Zo.. ga even snel kijken (kom net mn bedje uit) maar wauw dieseltje.... Dat streepje komt er niet voor niets! Spannend joh!
Weet het eigenlijk zeker! De streep is alleen maar duidelijker geworden. Ik doe zometeen als m'n mannetje er is een digitale clear blue! Ik ga hem nu in m'n album zetten. Hij is wat wazig, maar duidelijke streep volgens mij.
ZWANGER! En mijn vriend denkt het ook (die zag de foto toen die langs liep en riep meteen: 'die is zwanger!') Gefeliciteerd!
En dat ZOOOOO positief op NOD. De gyn kwam met de opmerking: Misschien zijn het er wel 2! We zullen het zien. Ik zou wel heeeeeel erg aan het idee moeten wennen hoor.... 2 erbij....... Leuk, maar 1 vind ik net zo prima! Op 15 okt om 11.10 heb ik een echo.
Echt super ! Hahah Katje schudde nee, wacht maar als ze straks haar broertje of zusje ziet ! Wauw wat super he, gisteren had je de hoop nog opgegeven
Ben er ook helemaal van ondersteboven esther! (begint de ellende alweer.... ik had wendy opgeschreven )
Inderdaad Zucht.... Raar he, ik was vanmiddag opeens misselijk toen ik het wist... Ik dacht nog, nu het zuur nog, maar dat duurt gelukkig nog even..... whahaha
ooooooooohh dieseltje gefeliciteerd! hoeveelste ronde clomid was dit? kunnen jullie een geheimpje bewaren? vanavond neem ik de eerste 2 pillen van de clomid in
Dieseltje ontzettend gefeliciteerd meid. Het is jullie gegund patje: spannend zeg heel veel succes meid. Katrien: wat goed joh dat je al zoveel bent afgevallen. Je mag trots op jezelf zijn. gr vruchtje
@ dieseltje Wow meis! Geweldig zeg! Gefeliciteerd @ patje Duim duim duim lieve schat. Hoop dat jij ook snel op de roze wolk mag.