. Ik wil haar deze week eens liga geven kijken hoe ze het vind. Maar Jenna is een heerlijk kind wat heel veel lacht, en leuke geluidjes maakt.
a gosh wat een poepie op die foto! even een ego bericht verder want uhm het is kwart voor 5... ik val savonds als een blok in slaap om vervolgens midden in de nacht wakker te worden, uuuuuuren naar het plafond te staren, tegen de ochtend pas weer in slaap te vallen om vervolgens pas om 10u 11u uit mn nest te komen... IK HEB HET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELEMAAL GEHAD!
@ shaartje Hoop dat je snel beter bent. Knuffie! @ cin Wat een poepie! Ik vind haar op jou lijken. @ denise He bah balen dat je zo vroeg wakker word. Nog even...... en dan... heb je er ook last van Nee geen grapjes maken is erg vervelend.
ha meiden effe wat mode advies heb een mooie zwarte nette broek van noppies....wat zal er leuk op staan?i k vind het zo moeilijk k zat te denken aan een tuniek/tshirt en daarover een vestje ofzo, maar misschien hebben jullie leuke ideeen? ik wi lniet te veel meer kopen van kleding, omdat het nog 'maar' 3 maanden is.. gr bengel
Was het topic even kwijt, haha! @ Cindy: wat een schatje zeg! @ Denise: ik hoop dat er snel een einde aan komt voor jou. Maar geloof me... je gaat het allemaal nog missen!
hello lady's kom me ook maar weer eens melden. heb alleen niet veel te vertellen, heb weer een nieuwe baan, deze keer eindelijk iets voor fulltime. maar dit wil wel zeggen dat we het hele zwanger worden via het zh uit gaan stellen totdat ik een vast contact kan krijgen. dat zal ongeveer 2 jaar gaan duren waarschijnlijk. in de tussen tijd ga ik wel lekker afvallen en me richten op de andere dingen. we gaan geen anticonseptie gebruiken, geen pil oid, dus komt het eerder dan hebben we geluk. en zo niet gaan we naar het zh. @bengel, ik vind persoonlijk een tuniekje wel leuk staan met een zwangere buik. en dan op een zwarte broek! misschien zwart wit? of met kleur? hoe gaat het voor de rest met je?
Heeej.. ik zie dat ik hier gemist word... Sorry... Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Veel last van mn maag gehad. Heb 2weken geleden op een zaterdag op de eerste hulp gezeten, omdat ik het niet meer hield. Echt zo'n helse pijn. Mag niets hebben, omdat ik borstvoeding geef. En aangezien dat op dit moment samen met Sasha nog het enigste lichtpunt in mn leven is, ga ik daar dus echt niet mee stoppen. Alles was goed, bloed was al eens eerder gechecked, geen maagbacterie. Kortom: stress. Zondag was ook leuk, 1 jaar getrouwd, feestje en heb het halve feestje lopen janken van de pijn. Heel raar daarna is het ook over. Maandag naar de arbo geweest (vorige week) Ben tijdelijk afgekeurd, ze denkt (zoals mijn ouders en schoonouders ook) dat ik een postnatale depressie heb. Ik weet niet hoe het is om een depressie te hebben, vind het ook een 'zwaar' woord. Dus ik weet het niet. Wil jullie er eigenlijk niet mee opzadelen. Voor de rest ook positieve dingen. Met Sasha gaat het supergoed! Vorige week weer prikjes gehad, 62.5 cm groot en 6480 gram. Een lekkere tante dus. Prikjes gingen eigenlijk goed. Het was even 5 sec krijsen, toen ging de cb-arts met speelgoedsleutels spelen en toen was het goed. Ze heeft er daarna wel meer last van gehad, wilde de borst niet goed pakken (zie topic) Ze begint ook meer dingen te ontdekken. Kauwen op dr tong, vandaag heeft ze van dr rug naar dr buik gedraaid, heb het 1 keer op film staan (dat ze het bijna doet) en ze vindt het super in dr stoeltje! Vandaag ook voor het eerst de fles gepakt met afgekolfde melk. Gister voor het eerst geprobeerd, toen nam ze een slok en spuugde het weer uit. Vandaag 50 cc gedronken! Echt super. @denise.. jemig... 'loop' je nog steeds? Ga ns bevallen Lief zo'n schoonmoeder! @shaar... ahh.. wat zielig voor Ruben zeg! Hoe kan dat zo inene? @bengel... ja die boobs! Pfff... Ben van E naar G gegaan, bleh... Ik heb de meegroeibh's van de prenetal, maar volgens mij verkopen ze die niet meer helaas. En harde ontlasting... Trekdrop hihi en inderdaad ontbijtkoek, cornflakes name it. Voor mode hoef je niet bij mij te zijn haha. @katrien... morgen de inseminatie! Veel succes, mijn duimpjes gaan weer. @moon..gefeliciteerd dat jullie huis verkocht is! @cindy... curanol! Is topspul, dan zijn je aarbeien binnen no time weg! De pilletjes en de zalf moet je dan nemen. Ik had ze echt onwijs en dan heb ik het over 4 a 5 cm naar buiten zeg maar (het was echt heeeeel erg) binnnen 2 weken was het weg! Heb nu alleen een flubbertje hangen hihi. Maar dat gaat nooit meer weg, komt denk ik omdat mn huid heel erg uitgerekt is daar beneden. Wat is het toch ook een toppertje hé? Die Jenna. Lekker ding zeg! Wat doet ze het goed!
@daan: succes today! @wen: leuk dat je weer ff wat van je liet horen was me al een beetje "zorgen" aan het maken.... Fijn dat sasha het zo goed doet! En met jou komt het ook wel goed! Ennuhhhh die maagpijn zijn dat geen galstenen? want bij mij dachten ze in eerste instantie ook aan maagpijn maar het was toch echt wat anders. Laat er goed naar kijken meid! En lekker flink huilen, als je daar zin in hebt moet je dat doen het moet er gewoon uit! En hoe afgezaagd het ook klinkt: blijven communiceren... ook met jezelf. krop niks op meid want dan kom je er nooit uit met jezelf. Het is moeilijk om de stempel op jezelf te drukken (of te laten drukken) van een depressie... noem het dan een dip, dat klinkt wat luchtiger is misschien makkelijker voor jezelf om er dan mee om te gaan dat had ik wel. Ik heb er in mn pubertijd veeeel last van gehad van dips. dikke knuffel!
@ daan Suc6! @ patje Respect dat jullie het 2 jaar voor je uit gaan schuiven. Wie weet krijgen jullie net zo'n wondertje als Britt. @ wen Dikke knuffel meis. Ik heb ook een depressie gehad. Heb ook anti-d gebruikt. ( paar jaar terug) Sja hoe dat voelt.. moe, altijd hoofdpijn ( was spanning ), neerslachtig, geen zin in dingen, liever in bed blijven dan er uit gaan enz. Wat goed van de kleine meid zeg! @ all Gisteren bij CB geweest. Ze was 75cm en 9190gr.
@ Wen; ik maakte me ook al zorgen.... Had al een vermoeden dat het niet zo goed ging. Er zijn in mijn directe omgeving ook een aantal mensen die een postnatale depressie hebben gehad. De ene wat erger dan de andere. Belangrijk is inderdaad wat denise zegt. Jezelf niet opsluiten, maar praten en je gevoelens delen! Hormonen zijn rare dingen, daar weet iedereen alles van... dus ik denk niet dat er iemand in dit Topic is die het vervelend vind als je je gevoelens uit! Knuffel!
(en nog even een bedankje voor iedereen die me net al succes wenste..., lief dat jullie aan me denken! Om kwart over 12 gaat het gebeuren, dus ik ga zo op de fiets naar het ziekenhuis.... Jullie horen van me!)
@katrien: Hoe is het gegaan? Had je nog s6 willen wensen, maar had vanmorgen geen tijd @patje: ik heb respect voor jullie. Succes! @wendy: Sterkte meid.... Wat vervelend dat het allemaal even niet lekker loopt. Ik heb geen postnatale depressie gehad (wat niet raar was geweest als dat wel zo was geweest, besef ik me nu....), maar blijf inderdaad je emoties en gevoelens uiten. En er is helemaal niks mis mee als je dat ook hier doet hoor! @moon: Goed gegroeid! @all: Hier gaat alles prima! Katja zit nu sinds een week helemaal zelfstandig. Heerlijk is dat. Nu kan ze zichzelf prima vermaken. Ik heb een mand met speelgoed die ze dan binnen notime leeg heeft. Ik vul hem dan weer, en het ritueel herhaald zich. Uren kan ze spelen. Een heerlijke meid is het! Ze staat (als je haar neerzet) ook los tegen de bank.
Nou, het is weer gebeurd... 40 miljoen. Viel me een beetje tegen, gezien de vorige keer.... maar in het ziekenhuis waren ze tevreden. één is tenslotte genoeg! Hard gefietst, en mezelf heerlijk getrakteerd op een broodje zalm. Probeer het maar even rustig aan te doen vanmiddag. Griep is nog niet helemaal over. Nu maar weer duimen, hoop dat ik mezelf niet weer zo gek ga lopen maken als vorige maand. Ach, ik heb jullie om me af te remmen!
zo meiden net terug van de vk en geloof het of niet beeb ligt weer lekker goed ingedaald! Dus geen rare capriolen meer als mijn water toevallig breekt in de supermarkt ik hoef niet meer te gaan liggen! 8) Mag dinsdag alweer komen.
@ Katrien.. inderdaad 1tje is genoeg.... 1 superkanjer die het einddoel bereikt, en over een maand of 9 in de wieg komt te liggen. @ Denise, dat is handig dat je niet in de albert heijn hoeft te gaan liggen enzo hihi! Ik hoop dat je dinsdag niet meer hoeft, en dat je dan al trotse moeder bent. @ Shaar, fijn dat het met Ruben wat beter gaat... nu jij nog en dan is iedereen weer blij. Ed en ik zijn ook grieperig, bleh! Gelukkig is Tijn nog niet verkouden, hoop dat het hem bespaard blijft. @ wen, jou heb ik al gesproken... doe rustig aan. @ ik ga zo even nieuwe foto's van Tijn plaatsen... Liefs, Esther