Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ben niet zo van de pillen eigenlijk.
    wil er tussen 8 en 10 kilo af. was van de week 's middags met kleren 69.5 en ben maar 64 cm
    heb gewoon teveel gesnoept.
    maar ga dus zodra ik mijn bakfiets heb erg veel fietsen. hoop dat dat werk. tsja en die borsten. vind het toch wel erg jammer.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi. Herrie hier in huis! Sasha heeft dr stem ontdekt hoor, haha. Echt hoog gillen de hele tijd, echt een gillende keukenmeid!

@shaar... die love-wings heb ik nog wel heel erg, altijd al gehad. Wel veel afgevallen binnen korte tijd zeg!

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nee wordt straks gestript om 10.30u.

kan niet slapen, werd wakker omdat ik moest plassen en honger had heb meteen maar mn potje voor de VK volgeplast (ze wilde toch even alles nakijken vandaag) en zit nu heerlijk aan een boterham met hagelslag :) Ben best zenuwachtig maar hoop wel dat het de boel op gang brengt, als dat het geval is gok ik ook op dinsdag en anders wordt het pas vrijdag dan wil ik ingeleid worden ik trek het niet zo goed meer, alles is dik van het vocht, kan geen vuist meer maken met mn hand of door mn knieen buigen door het vocht! Het vel op mn voeten brand omdat het op knappen staat van de dikte...Merk echt dat het echt een enorme domper legt op de laatste weken zwangerschap en ben teleurgesteld in mn lichaam dat ik wederom iets niet zelf kan zonder ingrijpen (van medische toestanden) :cry: ...

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denise

Dikke knuffel meis!

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou ze kon me niet strippen omdat mn baarmoedermond dus nog potdicht zit waar ik al bang voor was. Ik was super zenuwachtig en probeerde zo goed mogelijk te ontspannen maar het deed zeer, leek wel een bodemloze put daaronder voordat ze eindelijk mn baarmoedermond had bereikt. Woensdag weer een poging..... De beeb maakt het volgens haar nog goed, hartslag was goed en krachtig. Ze wou mn bloeddruk opmeten maar ik zei zelf al dat dat weinig zin had vanwege de zenuwen daar was ze het wel mee eens dus doet ze dat woensdag. Heb net een potje zitten huilen ff alle spanning eruit gegooid en nu zitten manlief en ik ons te bedenken wat we kunnen gaan doen ter afleiding want ik heb echt geen zin om thuis te zitten de hele dag...

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @denise: Heel heel heel veel sterkte! Wat is dit balen zeg.......

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik weet wel wat te doen voor jou en je man voor de afleiding ;)
    en het kan een positief effect hebben. dusse kaarsjes aan, gordijnen dicht en veel plezier

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    He bah meissie... wat k*t zeg.

Ja ben met MJ eens.. valt altijd te proberen.
    Al lijkt het me met zo'n dikke buik niet super handig ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise.. heb het met je te doen meid. Ik blijf toch voor je duimen!

@all... net naar het cb geweest. Mevr was 65cm en 6940 gram. Een vrouw daar dacht dat ze al een maand of 8 was haha. Had dit keer een kenau. Sasha heeft met mn moeder afgesproken, dat ze er langs zouden gaan, als ze 18 was, dan zouden ze hun allemaal in elkaar slaan. Ik vertelde dat Sasha al omrold. We mochten haar niet stimuleren, ja alsof ik dat doe. Ik vroeg aan haar, dat sasha soms als ze zit een kromme rug heeft. Zij: ja dat komt omdat je dr dingen laat doen, wat ze nog niet kan. Stom wijf.

Hebben een leuk huis gezien, we gaan vr5ijdag kijken. Sorry voor evt tikfouten, heb n kind op mn arm.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja dat zou opzich wel een goeie zijn maar heb weinig zin erin we hebben het al wel geprobeerd hoor de afgelopen 10 dagen maar het heeft bij mij gewoon geen zin! :rolleyes:

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmm.. belde net voor een afspraak.. is ie al verkocht.. Das balen!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ah wendyp balen zeg, maar je moet maar zo denken dan is het niet voor jullie bestemd. Het is wel een leuk huisje. Maar wat zie ik nu wil je haarlem uit :rolleyes: Zo denk ik altijd hoor. Wat een raar wijf inderdaad van het cb echt brutaal de dingen die ze zegt. Wel goed om te horen dat Sasha zo goed groeit etc.

denise: dikke knuff voor jou. Ontzettend kl*te dat je zo lang moet wachten op jullie beebje. Wordt straks extra genieten. Ik kan me goed voorstellen dat je niet de hele dag thuis wilt gaan zitten kan je niet gaan zwemmen of zo? Weet niet of dat nou zo leuk is eigenlijk hihi. Ga duimen dat ze je woensdag wel kunnen strippen.

all: hier gaat alles gelukkig goed. Ben/blijf nog wel steeds onzeker. Snak echt naar de echo van volgende week donderdag (12 wkn, 2 dgn). Zou tussendoor ook nog wel willen maar dat doen ze denk ik niet om je gerust te stellen of denken jullie van wel? Er is natuurlijk geen noodzakelijke reden voor.

gr vruchtje

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vruchtje.. ja heb hier in haarlem niemand meer eigenlijk. Vriendinnen zonder kids(willen ook niet) zie ik nooit meer. lekker bij mn mammie in de buurt.

Blijf je eigenlijk bij de gyn?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké vandaar groot gelijk heb je hoor. En met een kleintje bouw je ook snel weer vrienden/kennissenkring op.

Ja ik blijf wel onder behandeling van de gyn. Maar moet me eigenlijk melden bij verpleegkundige op de verlosafdeling, zegt jou vast wel iets. En alleen na de 20 wkn echo weer afspraak met gyn.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee zegt me niets. Ik ben 'overgedragen' aan de verloskundige.

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    oh oké volgens mij is het ook verloskundige alleen dan in spaarne zelf.

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmmm raar ik kreeg geen melding meer dat er was gepost.

Denise wat een toestand allemaal zeg... gatverdamme. Hebben ze het woord keizersnede nog niet in de mond genomen?

Liefs, Esther

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nee gelukkig nog niet! ben er niet tegen hoor, als het moet omdat je het zelf niet red en de kleine loopt gevaar dan wil ik het meteen! maar als het gewoon kan dan liever een gewone bevalling! Nee ik denk dat hoe het er nu naar uitziet dat ik vrijdag "gewoon" wordt ingeleid... gel op mn baarmoedermond en aan het infuus als alles dan op gang komt hoop ik dat ik het wel gewoon af kan maken.

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ze wilden mij ook inleiden toen... maar mijn baarmoedermond was ook nog niet rijp, dus zagen ze dat niet zitten. Dus hou het in je achterhoofd, dan komt het niet zo rauw op je dak.

Ik hoop natuurlijk dat je gewoon lekker morgenochtend ofzo bevalt!

Deel Deze Pagina