wat groot allemaal... mijn beeb werd geschat op 8pond bij de 20 w echo, en de schatting is nu bij gesteld naar 6,5 hooguit 7 pond (schatting ik weet t) en vermoeden is dat ie ook niet heel lang zal zijn. (k heb een buikje waarvan men zegt je bent 22 a 23 weken ver?kleintjes dus.. heb effe nagevraagd zojuist, beebs van mijn vrienden waren hooguit 50 cm en hooguit 3500 gram.... ach ja t moet er toch uit he..
@bengel.. bij ons werd bij de pretecho (dus met 26 of 28 weken) geschat dat het een 6 ponder zou zijn en 50 cm.. Had die het toch even mis!
ik weet t is een schatting, en hij is dus ook al een x verander van 8 pond naar minder..dus kan altijd nog meer... ben nu toch wel benieuwd. IEKS IK ben nu de eerste die moet bevallen..
Ruben werd de dag voor zijn geboorte geschat op 2740 en werd geboren 2980. en 49cm, al denk ik dat hij nog iets korter was. Hij was wel mini. Daar is nu niets meer van te zien! hahahah, heb een binkie! x
@moon.. zo dat is een flinke dame! Ik wou zeggen dat je blij moet zijn, dat ze iets eerder was gekomen. Maar denk dat dat niet helemaal gepast is. Wel iets later dan dat ze gekomen was. 28 weken is wel een beetje erg vroeg hé. Gelukkig gaat alles goed met btje... Hoeveel gram en hoe lang was ze met de geboorte? @es... hihi.
Denise gefeliciteerd met William, geniet er lekker van meid. Bengel, hier een kleintje hoor. Jenna was 46.5 cm en 2880 gram, wel bij 37 weken en 2 dagen.
Wat raar zeg, ik krijg geen mail dat er gepost is! En ik heb het een paar dagen erg druk gehad, dus had er ff niet aan gedacht....... Denise, goed gedaan meid! Gefeliciteerd met William! Geniet er lekker van, je hebt het verdiend.
Denise en man super gefeliciteerd met jullie zoon William. Geniet ervan en ik ben ook benieuwd naar je verhaal. gr vruchtje
Hello Vandaag op pad geweest met een oud vriendinnetje, haar zoontje is bijna 6 maanden Wat een enorm verschil zeg, niet eens qua formaat, maar zo'n druk gezellig mannetje. Rolt de hele box door, schaterlachen, hele tijd kletsen... lijkt me ook wel heel erg leuk als Tijn zo is. Ach volgens mij is elke periode leuk. Liefs, Esther
denise gefeliciteerd met je zoon, gelukkig is het allemaal goed gekomen. ben benieuwd naar je verhaal en de foto's
@ Denise; gefeliciteerd met jullie zoon! @ Vruchtje; succes morgen met de echo... ik duim nog steeds! @ All; hele drukke week gehad, en bovendien weinig nieuws... ik haal alles het weekend weer in!
Esthertje: leuk dan hé om dat leeftijdsverschil te zien. Ik denk ook dat alle leeftijden leuk zijn. Ook als ze beginnen te lopen en praten. Gewoon echt alles. Daan: lief dat je hebt geduimd voor me. Alles goed met jou. Volgende plekje is echt alleen voor jou en patje gereserveerd hoor all: vandaag echo gehad. Super gaaf om te zien hoe het gegroeid is. Zagen nu duidelijk beentjes en armpjes. Ga echo foto in album zetten. Hebben jullie gekozen voor combitest? Ik ga het niet doen denk ik. Ben nog vrij jong en komen geen rare dingen voor in onze families. gr vruchtje
gefelicteerd vruchtje. wat goed. heerlijk dat alles goed is. hier geen combitest gedaan ook geen nekplooi meting
Dankjewel MJ24. Ben blij dat het met jou meiden ook goed gaat. Zijn echt sterke kanjers. Hoe ik er nu over denk ga ik het ook niet doen. gr vruchtje
Vruchtje wat heerlijk die goeie echo! Je bent bijna bij de eerste mijlpaal, lekker he! Wij hadden niet voor de echte nekplooimeting gekozen, maar onze gyn zei toen bij een echo tussendoor hij is zo mooi dun, ik durf hem wel op te meten.
We zijn er al uit sampies. We gaan GEEN combitest doen. Vraag volgende week bij de echo wel of ze even naar nekplooi kijken of doen ze dat standaard? Esther: inderdaad erg fijn dat ik bijna 3 maanden ben gr vruchtje p.s. nieuwe foto staat in mijn album
@vruchtje: Mooie echo! @all: Er staan weer wat nieuwe foto's in mijn album. Katja kruipt! Helemaal blij (al hoor je van iedereen dat je daar niet zo blij mee moet zijn.... pffff)
@ vruchtje Wat groot al zeg. Erg leuk! @ dieseltje Zat net op je hyves te kijken. Knap van Katja.. Britt is net begonnen met tijgeren. Eergisteren wel klein stukje gekropen maar nu weer niks.