Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden

hier ben ik weer eens.

jody en diesel: Gedeliciteerd! Wat leuk zeg. De 2e ronde is begonnen.

All: lees veel mee hoor; even snel, maar gun mezelf niet de tijd om op iedereen te reageren.

Tamira doet het goed nu. Is nu bijna 5 kg. De Pepti helpt erg goed. Een totaal ander kindje. Ze slaapt hele nacht door en vaak daarna ook nog tot uurtje of 11. Middagen en avonden blijft ze wakker, maar kan ze nu veel beter volhouden omdat ze 's nachts en 's ochtends veel slaapt. Het echte kleine is eraf. Ze ontwikkelt zich prima. Heeft nu haar duim ontdekt, dat is wel jammer. Probeer hem te vervangen voor de speen, maar die spuugt ze vaak uit. maandag prikken gehad; goed op gereageerd gelukkig. 2 weken geleden was het uitgesteld omdat ze dat weekend verhoging had gehad. Ze was verkouden geworden en had een haar om haar 3 middelste tenen gewikkeld gekregen en deze waren heel dik, rood en pijnlijk geworden. Zo zielig! Maar zag het redelijk op tijd, dus geen definiteif letsel verder. Volgende week moet ik weer beginnen met werken. Aan de ene kant lastig om die kleine los te maken, maar diep in mijn hart ook lekker weer. En goede oppas geregeld dus ik laat haar met gerust hart achter.

Mijn beste vriendinnetje is maandag bevallen van een meisje met 38 weken. Ging heel goed en snel, alleen bleef placenta zitten, raakte ze buiten westen, met spoed naar ziekenhuis....maar 's middags belde ze me al dat het weer wat beter ging. Alleen hb erg laag. Gisteren mochten ze naar huis. Maar vannacht belde ze me weer, ze waren in het ziekenhuis. Haar dochtertje lijkt epileptische aanvalletjes te hebben. BV gaat niet goed, meisje is constant misselijk, slaapt heel veel en reageert niet helemaal adequaat. Ze kreeg haar ouders niet te pakken omdat die de telefoon niet hoorden, dus wij vannacht naar Sint Pancras (5 min van hier) om haar ouders wakker te maken. Die gingen meteen naar Amsterdam. Zo'n rare gewaarwording. Ze zijn ook helemaal van slag. vandaag allerlei onderzoeken. Kon maar moelijk is slaap vallen daarna; kan aan niets anders denken. Klein hummeltje aan al die toeters en bellen. Wij realiseren ons ook maar goed dat we in onze handen mogen knijpen met een gezond kindje; zo'n koemelkallergie valt dan wel mee.

Ga weer verder

iedereen dikke knuffel

Alies

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Dat geloof ik best ja.
    Maar ja of het nou 2 mondje of 3 zijn komt altijd goed toch ;)

Britt haar oor is ontsteken.. gewoon buiten kant.
    Hij is mega groot, dik en rood.
    Ziet er echt niet uit.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @jody, jeetje een twins! wat leuk!

@de rest, heb helemaal geen last van de clomid... :confused: geen opvliegers, geen moodswings helemaal niets! kan niet goed zijn toch?

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Geen idee.
    Ik heb eigenlijk zelden last gehad van iets

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jody: super gefeliciteerd met jullie twins echt heel leuk :)

patje: bij mij verschilde het per cyclus. Had ook alleen maar last van opvliegers.

moon: wat zielig zeg voor Britt. Hoop dat het snel over is.

gr vruchtje

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Meiden, katja's nieuwe shirtje is binnen! Kijk maar eens in mijn album.....

Zo leuk! De letters zijn zwart met zilveren glitters, dat komt niet zo duidelijk over op de foto.

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk shirt dieseltje. ik had ze voor vaderdag besteld

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello

Kreeg geen melding meer
    Alies, wat vreselijk joh voor je beste vriendinnetje, ik zou er ook echt last van hebben als mijn beste vriendinnetje zoiets mee zou maken.
    Sterkte ermee, hoop dat je gauw goed nieuws krijgt.

Diesel, leuk shirtje!

Moon, zielig voor Britt, is ze er erg van slag van?

Patje, volgens mij heb ik ook wel eens een ronde gehad waarin in geen last had hoor. Geen zorgen joh.

Hier alles oke, Tijn is vandaag 3 maanden... wat gaat het snel !
    Hij is zo verkouden, werd gewoon wakker vannacht... dat heeft ie al heeeeeeeel lang niet meer gehad. Hele neus verstopt, kon amper adem halen, hij was dus best in paniek. Lekker even gesprayt, beetje water gedronken, en lekker tussen ons in gelegd. Kindjes die ziek zijn... mogen bij papa en mama vind ik!
    Vandaag op de dag ging het al een stuk beter gelukkig.

Liefs, Esther

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Jody; gefeliciteerd, wat leuk een tweeling!
    @ Dieseltje; gaaf shirt joh!

@ All; druk, druk, druk....

10. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey ladies,

Jody wat leuk een tweeling, wel zwaar inderdaad, maar je bent een supermoeder dus dat gaat wel lukken!

MJ, die rommel, die gaat pas helemaal over als je kinderen groot zijn denk, en dan zelfs...als ik bij mijn ouders kijk, we wonen er alle 4 niet meer, maar we laten er nog steeds vanalles slingeren!

Hier alles wat rustiger, althans dat wil zeggen dat Ruben zich beter voelt en hij nu 2 dagen bij mijn moeder is en 2 dagen bij een oppas, sinds vandaag, hij heeft het er prima naar zijn zin gehad gelukkig. de woensdag is hij bij mij en dan doen wel leuke dingen!

Huis gaat nu ook opschieten, ze zijn weer begonnen de vergunning is eindelijk rond! begin december moet het helemaal af zijn....dat duurt toch nog wel even.

Werk nog lekker druk, wordt wel iets minder gelukkig, beetje alles op orde aan het brengen daar. Maar het einde is in zicht. Verder kijken we uit naar de vakantie, nog 1 weekje werken. Het is er mooi weer dus dat zal wel goed komen.

ego bericht weer, sorry, maar ga zo lekker in bad! ff tijd voor mezelf.

x Shaar

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik wil een plaatje plaatsen.... maar het lukt me niet boehoe!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jaaa het gaat lukken

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
  14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou...gelukt!

haha beetje mopperen en eigenwijs doen, en m'n knappe kerel staat er op!

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Prachtig mannetje es!

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Thanks Dieseltje

Besef je het allemaal al een beetje?

17. bengel

bengel Niet meer actief

zo mooi manneke die Tijn..wijze snuut ahaha

vandaag 30 weken! (en nog steeds geen nieuwe foto in album gezet, komt nog)

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: Ik word 's morgens wakker en dan denk ik ''jeetje, ik ben gewoon zwanger!'', ik moet er nog wel aan wennen hoor..... Merk nu al wel dat ik me meer zorgen maak over of alles wel goed is dan met Katja.... Weet niet hoe dat komt. Ben wel al aan het denken hoe ik Katja d'r nieuwe kamertje ga inrichten ;)
    Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Niet misselijk, geen opgezette borsten ofzo. Alleen wel meer moe.

19. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Es; Wat een stuk! 8)

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dieseltje, heerlijk toch dat je die stomme kwalen niet hebt. Al had ik ze ook niet, en kon niet wachten tot ik eens een kwaal had, dan wist ik het tenminste zeker hihi. Maar na 3 positieve testen moet je het toch maar gaan geloven he !
    En? Hoe gaat Katja d'r kamer worden hihi.

Deel Deze Pagina