@ simba Leuk zeg al voor een 2de! Wie weet gebeurd er wel een wondertje. @ patje Veel plezier! @ kamertje Wij gaan hier voor: http://www.fairplay-speelgoed.nl/foto/2 ... er%202.jpg Alleen dan creme de witte muren want anders staan haar meubeltjes er niet bij die zijn creme
Ja he.. en is toch niet zo prinsesjes gedoe Volgens Mar vind mama het leuker dan voor wie het bestemd is haha
@ Moon: leuk kamertje, zeg! @ Wendy: ik vond dat op de buik rollen in bed ook eng. Ik ga nog steeds elke avond even checken. Mooie meid is het toch! Ze wordt al groot. Ik heb ook twee foto's in mijn album gezet. Thijmen in het zwembad op Mallorca! O ja... Thijmen heeft vandaag voor het eerst gestaan (uit zichzelf)! Hij trok zich zo op vanaf zijn knietjes. Trotse mama Btw: we gaan nog niet echt 'bewust' voor een tweede, hoor. De kans is zooo minimaal nu. Maar als het toch gebeurt is dat hartstikke leuk, en het scheelt me weer een aantal bezoekjes aan het ziekenhuis. (maar ik zou wel even schrikken als het nu al raak zou zijn)
Wauw... Wat een lekker joch zeg.... Is ie al bezet Dat lijkt me echt een mooi moment zeg! Voor het eerst staan! Jemig.... wat sasha me nu net geflikt heeft.... *zucht* Ze zat aan de tiet en ze moest poepen. Niets niet erg. Maar wat een strontbom zeg, ze zat tot aan dr nek onder! Van die vieze pitjespoep leek het wel... Heb dr rompertje er maar afgeknipt, getver... Heb er wel een foto van gemaakt, alleen op mn mobiel.....
@wendy: Haha lekker ding die sasha Gaan jullie ook al voor een nieuwe kamer? @moon: Wat een leuk kamertje! Gaat Britt nu al naar de nieuwe kamer dan? Katja over een klein jaar ook maar dat is meer omdat nr 2 eraan komt. Anders hadden we gewacht tot 2,5 jaar ofzo. @simba: Knap van Tijn hooor! Katja doet dat nog niet, ze is echt lui Zou toch prachtig zijn als jullie het ziekenhuis niet nodig hebben...... Ik zie er niet tegenop hoor nr 2. Katja is heel erg makkelijk en we verlangen erg naar een dit keer mooie(re) kraamtijd. Daarnaast is mijn mannetje al 38 en wil hij niet een oude vader zijn.
@dieseltje... Heb een huis gekocht. En moon ook, (sorry praat voor mn beurt) daarom nieuwe kamertjes.
Heb trouwens een filmpje van Sasha die omrolt op haar hyves. Halverwege zit ik even niet op te letten, dus zie je meer van mn woonkamer dan van sasha, haha. Maar daarna rolt ze
@ wen Ik kon de mms niet zien. Snap niet hoe ik hem op internet moet bekijken. Zo nog maar is proberen. @ diesel Jep wat wen al zei hihi. Net wezen kijken en meten. Nou waren hun er niet alleen de dochter nou weet ik nog niet de datum wanneer we er in gaan. Ze belde nl vorige week over 1 dec
Ow wat spannend, wij als het goed is 2 weken daarna. Heb geen zin in morgen, bleh... Komt een collega van kris eten met zijn vrouw (zijn al wat ouder) Hij mag niet alles, heeft nog maar 5% nierfunctie. Maar ik vroeg wat hij dan mocht eten. Zeidie even later dat zijn vrouw (zo'n pittige portugese) wel komt helpen in de keuken. Ik zei dat hoeft niet, want de keuken is mijn domein. Als ik sta te koken, mag kris niet eens de keuken in komen. Hij: nou je mag blij zijn als ze je niet uit de keuken stuurt. Hier kan ik dus echt niet tegen, ik ken haar ook niet, 1 keer gezien.... bleh
@wendy en moon: Ja natuurlijk, lekker dom weer van mij, jullie gaan natuurlijk allebei verhuizen Haha wendy, s6 morgen
Geeft niets, ook met 6 weken zwangerschap kun je al zwangerschapsdementie hebben hihi Wanneer mag je eigenlijk voor een eerste echo? Of heb ik daar overheen gelezen?
Annika is bevallen! Dit stond op der hyves: Hoera ze is er Ze heet Senna en weegt 2635 gram en 49cm lang
Hey meiden, ben weer thuis... wat is het verschrikkelijk koud hier! We hebben het overigens wel heerlijk gehad... strakblauwe lucht en 25 graden... Inmiddels 5,7 kilo afgevallen.... zelf tijdens vakantie prima aan dieet (lees: gezond eetpatroon)kunnen houden... Top! Vanavond laatste primolut... en dan snel (cyclusdag 3) weer naar de privékliniek! Dan gaan we weer verder met de hormonen! Verder nog nieuws hier? Shaar en Es al op vakantie? Dieseltje toch een tweeling? Moon, leuke kamer voor Britt! En Wendy..., wat zal dat een rotzooi geweest zijn! Liefs, Daan
@katrien: Wat ontzettend goed van je dat je je gezonde voedingspatroon hebt kunnen vasthouden tijdens de vakantie! Toppie! Veel succes in de volgende ronde, ik gun jullie het van harte....... Nee, weet niet of het een 2-ling is hoor! Ik ga gewoon uit van 1. M'n spijkerbroek kan ik s avonds niet meer dichtkrijgen (kan wel maar doet zeer), dus ik vind dat het hard groeit. Heel misschien zijn het er 2, en dat baseer ik (en de gyn) op de vroege positieve test op NOD met heel onverdunde urine (had net 1 liter water gedronken en het plasje was kleurloos).
@ dieseltje Dat zegt nog niks hoor zo vroeg testen en dikke streep. Want ik teste alleen bij de 2ling niet voor de tijd en de rest wel. En bij Britt testen ik met 3w2d al positief. Toen dachten ze dat ze buiten de baarmoeder zat omdat het HCG flink omhoog schoot.
@moon: Mijn gyn had het erover, vandaar.... Maar we zullen wel zien hoor, zolang ik maar een hartje hoor vind ik alles prima!