Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Nou idd :D Zou wel aan het idee moeten wennen, maar zou het uiteindelijk geweldig vinden natuurlijk!
    Vooralsnog ga ik uit van 1 ;)

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lieeefff! Echt schattig, brittje met staartje! Lief man dat kruipen.

@all.. zondag, pfff. Het was wel gezellig hoor. Ze kwam trouwens uit Colombia. Ze kwam binnen, meteen naar die box stormen en Sasha eruit willen pakken. Nou laat dr maar even liggen. En telkens vertellen hoe geweldig colombia wel niet was. Lekkerder eten en de Nederlandse keuken was maar simpel en eenvoudig. (voor zover ik het verstond hoor) En hun huizen waren groter. *zucht* En telkens, volgens mij heeft Sasha honger, volgens mij heeft ze slaap. (ze heeft zelf 3 kids, die al volwassen zijn)

Ze zei achteraf wel dat ze lekker gegeten had. Ach ja, het was op zich wel gezellig hoor. Lama lullen ;)

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hahaha... klinkt als: beetje geirriteerd ;)
    Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
    Dan ga ik katten haha.

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... gefeliciteerd met Emani vandaag! Allebei al 1 jaar oud. Echt top. Hoop dat zondag een mooie dag was!

@cindy... hoe was je eerste dag werken?

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ MJ: gefeliciteerd!
    @ Cindy: is alles goed gegaan?
    @ Moon: wat een moppie is Britt, zeg!

Vraagje: wanneer is jullie baby over gegaan in een écht autostoeltje (dus geen maxi-cosi)? En welk merk en type hebben jullie? Thijmen is nu 9 kilo en kan goed zitten, dus misschien wordt het wel tijd. Maar hij past ook nog wel in de maxi-cosi... Er is behoorlijk wat keuze, dus ik vind het kiezen best lastig :(. (ik kan dan uuuuren nadenken over een keuze en vervolgens toch iets anders kiezen...)

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Britt zit er sinds Juni in.
    We hebben van MC de tobi.
    Die kwam als beste uit de test bij de consumentenbond geloof ik.
    Britt past ook nog wel in de mc maar word erg boos er in hihi,

8. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo,

Hier ook de Tobi van maxicosi,en in mijn auto de Priori.
    De 1ste week zit erop met werken.
    Was allemaal goed gegaan, en bevalt ook.

Alleen Jenna wegbrenegen heb ik wat moeite mee.
    Maar het zal wel gaan wennen, en dan ben je thuis en dan na een uurtje moet ze naar bed! :cry:

Ik heb nu weekend tot dinsdag, dus lekker genieten met mijn meisje.

Groetjes Cindy

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ahhhhhhh we hebben een huis gekocht!

Vandaag voorlopig koopcontract ondertekend! Helemaal happy. We gaan weer naar Lelystad terug! 15 december is de overdracht en ik wil eigenlijk als het een beetje meezit, voor de kerst al over zijn. We hoeven alleen te schilderen (en in de toekomst de badkamer) :D

:D :D

Gisteravond ook naar de hypotheker geweest, ze probeerden bij de postbank me gewoon een half procent rente door mn neus heen te boren! Sasha vond het wat minder, ze ligt normaal gesproken 8 uur op bed. 9 uur waren we er nog steeds, ze heeft eccht liggen krijsen in de auto, ze was helemaal van slag, arm meisje.

Afhgelopen donderdag gemeet met iemand van het forum, manuela79. Echt gezellig, lieve meid. Kende dr al 2,5 jaar ofzo. Louise had 1 van de eerste keren losse stapjes gezet, waar ik bij zat. Drama queen als dat ik ben, ging bijna huilen. Hihi :)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sorry voor evt spelfouten, heb kind op schoot.

@denise, sam! hoe is het met jullie?

Esther en Shaar komen ook weer terug het weekend, jullie krijgen allemaal nog de groetjes :oops:

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Gefeliciteerd met jullie huis!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

Zo... en het weekje zakynthos zit er weer op :(
    Het was heerlijk !
    We hadden prima weer, appartement was oke, uitzicht was vreselijk mooi.
    Zal binnenkort wat foto's erop zetten.

Cindy... goed dat je baan bevalt, kan me voorstellen dat het moeilijk is zonder Jenna, ik ben dinsdag de pineut!

Wen, jou heb ik al gesproken over je huis

Simba ook al voor een tweede bezig... snel hoor, maar eigenlijk heb je gelijk ook, straks duurt het weer zo lang.

Liefs, Esther

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wendyp: gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Spannend hoor.

Esther: jammer dat het weekje alweer voorbij is, maar gelukkig heb je het heerlijk gehad. Ik zou ook wel even een weekje weg willen. Wij gaan donderdag paar dagen naar parijs, ook heel leuk natuurlijk.

Hier gaat alles goed gelukkig.

liefs vruchtje

14. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Even een egoberichtje:

Vandaag moesten we voor de tweede keer naar de privékliniek, we kregen de uitslag van de vorige keer gedane onderzoeken (schildklier en bloed). Als die goed waren, zouden we nu met de 3e IUI kunnen beginnen. Maar helaas.....

Het prolactine gehalte was abnormaal hoog. Dit was 3 jaar geleden al bekend, maar na een goede MRI-uitslag destijds zou dat volgens het ziekenhuis geen reden voor onvruchtbaarheid zijn. Inmiddels bijna 20 hormoonkuren verder... De arts waar we vandaag geweest zijn, wist niet wat hij hoorde. Met een prolactinegehalte van deze hoogte, was het vrijwel onmogelijk om zwanger te worden.

Kortom, we moeten nu eerst weer de nodige onderzoeken ondergaan (weer een MRI, en gezichtsveldmeting bij oogarts). Lange tijd wachten op de uitslag, dan proberen het omlaag te krijgen me medicijnen... en als alles mee zit, zouden we dan heel misschien in januari weer eens kunnen beginnen met hormonen. Als het tegenzit gaat dit allemaal veel langer in beslag nemen, maar daar wil ik nog even niet aan denken. ;)

Al met al een grote teleurstelling, en we zijn vooral boos op het ziekenhuis. We hebben wel 10 keer gevraagd of dat prolactine-gedoe onze kinderwens niet in de weg stond, en keer op keer kregen we 'nee' als antwoord. Nu blijkt het tegendeel. Het had een heleboel teleurstellingen kunnen voorkomen, en ik moet er niet aan denken hoe het afgelopen was als we nooit overgestapt waren.............

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeeeminee Katrien wat erg zeg!
    Kan me voorstellen dat je je nu goed k*t voelt

Hoop dat jullie gauw weer verder kunnen

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daan

Hele dikke knuffel!

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: Wat vreselijk dat het vorige ziekenhuis dit nooit serieus bekeken heeft! Goed dat jullie zijn overgestapt. Ik hoop dat dit jullie wens ter vervulling zal gaan brengen. Heel veel sterkte meid........

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @katrien, jemig meid, wat een butt ziekenhuis waar jullie eerst zaten. gelukkig word er nu wat mee gedaan, maar echt schandalig dat er toen niets mee is gedaan. idd wat nou als jullie nooit waren overgestapt?

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben even onder een berg was vandaan gekropen...vakantie was heerlijk!
    We hebben het erg gezellig gehad! Toch wel bijzonder zo met elkaar op vakantie.

Duckie, denk aan je, wat een kut nieuws!

Ik ga weer snel verder, voordat Ruben wakker wordt.

Wij hebben trouwens de Tobi, hij zit er sinds 2 weken in. Simba.

Ruben staat ook...pfff, hij trekt zich overal aan op en dondert regelmatig om, maar hij is dan zooo trots! Ik zal ook wat nieuwe foto's in mijn album zetten deze week.\

x

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje katrien wat een stelletje sukkels zeg in het ziekenhuis, echt heel slecht. Ik hoop zo van harte dat jullie snel weer verder kunnen. Misschien wel fijn dat hieraan gewerkt gaat worden en daardoor jullie wens sneller in vervulling kan gaan. Knuffel voor jullie.

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina