Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dank je.

Als het goed is volgende week!

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    gefeliciteerd cindy!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hao denise, ik heb ook 2x een borstonsteking gehad. wat een pijn he. maar wel goed leegkolven he al doet het zeer.

wendy we vieren het zondag. als de meiden hun verjaardag begrijpen gaan we het voor hun zelf vieren op eigen dag. nu weten ze toch niks.
    ben wel nerveus hoor. zo'n gek gevoel dat er al weer een jaar voorbij is.

moon. wat leuk. hier emani nog niet hoor. maar ze trekt zich steeds meer op. en kan nu ook op comando in haar handen klappen. erg snoezig

verder hier een weekend verkouden. de meiden en ikzelf. bah. emani word meteen beetje bronchitus achtig en ze zijn zo vroeg op. vanochtend 5.15. pffffffff

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cin

Gefeliciteerd!

@ wen

Zal vanmiddag even filmpje maken moet toch nog foto's op de pc zetten voor m'n pa.

@ mj

Snap best dat je het spannend vind.
    Komt denk ik dan toch een hoop bezig.
    Hier spelen dingen zo wat elke dag wel in m'n hoofd af.

En wat krijgen ze voor mooie kadootjes? ;)

Hier ook al.. ben al voor de 2de keer verkouden, misselijk en duizelig.
    Was net een week over.
    Britt is het gelukkig over en hopelijk blijft het zo hihi.
    Beterschap!

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wat een rust hier!

Hier alles goed, lekker aan het verzamelen en pakken voor de vakantie.
    We gaan 8 dagen, volgens mij heb ik 15 shirts voor Tijn mee, 4 truien, 6 rompers met lange mouw, 5 met korte mouw, 4 zonder mouw hahaha kortom, veel te veel.

Ons kleine vriendje is gisteren geholpen, kastje op zijn borst voor de chemo waar ze morgen mee gaan starten. Ook krijgt ie prednison, kortom, hij gaat er niet beter uit zien voorlopig. Arm kind.
    Gelukkig waren de beenmergpuncties goed, en ze krijgen vandaag de uitslag van het hersenvocht.

Tijn heeft vandaag weer prikjes gehad, ging goed, WE moesten maar even huilen hihi. Ja ik kan er niets aan doen, maar om hem zo te zien huilen vind ik zo zielig.
    Meneer weegt 7195 gram en is 64 cm. Flink, maar goed op schema.
    We mogen naar 4 flessen per dag, dus we kunnen na de vakantie even een ander ritme gaan maken. Dan gaat meneertje gewoon lekker om 8 uur naar bed. ( zijn eigen bed, moet van papa :( )

Zo dit was mijn update !

Liefs, Esther

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat zielig esther. hopelijk komt alles goed. veel sterkte

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Esther: Veel plezier! en veel sterkte met jullie kleine vriendje... Wat vreselijk. Ik hoop dat alles goed komt en dat ze er op tijd bij waren....

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    @ dieseltje, ja ze waren er wel op tijd bij, er zijn geen uitzaaiingen.
    Al weet je het natuurlijk maar nooit met die rotziekte....

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: precies...... Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel erg veel.

@cindy: Nog gefeliciteerd met je baan! Sorry, had er even overheen gelezen.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Sterkte!

@ all

Heb filmpje op m'n hyves van britt haar eerste jaar.

@ wen

Kruip filmpje komt nog nog niet aan toe gekomen,

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Leuk filmpje Moon

Wat was ze klein he.... En wat is ze nu groot!

Super!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Moon, misschien is het al eens uitgelegd hoor, maar ik snap jou banner niet zo goed.

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    es, bedoel je de gecorrigeerde leeftijd. tot 2 jaat mogen onze kids worden gerorigeerd met de maanden dat ze te vroeg zijn geboren. dit hefet vooral betrekken op de ontwikkeling. mijn meiden zijn dus eigenlijk bijna 9 maanden

morgen is akeesh jarig hoera hoera

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    *breek ff in*

@mj

GEFELICITEERD met je meiden, ik felicitereer ze vast allebei hoor ;) ;)
    Alweer een jaar wat gaat het snel he?
    Nou wees trots op je meiden het zijn 2 kanjertjes :D :D

*breek weer uit*

15. bengel

bengel Niet meer actief

hmmmfpp :evil:
    effe ego berichtje

ik heb een verleden met anorexia en boulimia.
    dat weet mijn teamleider.
    Zitten we net met zijn allen koffie te drinken, zegt ie: gaat goed met jou he, ik zo ja groei nu goed, 8 kg.
    Zegt hij; ja en die zitten niet alleen in de buik he...
    (terwijl ik alleen grotere buik en borsten heb, de rest is nauwelijks gegroeid, dit weet ik omdat ik op advies van dietist meet, om zo 'rustig' te blijven w.b. mijn eet verleden).
    Ik had echt zoiets, en bedankt voor t compliment...
    Ik ben 1.66 lang en weeg nu dus 73, normaal dus 65 (en voor de hormonen 62/63)...

andere collega kwam effe in m ijn kamer, en die zei me effe (man van 62) dat ik gewoon op en top vrouw ben, zwanger of niet, ik ben niet dun zei hij, maar je hebt vormen, en dat vinden mannen mooi..Dat gaf me gelukkig weer effe een goed gevoel, ....heb gewoon geen trek meer vandaag door die opmerking...

Sorry voor het ego bericht..

OH ja, vraagje: hadden jullie al voeding voor de baby in huis mocht bv mislukken? En welke voeding hadden jullie dan? Ik wil evt al 1 blik in huis leggen voor geval t nodig is, maar is dit slim?

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ esther

Hihi precies wat MJ zegt ;)
    Merk soms wel met dingen dat ze 9 maanden is maar geestelijk is ze al veel verder.
    Ze word ook vaak heel boos of driftig.

@ mj

Spannend!

@ bengel

Niks van aan trekken.
    Is toch super netjes 8 kilo.
    Ik was zkr 30 kilo aangekomen of meer :oops:
    Der zit er nu nog 15 van aan :evil:

17. bengel

bengel Niet meer actief

MJ; gefeliciteerd zeg...leuk alweer 1...

moon: ik weet t wel, maar door mijn eetverleden merk ik dat ik hier tóch gevoelig voor ben...
    mijn tl-er is superslank niks mannelijk aan, zijn vrouw is ook superslank recht toe recht aan, zelfs zijn hond is geen gram te veel, dus ik weet ook wel dat hij van dun houdt...maar t was gewoon niet tactisch..terwijl hij daarna zegt: mijn vrouw was 25kg van de tweeling aangeomen...ik hoop dat hij die opmerking niet tegen haar heeft gezegd, zou ik echt zielig vinden.

Ach ja...ik krijg er straks een enorm wonder voor terug ...

werk ze allemaal/of geniet van vrije dag..

18. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Allemaal bedankt voor de felicitaties.
    Maandag moet ik beginnen.
    Nu moet ik Jenna echt gaan wegbrengen! :cry:
    Dat zal wel even moeilijk zijn.
    Maar gelukkig gaat ze maandag naar mijn moeder en woensdag naar mijn schoonmoeder, en donderdag naar mijn vriendin die is ingeschreven bij een gastouderbureau.
    Voor nu is het even goed geregeld.
    Mijn vriendin is zwanger, dus over een paar maanden moet er een vreemde gastouder op Jenna letten, vind ik wat minder, maar goed.

Ben nooit langer dan 2 uur van haar vandaan geweest.

@Es, wat erg van jullie kleine vriendje, sterkte.

@Mj, gefeliciteerd alvast met je meisjes, gek dat ze niet samen jarig zijn hé!

@Bengel, jeetje wat een TL.
    Ik was in totaal 10 kilo bijgekomen.
    Je doet het goed hoor.

Geniet maar lekker van je zwangerschap.

Volgensmij is Jenna met haar tandjes bezig.
    Wordt nu wel eens huilend wakker, en vanmorgen was ze in de spijlen van het bed aan het bijten.
    En ze brabbelt nu echt, zo leuk.

Groetjes Cindy

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    cindy spannend, en nog gefeliciteerd. ik moet ook binnekort aan de slag. wel lekker maar ook moeilijk he?

enne bengel. ik was ook 15 kilo minstens aangekomen en er moet nog zeker 8 af. maar idd. die rondingen zijn in ;)
    en in sommige landen word er niet omgekeken voor zo'n dun ding.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon.. ik ga straks even op je site kijken voor dat filmpje, nu een kind op schoot, hihi.

@bengel... jezus wat een opmerking, zou het er zeker met hem over hebben, of hij wel lekker bij zn wekker is. Ik merk dat ik nu moeite heb om te eten, want ik wil juist afvallen :oops: Vroeger zei mijn pa wel eens, je begint een dikke reet te krijgen, is ook leuk om te horen. Als ik foto's terugkijk, ben ik helemaal niet dik. Of t egen mn zusje: Dat truitje kan je niet aan hoor, ik zie je vetrollen. Terwijl hijzelf zwanger is van een biervat!
    Nee ik had geen ander eten in huis gehaald, ik was bang, dat als het even niet zou lukken, dat ik er snel naartoe zou grijpen. Hier in haarlem heb je ook nachtapotheken, daar kun je zelfs luiers halen!

@all. nou we hebben zo goed als een huis gekocht hihi, bod geaccepteerd. Helemaal blij, ruimte ruimte yeah! Haha. Vind het wel eng, redden we het wel en kris moet een andere baan, ik zit nog in de ziektewet enz. We willen 1 januari zeker over zijn. Er hoeft alleen wat schilderwerk aan gedaan worden. Schoener 49 21 in Lelystad, kun je kijken op funda.

Deel Deze Pagina