Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Vruchtje: wat ga je al hard! Mooie echo.

Dieseltje: Leuk he, dat kruipen. Thijmen maakt ons huis ook al een poosje onveilig. Hij kruipt het hele huis door! Het leukste vind ik als hij mij gaat zoeken als ik even de kamer uit ben, naar de keuken ofzo.

Hebben jullie al een echte autostoel gekocht ipv de maxi cosi? Thijmen past bijna niet meer in de maxi cosi. Hij wil er ook niet meer in zitten.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje.. schattig zeg! Dat shirtje van hello kitty heeft sasha ook. Lang leven de h&m.

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Dan zal het bij Britt ook niet lang meer duren hoor!

@simba: Ja, als ik naar de gang loop en ik kom terug, dan zit ze om het hoekje te kijken, zo schattig ;)

@wendy: Ja, leuk he de H&M. Ik vind het wel schattig dat Hello Kitty..... Die velourse broekjes van de H&M zijn trouwens ook ideaal, en maar 5 euro! Lekker warm voor de winter

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha zie nu net dat Sasha precies ook hetzelfde broekje heeft! Grappig.

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Lekker zijn die broekjes he? Ik heb er maar 1, maar er waren meer kleuren dus binnenkort nog maar een paar halen

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Ja britt zit daar al sinds Juni in.
    En bij m'n pa in de auto nog wel in de MC.
    Maar vind ze nooit zo leuk.

@ dieseltje

Ja kan elke moment gebeuren hihi.

@ hello kitty

Hier helemaal verslaafd.. zo lief!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hier ook een hk verslaving! Heb pas ook de muts (alvast) gekocht. Echt onwijs schattig!

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ooh zo schattig dieseltje. emani begint nu ook hard haar best te doen. akeesh is een snelle tante en kruipt al een paar weken. staat ook de hele dag en danst nu ook mee met haar piano, zo lief gaat ze met haar kontje heel hard bonken, en echt op het ritme van de muziek. Moet wel het huis akeesh proof maken, want ze volgt me overal en is echt best snel.
    maar het is zo leuk. kan nu ook tikkertje met akeesh spelen. moet je ook gaan kruipen en dan komt ze op je af en dan heel snel om haar heen kruipen ligt ze helemaal in een deuk.

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Haha wat grappig! Knap hoor dat Akeesh dat al doet! Emani zal haar snel gaan nadoen ;)

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Meiden wat rustig hier!

Morgen m'n NOD, maar vanmiddag beetje buikpijn, dus ga maar weer nergens vanuit. Morgen ook naar de gyn, dus zal wel weer een nieuwe ronde clomid meekrijgen.

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Spannend Dieseltje! Weet je wel of de Clomid heeft aangeslagen, door temperaturen, echo of bloedonderzoek?

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Dieseltje; inderdaad rustig hier... ook mijn schuld! ;)
    Balen dat je alweer buikpijn hebt. Bij mij was dat destijds juist het teken dat ik zwanger was, maar meestal is het geen goed teken. Zal je dus niet te veel hoop geven... maar duim ondertussen nog een beetje door!

@ All; gaat goed met de kilo's... inmiddels 3,5 kilo kwijt. Af en toe wel afzien, niet omdat ik honger heb... maar gewoon zo'n zin in chips! :rolleyes: We houden het nog maar even vol, we weten waar we het voor doen!

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo meisjes

Inderdaad stil hier, ik lees wel altijd, maar dat doe ik meestal als ik even zit met Tijntje, en dan heb ik geen handen vrij om te typen.

Ik ben zo benieuwd naar Denise dr verhaal en foto's!

Dieseltje, he shit, ook bij mij was het vollop buikpijn toen ik zwanger was, maar inderdaad meestal... grrr !

Katrien, goed bezig zeg, beloon je jezelf als je 5 kilo kwijt ben met een paar chippies voor de smaak ;)
    Wij gaan ook weer beginnen als ik weer aan het werk ben, wel een rottijd met dat heeeeeeeerlijke gevulde speculaas in de winkel.

Leuk die hello kitty kleding voor de meisjes.
    Ik ben helemaal van het donkerblauw, voordat Tijn geboren was, vond ik het echt een rotkleur voor kleding.
    Maar nu zou ik het liefste Tijn alleen maar donkerblauw aantrekken hihi, doe ik niet hoor.

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    katrien goed meid. ga zo door.
    dieseltje spannend...

oei oie de verjaardag van de meiden komt nu wel erg dicht bij.

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik ben bang dat ik doorsla als ik dat ga doen... Chips is juist mijn probleem, ik ben er verslaafd aan! En is er een zak in huis, dan gaat hij tot de laatste kruimel leeg... wat dat betreft een wonder dat ik niet zwaarder ben! ;)

Inderdaad een lastige tijd voor jou om te beginnen! Ik hoop toch voor de kerst 10 tot 15 kilo kwijt te zijn... maar of het gaat lukken?

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier even snel een berichtje van mij. We liggen thuis met zn 3e voor pampus op de bank. Verkouden en de griep, bleh.

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Meiden ego berichtje van mij, maar ik zit echt helemaal te shaken.....
    Ik moet om kwart voor 4 bij de gyn zijn, dus ik dacht ik doe maar ff een test (vandaag NOD)..... Ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.... Heb gelijk kriebels in m'n buik!

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb wel 100x gekeken, het is echt een streepje.... volgens mij geen indroogstreepje wat dat ding ligt er nog maar max 10 minuten...
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Ik vraag maar even aan de gyn of ik bloed mag prikken en koop gelijk de clear blue voor morgenochtend.......

Jeetje ben echt helemaal beduust (of hoe je dat ook schrijft, weet van schrik niet eens meer of het met een d of met een t is.... haha)

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Waaaaaaaaaaaaaaaaah dieseltje....wat super!

Kan je met die clear blue echt wachten hihi

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Dieseltje, wat een supernieuws joh! Hoop dat je snel een mega-positieve test in je handen hebt...!

Deel Deze Pagina