Ja, dat is ook zo, maar inderdaad zoals je zegt, als je al die stomme klachten hebt geloof je het eerder Ehhhhhhh, ik vind zoveel dingen leuk, maar ik denk sowieso rood met roze of oranje met rood. Ze gaat dan in een peuterbedje, maar welke..... er is veel te veel keus!
Bij ikea hebben ze hele leuke, die kan je nog opklappen bij het hoofd en bij de voetjes, en daar zitten dan ook kussens.... eh.. ja lekker vaag dus.
Haha, inderdaad. Maar het klinkt alsof het geschikt is voor een vrij kleine kamer? Ik heb ook een leuke site gevonden met muurstickers, die willen we op een muur plakken (lekker logisch, whaha).
hahahha zit ik hier ff te lachen in mijn eentje hahahahaha, muurstickers op een muur plakken, echt een goed idee van je, ik zou er patent op aanvragen joh Ik zocht het bed op de website van ikea maar kan het niet vinden..... raar!
@ es Wat een lekker ding! @ dieseltje Lijkt me ook heel raar haha. Maar het is toch echt zo Misschien besef je nu meer wat er kan gebeuren omdat je er meer van weet dan dat je net met je eerste bezig bent. Dan leef je denk ik toch meer in een roes. Lol wij gaan een prinsesjes kamer voor haar maken denk ik. Ik wil haar eigenlijk ook over in een peuter bedje.. maar Mar denkt dat ze dat in maart nog niet kan
Ik heb wel meer van die lompe dingen de afgelopen week... Het zullen de hormonen wel zijn... Ja inderdaad moon, je weet nu meer wat er kan gebeuren. Als de kleine geboren word is het (als het goed is) eind mei. Katja is dan 1 1/2. Ze moet dan gewoon in een peuterbed, maar we bouwen er wel een rek omheen ofzo, zodat ze er niet uit kan vallen. Ik heb bij de ikea op de website een leuk ''spijlen'' bed gezien. Die kun je dan met de goede kant tegen de muur zetten (snappen jullie het nog?), dan heeft ze de spijlen aan de voorkant en kan ze er niet uitvallen. Het nadeel is alleen dat dit een bed 90 x 200 is....... Misschien nog wel errug groot
Ja ik weet wat je bedoeld. Zo iets wil ik ook.. vind het zo sweet. Volgens mij lag ons jongste neefje ook gewoon in normaal bed. Zoiets bedoel je toch? http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... ilLiggend$
Ja inderdaad, zoiets bedoel ik! Bij de ikea zijn ze maar 70 euro ofzo! Dus jij denkt dat het wel kan, gelijk een groot bed? Ach ja, zolang ze er maar niet uit kunnen vallen toch?
@es..lieve foto @dieseltje..mijn zusje lag ook al met 1 jaar in een bed. Ik zou zelf niet voor een peuterbed gaan, dan blijf je bedden kopen hihi. Sasha komt zelf meteen in een groot bed te liggen straks. Over een tijdje hoor hihi. @bengel...wauw al 30 weken joh! Nog 7 weken en dan zou je al mogen bevallen! @sam... waar ben je? Lang niets gehoord! Hoe is het met je meissie (en je ventje natuurlijk)
@moon: Ik ga nog eens kijken. Ik had wel gezien dat de link van wehkamp was, maar hij stond er volgens mij niet tussen @wendy: Tja, toch maar eens over een 1 persoons nadenken dan. Het is inderdaad zo dat je dan bedden blijft kopen
Oh, weer een beetje dom van mij Hij staat natuurlijk bij de kinderbedden...... Ik had bij de gewone bedden gekeken
Lekker bezig dieseltje, ben je zwanger ofzo Goedemorgen allemaal..... Pffff wat een avond gisteren, vrienden van ons belde.... zoontje ( 5 jr ) had vorige week hele dikke amandelen en een hele dikke bult in zijn keel, zag er niet uit. Het gekke was, hij had er geen last van, terwijl zijn hele keel dicht zat, kon amper meer praten. Dus woensdag amandelen eruit, beetje weefsel uit die bult gehaald, omdat ie zo groot was, zouden ze volgende week woensdag de uitslag krijgen. Zijn ze gisteren met spoed naar het AMC geroepen, heeft ie lymfeklierkanker.... 5 jaar oud! Hoe oneerlijk is de wereld? Dus we zitten met smart op nieuws uit het ziekenhuis te wachten. Verder heb ik vandaag een personeelsfeestje... Ik ga eerst alleen, want we gaan weg ( verassing) en vanmiddag is het dan gewoon weer bij mijn baas thuis borrelen en bbq-en, dan komt Ed ook, en mag Tijn mee... dus hoef hem maar van 11 tot 16.00 te missen ( pfffffff) Liefs, Esther
@es... jakkie jakkie jakkie (mag niet schelden op het forum, maar je weet wat er anders zou komen te staan) Ken ik ze? (van naam ofzo?) Jeetje wat erg zeg. Ga bijna zitten janken hierzo
Vannacht heeft Sasha echt heerlijk doorgeslapen, tot half5, toen Kris naar zn werk toeging. Dat gaat nooit zachtzinnig! Dus mevr vond het grappig om 1,5 uur wakker te blijven en maar lachen, die doos! Daarna heeft ze wel weer tot 10 geslapen, hmmmm.
Meiden, kreeg een berichtje van Denise Jullie zullen wel denken waar blijft Denise nou! Nou ik heb het best moeilijk gehad met de bv wat niet kon, gisteren besloten het kolven af te bouwen en over te gaan op flesvoeding en nu had ik vanmorgen 40 graden koorts: borstontsteking...Het zit dus allemaal niet echt mee. Doe de groeteen op ZP, x
Meiden even advies, Ruben heeft sinds vanmorgen 2 nieuwe tanden. Onder heeft hij er al 2, boven zijn er 2 gekomen, alleen niet zijn voortanden, maar die 2 ernaast...kan dit? Ik weet dat er vaak eenzelfde volgorde in zit, maar dit wijkt dus af, maar zou dat kwaad kunnen? gr. Shaar