Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Leuk ding!
    Alleen heb het niet zo op 1 voorwiel.
    Vond het met de quinny wagen ook niet handig met stoep op en af.

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moon heb je daarom de Quinny verkocht?

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee hoor.. wij gebruiken meer de buggy.. die past makkelijker in de auto en is makkelijk mee te nemen op de fiets ;)
    Dus vonden we het zonde om hem daar maar te laten staan.

En mannetje blijft toch bij dat hij maar 1 kindje wil.. dus heb ik er verder ook niks aan. ( en mocht hij veranderen dan koop ik een nieuwe ;) )

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jammer denise... Ik blijf voor je duimen meid!

We hebben vandaag ook de kinderwagen omgebouwd. We gingen even kijken hoe dat moest en we hadden zoiets van, dan maar zo laten, wel makkelijk in de auto ;)
    Het is meteen zo minder baby meteen snik snik ;)

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wen, ik had even op naar de foto's op photbucket gekeken.
    Die foto met die rode short, ziet jou buikje er nu zo uit?

Jeetje ben jaloers op je!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cin

Hihi hier ook nog een giga buik hoor.

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hier ook nog een buik (vooral 's avonds, wordt ook nog eens versterkt door darmproblemen).

Ik werd gisteren nog gefeliciteerd met mijn volgende zwangerschap :rolleyes: :cry: :evil:. Gelukkig voelde die persoon zich erg ongemakkelijk toen ik zei dat dat niet het geval was.

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hier niet echt een buik maar een slappe zak ;)

he moon heb je britt gemotiveerd te kruipen en hoe? akeesh loopt al bijna en emani zit nog op haar kont :(

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Simba... wat een rotopmerking, jij zal je ook wel ongemakkelijk gevoeld hebben! Lekker tactisch om zoiets te zeggen!

@ All; ik heb de eerste 2 kilo er al af.... boven alle verwachtingen, en zonder honger. Ik mag onbeperkte groente en fruit eten... Lekker afvallen zo! Eet me suf aan de brood met aardbeien! :)

Vanmorgen ook getest... en zoals verwacht, hartstikke negatief. Het is dat mannetje zekerheid wilde, anders had ik het niet eens gedaan.

Vandaag lekker met de hond naar Elsloo, lekker uitwaaien!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Hihi lullig!
    Naar mijn buik kijken ze ook vaak maar ze durven niks te vragen omdat ze weten dat mannetje geen 2de wil.

@ mj

Kruipen lukt me niet te motiveren.
    Ze snapt er geen ruk van.. krijgen nu wel meer fysio omdat het beter is als ze gaan kruipen.
    Ik heb een dag flink geoefend dat ze zelf moest gaan zitten en dat doet ze nu.
    Als ze ergens heen wil dan schuift ze op haar billen :rolleyes:

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hoe doe jij dat zelf leren zitten?
    emani wil gewoon niet haar knieen buigen. ze komt gewoon helemaal niet vooruit. zo verschil met haar zus.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cindy... Dat was al een aantal kg geleden hihi. Het is idd gemaakt na de bevalling.

@duckie.. zo dat doe je snel! Hmm brood met aardbeien, das wel lekker!

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    goedemorgen meiden... *zucht*

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Euhm.. dat ze 1 voet achter haar kontje legt en dan zich met haar armen omhoog moet duwen en er dan zo over heen rolt haha.
    Alleen Britt doet het anders.. die vind het makkelijker om benen wijd te doen armen duwen en dan via de split te gaan zitten :rolleyes:

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wen je ziet er dan echt weer goed uit hoor.
    Ik moet echt gaan sporten en op mijn eten gaan letten!

Trouwens wat een leuk zwemzitje/bootje van nijntje hebben jullie!
    Die heb ik nog nooit ergens gezien.

Liefs Cindy

16. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ach ja... leuk is anders om te horen. Misschien dat het wat meer opvalt omdat ik verder vrij slank ben én een holle rug heb. Heb voor de zekerheid wel het buikspierapparaat weer van zolder gehaald, haha...

@ Denise: ga bevallen, nu!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cindy.. thnx :oops: Dat nijntje boot heb ik van mn tante gehad. Die heeft 2 kleine kids. Dus hij is al wat 'ouder' zeg maar.

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    jaja ik zou wel willen maar junior denkt er blijkbaar anders over... :rolleyes:

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    denise ik gok op dinsdag. ben je nogniet gestript?

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey,

Ja over 3 weken! |Heb zo'n zin.

Ik heb nauwelijks buik meer, zelfs love handles die ik ervoor had zijn weg.Merk wel dat ik wat rechter ben, minder taille heb. Tis wel zacht en slap allemaal, om over mijn tieten maar niet te spreken!
    Helaas.\

over het diet, je hoeft niet te gaan, je kan het ook zelf doen, maar die pillen heb je wel nodig. Als je gaat kost het je 22€ per week, is wel een stok achter de deur vond ik. Ze maken ook wel een reele planning over de tijd waarin je je streefgewicht moet/zal halen, dus dat calculeer je in. En je eet wel bijna voor 22 euro minder per week had ik bedacht, dus tja, dan valt het wel weer mee.

Hoeveel moet eraf MJ, heb er denk overheen gelezen...
    Ik begon met 74,4 aangekleed, binnen 2,5 week 5 kilo eraf, 69,6.
    Toen een beetje minder streng, 2 weken later 68, toen zonder pillen, ben ik ook niet meer gegaan, nu weeg ik 66, ben 1,76
    Er komt dus niets bij, eerder gaat er nog af.Raar....maar ben heel tevreden, vind het alleen slap allemaal....helaas.

Maar goed, ik kan het echt iedereen aanraden, en het is ook niet heel erg zwaar.

x\

Deel Deze Pagina