Oww Denise wat spannend. Denk dat je dit niet meer leest. Op een gegeven moment had ik weeen om de 4 a 5 min (met uitschieters van 8) Na 4 uur gelopen te hebben, wilde ik gewoon dat ze even kwam kijken. Meestal voel je het zelf goed aan.
Oh denise spannend meid. Hoop dat je nu aan het bevallen bent meid of kan dat nog niet zo snel ben ook nog maar een leek hoor.
Nou nou nou nouwwwwww nog geen bericht ! Ik vind het zo spannend. Zo.. wendy en ik zijn met de (bots)kinderwagens naar de kinderboerderij geweest... wat zien we daar... wippende lama's...lekker pedagogisch zo'n kinderboerderij
nog niets vernomen helaas, zit ongeveer op mijn telefoon dus kan niets missen! laat het jullie weten als ze wat stuurt, beloof het! later. x
Nieuws! gisteren om 18u is onze zoon William geboren. 3990gr. en 51 cm,Doe de meiden de groeten en ik kom snel mijn hele verhaal doen. x Denise x Shaar
Denise! Eindelijk Gefeliciteerd met jullie zoon william Wacht met spanning op je verhaal Liefs, Esther
Grappig Bengel jij zegt Bikkel ik vind alle kindjes klein hihi ! maarja.. heb dan zelf ook een BEER van 4730 op de wereld gezet, nou ja zelf.... heeft de dokter voor me gedaan ( gelukkig ) 3990 eruit persen is wel knap ja !
Denise! Gefeliciteerd met jullie zoon William! Is hij toch nog uit zichzelf gekomen! Geweldig! (ik vind het gewicht ook wel meevallen hihi, sasha was ook 3900 gram) @es... hij mag dan wel 4730 zijn geweest, maar het past bij hem, hij is ook niet dik ofzo. Tis gewoon een lekker joch. Dat Sasha hem zag, zo verlegen giegelen echt te grappig gewoon!
maar ik ben nog niks gewend he....ik ben de eerste nu met baby, de rest hebben al kids van 2 of ouder, of zijn na mij zwanger geworden..dus heb geen vergelijkingsmateriaal, maar 51 cm is toch best groot? (ik was 48 cm 30 jaar terug)... tjee en jij es, echt een reus , kon zeker meteen aan de olvarit haahah..
@bengel.. sasha was bij de geboorte iets van 54 cm. (ze hadden in het zh niet goed opgemeten, paar dagen later had de kraamhulp haar gemeten en was ze bijna 55 cm)
Tijn was ook 54 denken we nu, in het zkh doen ze het niet zo goed meer. Maar anders had ie 10 weken 12 cm gegroeid moeten zijn.... best gek En nee hihi olvarit moet nog even wachten, als ik nu foto's zie van het begin, was ie ook wel klein hoor, maar niet zo'n poppetje nee, meer een beer, zo noemde ze hem ook in het zkh. Mijn knuffelbeer jaaa die sasha hahaha was leuk!
@ denise Gefeliciteerd met William! Eindelijk kan je weer heerlijk genieten. @ bengel Britt had ook 53 of 54 cm geweest als ze in de buik was blijven zitten. En had ze ongeveer 4,5 pond geweest.