bengel kan je doen, maar idd de apotheek kan ook. maar is misschien wel makkeljijk om te hebben. hier kruidvat eigenmerk voeding ben deze week echt aan het racen. vanochtend naar de bijenkorf. jaja dom he in die drukte. maar ik had mijn zusje bij me die even op de meiden kon letten. wou die jasjes van esprit hebben. verder hoefde ik niks. verder nog een sollicitatie gehad, kwam op mijn pad, en nu 2e gesprek volgende week. en ga zo langs het vu ziekenhuis om een taart te brengen. oefen dagen bij de creche, boodschappen voor het feest halen en het huis moet gepoetst. pfffffffff wel leuk allemaal, maar beetje druk
Ow vergeet helemaal te reageren op Cindy... Spannend joh! Ik kan me echt niet voorstellen dat er iemand anders bij Sasha is dan mij. Leuk man, eerstdoorkomende tandjes! Vind dat altijd zo schattig staan. @bengel.... ik was 12 kg aangekomen, ben inmiddels al 22 kg kwijt. Blijft niets meer van mij over hihi. Ik kon het wel hebben hoor, was altijd al wel stevig geweest, alleen balen, want ik pas bijna niets meer. Gister met mijn stiefschoonmoeder gaan shoppen, 3 truitjes, een broek en een vest van haar gekregen. Sasha ook nog het een en ander. Echt lief. Afgelopen dinsdag ben ik bij de psycholoog voor het eerst geweest. Was echt een heel aardig vrouwtje, geen jup ook en ze was wat ouders. Voelde me wel op mn gemak. Het was een soort intake. Vragen gesteld en over mijn gevoelens enz. Zij dacht aan een stukje persoonlijkheid en een trauma toch. Toen moest ik een test invullen, daaruit kwam dat ik een ernstige ppd had. IK gaf al aan, dat het niet zo voelde. Dat kwam volgens haar omdat ik alles wat in me opkwam wegredeneer. Ik was hardop die vragen aan het beantwoorden namelijk. Dus nu gaan ze me in de groep gooien en over 2 weken mag ik weer komen, dan gaan we met elkaar bespreken hoe en wat. Ze dacht dat ik 10-12 keer moest komen om met haar te praten, ook over vroeger enz. En ik sta op de wachtlijst voor een praatgroep met lotgenoten. Vond dat een beetje raar, zo amerikaans. Maar volgens haar zou het misschien wel lekker zijn om met vrouwen te praten die hetzelfde meemaken. Ow en sasha die rolt nu echt supergoed om! Alleen van dr rug naar dr buik. Ik kan dr nog geen 5 minuten op het kleed laten liggen en dan ligt ze al op dr buik, echt grappig!
fijn wen dat je gesprek met de psych pos gevoel oplevert..volhouden he, heb je nodig.. ja ik denk dat ik met tl-er nog over ga hebben, vooral w.b. m ijn verleden (100 kg en 35 kg) ...waar hij van weet... weet je en ik ben absoluut niet dik, juiste de slankste van mijn vriendinnengroep, ik weet wel beter SUCCEScindy! bij de Goamma.. wijh ebben hier ook apotheken enz..hahahah dit klinkt dom, tuurlijk hebben we die, maar ook met nachtdiensten..ik denk wel dat ik ik 1 blik alvast haal, want ik ken tim, moet ie halsoverkop stressssssss dat blijf ik liever voor... oh ja wen, en gefeli met je huis, ziet er leuk uit zeg!
Thnx! Ja het is ook een onwijs leuk huis! Mooie keuken, en badkamer met bad (al ben ik niet zo'n fan van de tegels) 4 slaapkamers, een grote voorzolder, parkeren op eigen terrein, tuin van 6 bij 13... Heb er echt zin in! Ben helemaal blij (maar ook wel een beetje angstig)
ik vond de tegels ook het minste ja. ach ja komp allemaal goe wha..maak je neit druk tim belde net: hij zei dat ik binnendoor naar huis moet rijden en niet snelweg. staat een asielzoeker op waalbrug bij nijmegen die er vanaf wil springen...rondom nijmegen allemaal file...gvd spring dan..kunnen we allemaal weer verder (sorry hoor, maar kan hier niet tegen hoop dat ik niemand tegen borst stuit)
wen ziet er goed uit hoor! mooi huis, en helemaal niet zo duur.. en tja die tegels.. ook niet echt mijn smaak haha
@ bengel Ik weet hoe het is.. m'n tante had/heeft het ook. @ cin Hihi lijkt me ook moeilijk hoor. Ik zie nu al op dat ze over 3 jaar naar school moet @ wen Hier ook hoor. Nu we duurder gaan knijp ik hem wel een beetje. Gaat dat allemaal wel bla bla bla en dan met instorten de dingen pff. Maar ja zal vast wel goed komen! Het werk wat je mannetje doet is overal wel vraag naar. @ mj Lol doe je wel rustig? @ wen Lachen!
@ wen Mooi huis.. snap het van de tegels haha. Wij hebben ook niet de mooiste maar die blijven nog wel even zitten.
Ja precies.. het zit er goed op voor voorlopig. We willen sparen en dan 1 van de slaapkamers ombouwen. Dan hebben we een lekkere grote badkamer. Maar dat komt wel in de toekomst.
@bengel: hier de expert van het mislukken van borstvoeding! Je hoeft niet perse andere voeding in huis te halen, de vk heeft proefverpakkingen voeding die krijg je dan van haar daar kan je redelijk wat flessen van maken. Ik kreeg van haar friso hypoallergeen. Als je ECHT iets in huis wil hebben bij voorbaad hebben ze van nutricia zo'n klein pakje van nutricia kant en klare voeding die lijken op een tuutje/pakje drinken. Als de borstvoeding in eerste instantie nog niet wil lukken grijpen ze echt niet snel naar kunstvoeding, en je mag het eigenlijk ook niet doen zonder met de verloskundige te overleggen. Vraag het anders aan haar op je volgende controle. Pas als je kind 10% van het geboortegewicht kwijt is gaan ze bijvoeden met kunstvoeding... mijn advies is toch ondanks alle tepelkloof/tepelpijn/borstontsteking-ellende die ik heb gehad: haal het gewoon nog niet in huis, borstvoeding is niet iets wat in 1x mislukt, je moet oefenen en het tijd geven, ook je baby moet de tijd hebben om het te leren. en wat betreft die zak op het werk: dikke vinger voor hem! knuff
Thnx! Ja snap ook niet dat mensen dat in hun badkamer kunnen doen... Mooi afgewerkt ook met zo'n zilver latje Ik denk dat de meeste mensen het niet echt mooi vinden. ach ja.. Het zit er netjes in, dus voorlopig kunnen we er wel eventjes mee.
Hey meiden, dacht zal maar even weer wat van me laten horen..hier wordt nu in spanning gewacht op de oproep voor de operatie. Emotioneel zit ik er echt helemaal doorheen, iedereen verteld trots en blij dat ze zwanger zijn en ik moet vertellen dat mijn baarmoeder eruit moet...Pfff dat valt niet mee hoor Begrijp me niet verkeerd hoor meiden maar voel het op het moment even niet anders. Het schiet hier ook op met de zwangere meiden zeg...leuk leuk leuk en spannend Ook wil ik even mijn meiden spammen.......