Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend denise.
    wendy balen meid van het huis. maar alles heeft een reden

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hey lieve meiden,

Alles goed hier?

@baby's

Wat een pracht kindjes allemaal SMELT SMELT! geniet ervan meiden heerlijk gewoon.

@cindy

oow meid ik hoop zo dat het zal opschieten nu..... :rolleyes: :rolleyes:

Ik ga verder even niet reageren hoor want dat zal niet makkelijk zijn :confused: :confused:
    Mijn hoofd is als een vergiet... SORRY meiden.

Ik wil even een update houden en dan ga ik jullie weer verlaten.

Hier gaat het niet goed met mij ik heb heeeel veel bloed verloren en veel stolsels om het maar even kort te houden vandaag een kijkoperatie gehad en het is allemaal niet goed!
    DE enigste oplossing is nog voor mij mijn baarmoeder eruit en dat gaat gebeuren binnen 4 weken het komt zoo vreselijk hard aan dat het defintief wordt ik zirt er dan ook echt doorheen en het doet me zo'n pijn.
    Daarom hou ik ook afstand meiden ik lees veel mee maar schrijven hier zal ik niet zoveel doen.
    Een heel goed gesprek met de gyn gehad en we zijn er toch met zijn allen uitgekomen dat dot gewoon niet meer kan mijn lichaam en ook ik kan het neit meer aan.
    Het zal een pittige tijd gaan worden en ook de operatie liegt er niet om maar goed het is het beste en ik meot het gewoon doen...

Meiden ik zal wel weer eens een upje doen.

Het ga jullie goed!

Oja met de meiden gaat het super hoor!
    Ze zijn zo tevreden en lief en groeien lekker....dat is dan wel wat mij goed doet ik leef voo rmijn meiden al valt het me nu allemaal erg zwaar.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kreeftje.. jemig, wat klote zeg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heel veel sterkte in ieder geval! Dikke kus!

4. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxxx! ik ben erook best wel kapot van hoor het doet heel veel met me...
    30 sept heb ik intake gesprek voor de operatie en dan zal het daarna niet lang meer duren.
    Pfffff waarom nou? :cry: :cry: :cry:

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: Wat vreselijk heftig allemaal. Heel heel heel veel sterkte de komende periode. Dikke kus

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Lieve Kreeftje,
    Wat een vreselijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Gelukkig heb je je meiden die je hierdoorheen gaan slepen! Ik denk aan je. Hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Denise, jij ook heel veel sterkte! Zou ook niet weten wat je kan doen om jezelf af te leiden. Lekker een dvd serie huren ofzo, met lekkere mannen! Hoop ook dat woensdag beter gaat maar meer nog dat je morgen gewoon bevalt. Ik hou je in de gaten.

Wen, leuk huis, jammer dat het verkocht is, rustig verder kijken, komt vast iets op je pad!

x voor iedereen

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje kreeftje.... pff wat heftig zeg!
    Wat is het leven soms ( beetje vaak eigenlijk) oneerlijk he!
    Geniet maar veel van je meisjes, en verder weet ik eigenlijk niet veel meer te zeggen als sterkte!

Liefs, Esther

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @kreeftje: jeetje meid dat is niet niks! sterkte ermee! knuff

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Heel veel sterkte toegewenst, Kreeftje! Het is ook allemaal niet niks...

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @kreeftje, jemig meid, dat is niet niets, weet niet zo goed wat te zeggen, heel veel sterkte!

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai kreeftje. sterkte meid.

12. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Lieve meiden

Thanxxx voor jullie lieve woorden....Tja het begint mnu toch wel allemaal door te dringen.
    En weten jullie het voelt allemaal zo oneerlijk een zwnagerscap die niet vanzelf ging de bevalling die een hel was en nu dit...mag ik het dan allemaal niet?

ik gun het een ieer echt van harte hoor..maar het doet me soms erg pijn dat mensen uit mijn omgeving er sosm zo makkelijk over doen he snappen jullie?
    ''goh wijz ijn ongepland zwanger'' ''goh 1x raak'' blablabla...begrijp me niet verkeerd hoor meiden want voor een ieder zal ik blij zijn maar ja het is zo dubbel nu.... :cry:

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    kreeftje, dat zal niemand je kwalijk nemen dat je zo denkt hoor.
    Denk dat een ieder hier op dit topic hetzelfde erover denkt.

Dikke knuffel

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    goedemorgen meiden, hier het welbekende: nog niks! haha- ha... *zucht*

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise: jammer zeg..........

kreeftje: heel veel sterkte meid echt verschrikkelijk voor je.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise.. slaap je wel nog een beetje snachts?

@all... bleh heb echt een rotdag en een rotnacht achter de rug. Sasha is helemaal hoteldebotel van de prikjes gister. Zijn die laatste (4mnd) sterker dan die andere 2? Ze wilt me de hele tijd zijn en bij me zitten, zo onafhankelijk (op zich niet erg hoor) Maar als ze me niet ziet, raakt ze in paniek. Vannacht ook hommeles, toen heeft ze maar bij ons in bed geslapen hihi.

Net ook, moest echt nodig naar het toilet, in de box. krijsen. Nou toen maar voor de wcdeur in dr kinderwagen haha, kon ze me alsnog zien.

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    opzich wel, moet er standaard uit om 2u 5u en 8u om te plassen maar tussendoor slaap ik wel! afkloppen want dat was een poos geleden wel anders! alleen zondagnacht van de zenuwen amper geslapen. En draaien dat gaat zoooo moeizaam maar ja...

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja ik ken het. Trakteer je ons nog op een nieuwe buikfoto?

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Heftig meis.
    En die gedachts ken ik wel hoor.
    Had ik heel erg na de laatste miskraam.
    Is natuurlijk niet zo erg als jou.. maar kon/kan ik iedereen wel wat doen die zo makkelijk over dingen praten.
    Maar probeer je je er niks van aan te trekken.
    Soms weten ze ook gewoon niet wat ze moeten zeggen.

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden vanmorgen om een uur of 11 begon het te rommelen (ongibuikpijn onderin en later harde buiken) ben om 12u onder de douche gegaan maar het nam niet af of toe... heb nu sinds een uurtje of half 3 krampen ze komen zo om de 7-8 minuten maar worden niet erger... gewoon voorweeen neem ik dus maar aan...

Deel Deze Pagina