@daan: wat fijn dat je er weer lekker positief tegenover staat! Dat ze echt aandacht voor je hebben kan veel goeds doen lijkt me! Ik ben zwanger geraakt met een BMI van 27 de gyn had me meerdere malen geadviseerd af te vallen maar dat is me niet gelukt en toch zwanger. Het is niet zo dat je niet zwanger kan raken als je te zwaar bent maar het schijnt wel bewezen te zijn dat kansen groter zijn als je een "gezond gewicht" hebt dus ik zou er lekker voor gaan! Ik moet zeggen de weightwatchers is PERFECT ben daarmee tot tweemaal toe goed afgevallen (helaas ook weer aangekomen toen ik ermee stopte) Als ik klaar ben met de bv ga ik ook meteen weer naar de WW ben er eigenlijk wel een beetje fan van haha! Nou hier heeft het gisterenavond gerommeld, veel harde buiken en buikpijn. Beetje ongesteldheidspijn denk ik (kan me niet meer heugen hoe dat voelde haha en ben zo onzeker durf bij een pijntje niet meer te denken "zou het?" om teleurstelling te voorkomen) maar goed de krampjes kwamen en gingen in een uur tijd ongeveer 7 keer maar ik had gisterenavond al door dat het niet het echte werk was en ben dus ook gewoon gaan slapen. Het heeft helaas niet doorgezet afgelopen nacht maar ben allang blij dat het even heeft gerommeld geeft me toch weer wat hoop op een natuurlijke bevalling
Ik heb new figure gedaan, mijn moeder en zus ook. Heel goed resultaat en niet al te zwaar, je hoeft ook niet zo te tellen enzo. Moet je maar even googelen. Ben nu 2 kilo lichter als voor mijn zwangerschap, dus eigenlijk lichter als toen ik begon met hormonen. Denise! dit is het begin, douchen helpt wel eens om het erger te maken, of althans in bad gaan. Wellicht zet het door. x
Ik ben nu weer even zwaar als voor de bevalling (58 kilo), maar heb nog wel een zichtbaar buikje. Het zit alleen daar nog . Ben bang dat ik dat er pas af ga krijgen met buikspieroefeningen en niet met afvallen. Even een warenonderzoek: Thijmen wil niet meer in de maxi-cosi (hij wil alles zien), dus heb ik de wandelwagen (Quinny) omgebouwd. Nu wil mijn vriend eigenlijk een buggy hebben, omdat de wandelwagen zo groot is. Hebben jullie een buggy en zoja, welke? Ik twijfel tussen een Quinny Zapp (maar die kan niet in ligstand) en een Mutsy Spider (is een stuk zwaarder). Het moet een stevige, lichte en klein op te vouwen buggy zijn. Iemand tips? @ Katrien: heel veel succes in de privekliniek. Wat vinden ze in het ziekenhuis ervan dat jullie 'overstappen'?
ik weet niet of ze die bij jullie hebben maar hier hebben ze een mc laren buggy. Is een soort paraplubuggy maar die toch wel wat plat kan.
@ simba Wij hebben de Koelstra Simba. http://www.gardo.nl/catalogus/images/SIMBA_VOOR_ROOD.jpg http://www.gardo.nl/upload/images/koelstra/Simbazijkant-rood.jpg Die kan in 5 standen. Mooie kap tegen de zon en wind. Is 6,5 kilo en kan mee op de fiets. Past in de matiz zijn achterbak ( is niet echt grote auto)
@simba... nee de quinny buzz moet je absoluut niet kopen. Een vriendin heeft dat en die vindt het een onding. Als je er iets aan hebt hangen, kiepert die om en inderdaad kan niet in ligstand. Wij gaan hem binnenkort ook ombouwen, Sasha past er bijna niet meer in! @all... borstvoeding en je klote voelen helpt ook Ben al 20 kg afgevallen. Woog voor de bevallig 77, nu nog maar 71. Woog op het laatst 91 ofzo. Gister kwam kris er ook achter dat Sasha dr bedbodem van dr ledikant was gebroken. Ze lag er al 4 nachten in ofzo. Echt balen, dus weer dr wieg moeten pakken. Vanochtend langs de baby-dump geweest en heb meteen een nieuw lattenbodem meegekregen. Ze heeft vannacht zooo lekker geslapen hé? Van 10 tot 5. En toen weer tot half 8. Moest eruit want had een gesprek met mn baas. Hij deed weer aardig gelukkig. Moest iets van de arbo ondertekenen. Dat was het.
hier moet nog 10 kilo af? dat dieet shaar is dat echt iets? heb wel net een bakfiets besteld. dus fietsen maar
Geloof me, het is echt iets. Sinds dat ik ermee gestopt ben en weer brood eet, let wel op om af en toe wat meer crackers te eten ipv brood, is er niets aangekomen, alleen maar meer af gegaan. |Is echt de moeite om te doen, mijn moeder en zus zijn ook heel erg afgevallen hiermee. Succes! Denise? ......en?
ja denise.... heb je nog niet gezien vandaag..... Ik ga als ik weer ga werken zwaar aan de Sonja.... beetje een rottijd met al dat lekkere gevulde speculaas in de winkel, maar het moet wel weer gewoon. Ik ga weer verder waar ik gebleven was voor dat ik zwanger werd. En eigenlijk moet ik ook iets aan sport gaan doen, want die vellen van die enorme buik waar mijn wondertje in zat... gaan niet vanzelf weer strak hihi! Shaar.... Over 3 weken he.... zitten we er al een paar uurtjes... dan hebben we vast het eerste wijntje in de zon al te pakken!
Hallo, weer even buurten hier in de hoop op babynieuws... Niks dus... Denise, wat zul jij balen.... Hier alles goed, ben met mijn tweede dieetdag begonnen... geloof dat ik wel wat losgemaakt heb hier, ineens heeft iedereen het over afvallen! Mannetje wil dat ik morgenochtend een zw.test doe... heeft zijn twijfels omdat menstruatie bij lange na niet is wat het anders was. Officieel was gisteren mijn NOD... maar eigenlijk is het sinds zondag niet veel verder gekomen dan bruinverlies en af en toe wat helder rood. Ik heb er zelf overigens helemaal geen verwachting van hoor, ik zie het vanzelf wel... Kan alleen maar meevallen, maar daar ga ik niet van uit! Verder weinig nieuws hier...
jeeeeeeemig denise.... wat een ellende dit! Ach de 13e is misschien ook niet een fijne datum, dan gaan we maar voor de 14e. Vandaag een jaar geleden ( 13 sept ) hadden wij de intake voor IVF! zit ik me net te bedenken.
denise, nog even volhouden meid. shaar, moet je perse betalen of kan je ook gewoon een dieet volgen? en ben jij naar de kliniek gegaan?
ik heb al heeel lang 14 september in mn hoofd, nu het zo dichtbij komt weet ik zeker dat ik morgen een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaare domper heb als het niet zo blijkt te zijn... denk dat ik dan flink teleurgesteld ben... nu heb ik nog hoop voor de 14e maar ik vrees heel erg dat het 'm ook niet gaat worden nou dan kan je mij komen opvegen morgenavond. Ga morgen ook amar veel afleiding zoeken anders komt het helemaaaaaaal niet.
Ik hoop het echt voor je, Denise, dat morgen dé dag is. Even terugkomend op mijn buggy-zoektocht. We hebben vandaag de Titanium Baby Breeze (limegroen) gekocht. Zie: http://www.titaniumbaby.nl/?p=buggy&product=breeze Makkelijk in te vouwen, licht en kan in de ligstand. Ook zit er een voetenzak en regenscherm bij. Thijmen vond het helemaal geweldig. Hij kan nu alles zien.