@patje: Wat leuk! Veel succes, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn! Dit was onze 2e ronde 50 mg clomid. Van Katja was ik in de 4e ronde van 150 mg zwanger.
die diesel zeg. WOW patje: succes vraagje; wil binnenkort de hydrofielluiers en alle andere dingen alvast uitwassen (t begint nu al bij mij)..hoe vaak hebben jullie het uitgewassen? ik zat te denken aan 2x op 95graden zonder wasverzachter...is dat voldoende? (ik weet t echt niet hoor) gr bengel
@bengel: Ik heb ze 1x op 60 graden gewassen en daarna gestreken in de kast gelegd, meer niet. Weet ook niet of ik het wel goed heb gedaan hoor......
meiden thanks... het is een geheimpje omdat op jullie na (hoop ik) het niemand weet. ouders niet, vrienden niet, collega's niet. en ik moet het toch ff kwijt ergens hihi.
Patje, heerlijk he zo'n forum En wat betreft hydrofielluiers, ik heb ze gewoon op 60 graden gewassen, en de eerste keer allemaal gestreken, daarna niet meer hahaha. Hoorde ook dat je ze helemaal niet mag strijken, maarja daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.
hier kregen we in het begin de kans niet ze te strijken, die vlogen er zo door. ik heb ze gewoon op 40 graden gewassen zonder wasverzachter
Hey meiden. Ik wil voor Katja een shirtje laten bedrukken met: Hoera! Ik word grote zus. Helpen jullie me even bij de spelling? Is het ''word grote zus'' of ''wordt grote zus''? Volgens mij het 1e toch? (sorry ben echt slecht in gramatica ) Ik weet er kan nog van alles misgaan, maar als de echo 15 oktober goed is willen we het toch gaan vertellen (althans, we laten ze lezen ) en dan is het een beetje laat als ik dan pas het shirtje ga bestellen.
Gefeliciteerd meid....! het is inderdaad ' Ik word' (ezelsbruggetje, maak van word loop(t)... ik loop, hij loopt) En Patje, we moeten nu echt op gaan schieten....! Hoe is het trouwens met afvallen?
he bengel 1x gewassen op 40 graden en niet gestreken omdat ze dan schijnbaar minder goed drogen. en heb altijd neutraal in het begin gebruikt, geen wasverzachter
@dieseltje.. het is: Ik word grote zus... Nog een keer gefeliciteerd! Ik zie dat je je banner heb aangepast. Heb je nog bloed laten prikken? @patje.. wat spannend zeg! Wauw... @bengel... ik was alles op 40graden, 1 keer gedaan. Niet gestreken. Mocht niet, anders had ik het ook niet gedaan. De kraamhulp zei:gelukkig heb je het niet gedaan, anders had ik al die doeken opnieuw kunnen wassen. Want je drukt met het strijkijzer de vezels in elkaar (ofzo) en dan neemt het bijna niets meer op.
@wendy: Dank je! Nee ik heb geen bloed laten prikken. Tot nu toe 5 testen gedaan, waarvan maar 1 met ochtendurine, verder behoorlijk verdunde urine, en alle 5 positief, dus geen twijfel lijkt me!
he meiden hoe geven jullie brood. laten jullie al zelf pakken en eten?en akeesh wil in een keer bijna geen fruit meer.
Meiden Denise heeft Shaar gesmst, maar die zit in Antwerpen, dus die heeft het smsje doorgestuurd naar mij dus bij deze: Hee shaar heb noig geen tijd gehad om op zp te komen dus even en update. Heb heel veel moeite gehad met de bv, mijn tepels zijn supergevoelig en trekken het dus niet. Nu kolf ik en geef ik alles met de fles had namelijk geen tijd tussen de voedingen om bij te komen. Voel me megaschuldig dat de bv niet wil lukken maar met William gaat wel alles super, hij sleept me er doorheen. x Denise, je hoeft je toch helemaal niet schuldig te voelen, je geeft hem gewoon moedermelk, alleen vanuit een flesje. Ben zo benieuwd naar je mannetje! Liefs, Esther
DENISE ZO ZIJN MIJN MEIDEN OOK GROOT GEWORDEN. MOEDERMELK DOOR DE FLES. DAARNA GEWOON LEKKER EVEN OP JE BORST LATEN SLAPEN EN DAN HEB JE OOK HET HUID OP HUID CONTACT
@denise: Je doet het hartstikke goed! Je moet je niet schuldig voelen meid, het loopt zoals het loopt. Als het kolven en uit een flesje wel geven goed gaat, lekker doorgaan!