Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: Veel sterkte meid, het is allemaal niet niks..... :cry: Maar wat heb je prachtige meiden zeg! Om verliefd op te worden !

@Wendy: Leuk huis! Inderdaad niet duur. Hier betaal je voor zo'n huis al over de 200.000! Goed gedaan dus ;)

@bengel: Wat een &*%#zak op je werk zeg!

@cindy: Fijn dat je alles goed hebt kunnen regelen met opppas. Komt vast helemaal goed!

@mj: Van harte met je meiden! Ook ik doe het maar in 1x hoor ;) Moet wel heel raar zijn dat ze niet tegelijk jarig zijn....

Inderdaad jammer dat we niks meer van Maritt horen.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Dikke knuffel lieverd.
    Tis niet niks...

Maar wat een pracht meiden!

Pff heb hier een heel verkouden meisje dat niet slapen wil.
    Zit wel dood leuk te spelen :rolleyes:

Hebben jullie nog ideeen voor een leuke grote meiden kamer?
    Ik wilde eerst prinsesjes maar ja dat is ook zo standaard.

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

Kreeftje veel sterkte! Heel heftig, en je meiden zijn prachtig!

WEn, gefeliciteerd, ga zo even kijken!

MJ, gefeliciteerd met je meiden, raar idee inderdaad dat ze niet tegelijk jarig zijn, kan me nog zo goed herinneren 1 jaar geleden, zat op werk met een kaars op mijn buro! En kijk eens waar we nu staan! gewoon 1 jaar verder, met zoveel mooie kindjes en nog zo veel onderweg en te wensen!

Ik ben zo vreselijk ongesteld! niet normaal meer, met een beetje geluk is het zondag over, das wel lekker voor de vakantie. ben druk aan het pakken, maar het wil vanavond niet echt lukken. MOrgen middag maar iets eerder naar huis.
    HEB ZIN IN DE VAKANTIE!
    sorry....

Net naar een sample sale geweest, lekker geshopt. Heerlijk en goedkoop.

Cin, gefeliciteerd met je baan! Is ook wel lekker hoor een beetje tijd voor jezelf. En heerlijk om weer thuis te komen.

Jammer dat we niets meer van Maritt horen, zou wel willen weten hoe het met haar gaat.

|Nou chickies, tot morgen.
    x

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @mj: gefeliciteerd met je meiden! wat gaat het toch snel!
    @kreeftje: het is ook allemaal niet niks maar je hebt ontzettend leuke meiden zeg! Probeer daar je afleiding bij te vinden...
    @wen: tegels zijn niet afschuwelijk hoor, het ziet er allemaal super nieuw uit en dat heb ik liever dan tegels in "mijn" kleur/stijl maar 20 jaar oud en vervallen!

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kreeftje... oooooohhh wat een lekkere bekkies zeg! Echt om op te vreten. Ik kan me er geen voorstelling bij maken, maar het lijkt me echt klote! Weten ze al een beetje wanneer de operatie gaat gebeuren? Want zo rondlopen lijkt me ook niets, heb je veel pijn?

@moon... ik zoek met je mee! Straks in het nieuwe huis (hihi) weet niet of ik dan wat anders wil, nu heeft ze een donkerbruine/wit/oranje kamer, eigenlijk wel zonde, want daar heeft ze nog nooit gebruik van gemaakt hihi.

@shaar.. voor als ik je niet meer spreek, alvast een heerlijke vakantie! Echt vet relaxed dat Ruben en Tijn hun eigen stoel hebben!

@denise... ja precies dat vind ik ook!

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    DAnk je lieve meiden voor de reacties op de fotos........ben ook echt heeeeeeeeeeeelllll trots op onze prinsesjes. :D :D :D

ook bedankt voor jullie lieve woorden dat voelt wel goed, mensen die me begrijpen.

@wendy

De operatie is binnen 2 weken..ik wacht nog op de exacte datum ik zal waarschijnlijk maandag of dinsdag gebeld worden, het gaat dus allemaal vrij snel en dat is ook best wel moeilijk heb het er emotioneel erg zwaar mee.
    En pijn? tja das nog zacht uitgedrukt het is echt vreselijk steeds ik kan ook amper wat doen en dat maakt het ook nog eens allemaal vervelend..daarbij komt dat als ik echt te veel op de benen sta of teveel doe ik weer een bloeding krijg van hier tot tokio ook niet normaal meer :cry: :cry:

Sorry meiden voor het geklaag....Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden hoor.

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    MJ gefeliciteerd met Akeesh!
    Wat zal jij het moment van vorig jaar veel afspelen!

Fijn dat ik nu even snap van die banner ;)

Wen jou heb ik al gefeliciteerd met jullie huis.

Kreeftje wat een lekkere boeffies joh die meiden, geweldig.

@ all, bij ons kleine vriendje zit het ook in zijn heupkom, bij zijn stuit en tegen zijn hersenvlies aan. De behandeling word er niet anders door, de slagingskansen gelukkig ook niet. Maar de tijd dat ie chemo krijgt word langer, en de strijd word heftiger... arm mannetje. We gaan er vandaag heen, ook al mag ik er niet bij, ga toch mee, wacht wel in de hal ofzo, misschien kan ik z;n moeder even treffen en een knuffel geven.

Liefs, Esther

8. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ MJ: gefeliciteerd! Wat is het jaar snel gegaan.
    @ Kreeftje: je hebt echt twee hele mooie meiden, zeg! Ik snap dat je daar trots op bent ;). Sterkte met de operatie!
    @ Wendy: leuk huis! Bij ons in de buurt zou je er zeker veel meer moeten betalen. En de tegels vallen ook wel mee...
    @ Cindy: gefeliciteerd met je baan. Ben je een beetje handig ;)?
    @ Dieseltje: gaat alles goed? Voel je je al echt zwanger?
    @ Moon: volgens mij vinden kleine meisjes prinsessenkamers toch echt het leukst, ook al is het wat afgezaagd!
    @ Shaar en Esther: fijne vakantie! (jullie gingen toch samen?)

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Hihi ach mogen we ook weer shoppen ;)

@ es

Brrr zielig voor hem.
    Zo klein dan dan al dit.

@ simba

Ja dat is wel zo hihi.
    Of hello kitty maar volgens mij is daar niks van.
    Ze is nl helemaal wild van ktie zoals ze haar noemt :)

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... gefeliciteerd met Akeesh! Wauw, alweer 1 jaar oud! Fijne dag vandaag!

@kreeftje... zo dat is wel snel! En ik denk dat jij wel in de positie bent om te klagen, het is ook niet niets. Alvast veel succes!

@es.... heb jou al gesproken.

@moon.... oooww top die link met HK, ben er helemaal gek van... Wil misschien een grote hello kitty op de muur schilderen. (dat past toch wel met oranje accesoires?) Van disney, prinsessendingen ben ik niet helemaal weg. Hoop ook niet dat Sasha dat leuk gaat vinden. K3 wel, maar dat moet van papa, dan kan hij mee *zucht* haha

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh ja MJ gefeliciteerd!
    Schandalig niet meer aangedacht :oops:

@ wen

Ja cool he..
    Dat kan best ( dat vind ik )
    Ik heb ook gewoon roze met oranje nu op haar kamer.

Opzich vind ik de prinsesjes nog wel leuk maar niet om de kamer mee te doen.
    Voor haar verjaardag heb ik er ook alles van hihi.

Oh hier is k3 al helemaal cool!
    Zo word helemaal wild en gaat bewegen haha.
    Lachen Marco zegt dat ie echt niet mee gaat naar k3 als ze dat zou willen.

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @simba: Ik ben erg moe, veel hoofdpijn en rugpijn en 's avonds kan ik (al) niet meer in m'n spijkerbroeken........ (zouden het er toch 2 zijn?) Verder gaat t allemaal prima! ;)

@moon: Leuke dingen voor op de kamertjes! Moeilijk kiezen he?

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    even een ego berichtje..

ik heb een eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

van 23 mm bij 18,5 mm!

dusse jullie weten wat we gaan doen van het weekend ;)

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wat GEWEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG patje! ;)
    Veel plezier ;) ;)

16. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Goed nieuws Patje! Have fun this weekeinde.

Dieseltje, fijn dat het allemaal goed gaat! Het lijkt me namelijk best wel zwaar. Wij laten de natuur nu zijn gang gaan totdat Thijmen 1 jaar is. Maar aangezien de natuur bij mij weer niks doet (ik ben al sinds mei niet meer ongesteld geweest), verwacht ik er helemaal niets van. In januari dus maar weer naar het ziekenhuis!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@simba... wauw ook al voor een 2e? Allemaal best snel!

Hier ook even spammen met mijn meisje:

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zooo wat ben ik blij dat Sasha een aerosleep heeft zeg, vannacht voor de 2e keer haar mogen terugvinden op dr buik. Ze wilt echt niet meer op dr rug blijven liggen, 5 sec en hoppa ligt ze op dr buik. Soms wel vervelend, vooral als ze net gegeten heeft, dan komt er een hoop weer uit! (ja daar produceer ik niet voor hihi)

Ja ik ben eruit, Sasha krijgt straks een hello kitty kamer, heb al leuke ideeen :D

Deel Deze Pagina