@ Marittt: leuk dat je er weer eens bent! Gaat alles goed? @ Moon: nog gefeliciteerd met Britt! 1 jaar al weer.... @ Es: fijn dat het goed is gegaan, het werken. Je bent er zo weer aan gewend! @ Dieseltje: succes vandaag. Ik duim voor een kloppend hartje. Ben gisteren plotseling ongesteld geworden . De laatste keer was in april. Nu hopen op toch wat meer regelmatigheid. Maar dat zal wel niet. Ben wel blij dat het er nu is, want het lijkt me toch niet heel gezond om zo lang niet ongesteld te zijn (en niet zwanger te zijn).
Hihi mijn laatste keer was vorig jaar juli. Ik vind het wel best zo.. Maar wel gefeliciteerd, toch. Aangezien het jullie toch wel iets dichter bij een 2e kindje brengt. HIer een beetje gezeik met de boekhouder van mn werkgever. Moet een werkgeververklaring invullen. En ze willen bij het stukje, de dienstverband wordt binnenkort beeindigd geen nee invullen. Want.... ik ga naar lelystad en dan zal ik mn baan wel opzeggen. Wat is dat nuuuu weer voor onzin.
@ Diesel: gefeliciteerd! Nu kan je écht gaan genieten! Heb je het al veel mensen verteld? @ Wendy: wat een stomme reden van die boekhouder, zeg. Blijkbaar kunnen ze in jouw hoofd kijken... Apart hoor!
@ dieseltje Gefeliciteerd! Ben stiekem wel beetje jaloers wil ook nog graag een kindje maar mannetje niet meer
Bedankt meiden! @simba: Tja ik ben slecht in geheimpjes bewaren, zeker als ze leuk zijn 4 hele goede vriendinnen weten het nu. Vrijdag organiseer ik thuis een etentje voor mijn vader, mijn broer, schoonzus en hun 2 dochters (onder het mom: het huis is af) en dan trek ik katja haar shirtje aan met : Hoera! Ik word grote zus. Dan gaan we zaterdag naar m'n schoonouders om het te vertellen. Daarna mag lekker iedereen het weten!
@moon: Lijkt me erg moeilijk als je mannetje niet meer wil. Ik begrijp zijn overweging ook wel (jij ook vast ). Misschien draait hij over een paar jaar wel bij joh, en kun je alsnog voor nr 2 gaan...
@dieseltje... spannend. ben benieuwd hoe ze het vinden! Ik wil in de toekomst toch wel een 2e. Eigenlijk is het heel dubbel. Aan de ene kant, wil ik nog zo graag heel erg van sasha genieten, ik wil die bevalling niet mee meer maken, zoiets wens je je ergste vijand nog niet toe, bleh. Maar aan de andere kant, gewoon nog een kindje, weer zwanger zijn, dikke buik enz. Kris zegt niet te willen meer, maar als ik met namen aankom, dan denkt ie er wel serieus over na.
Tja inderdaad die bevalling. Ik heb het vandaag al bij de gyn erover gehad. Mijn bevalling heb ik toch als ''traumatisch'' ervaren. Steeds als ik eraan terugdenk raar ik wat in paniek. Ik klapte tijdens het persen gewoon helemaal dicht en vertikte het om te persen. Vandaar dat Katja ook met de pomp is gehaald. Ik voelde me in de situatie en bij de gyn (was een andere dan die ik nu heb) totaal niet op m'n gemak en heb gezegd dat het me al een heel eind gerust zou stellen als ik zou weten dat ik een ruggeprik kan krijgen als ik vind dat het te gek word. Sinds 1 januari 2008 is het nu zo dat er zowel overdag als s nachts een anesthesist aanwezig is, dus ik moet het met de verloskundige goed bespreken zei hij. Dus dat stelt me dan wel weer gerust. Misschien heb ik de ruggenprik niet eens nodig als ik zeker weet dat ik hem krijg als ik erom vraag (gewoon psychisch?)
Tuurlijk snap ik die. Maar als het er nu voor staat is het een hele grote NEE. En zegt ie dat het ook nooit een ja gaat worden. Voel me daar dan erg verdrietig om. Hij is bang dat als ik nog een paar misjes krijg dat ze me op kunnen bergen Brr ruggenprik lijkt me nu ook niet alles ... jakkie! Hmz btje is wakker. Ze heeft al weer een ontstoken oor ( aan de buiten kant ) De dokter wil niks geven en we moeten naar een dermatoloog.
Vervelend zeg dat Britt zo'n last heeft van d'r oor..... Hopenlijk weet de dermatoloog er raad mee. Ik kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig word bij de gedachte dat je misschien nooit meer een kindje krijgt terwijl je dat zo graag wil. Misschien kun je over een paar jaar een compromis sluiten ofzo (ik zeg ook maar wat hoor.....). Is er bij jullie een oorzaak gevonden voor de miskramen (naast je diabetes)? Ruggenprik zie ik niet tegenop. Ik zie er veel meer tegenop dat ik net zoals bij Katja midden in de nacht al uren op 10 cm zit (achteraf) en er geen gynaecoloog op komt draven omdat hij lekker in z'n bedje ligt...... en ik dus weer ''dood'' lig te gaan van de pijn.... Ik ben gewoon helemaal in paniek geraakt. Toen de gyn dan eindelijk kwam (om 9 uur) klapte ik helemaal dicht.....
@ diesel Nee dat hebben we toen niet laten onderzoeken omdat we toen zwanger raakte van Britt. Maar miss dat het aan 1 van ons de chromosomen ligt.
Dieseltje....wat super! Heerlijk, nu lekker genieten he! Zo... mama heeft weer weekend hihi, heerlijk hoor !
hey, Hier lekker dagje met mijn mannetje gehad! Ben met hem naar de dokter geweest, ivm het hoesten en zagen wat nog steeds niet weg is, en na de vakantie weer erger is geworden. Ik heb een andere inhalator gekregen en deze vandaag gehaald. Hij heeft vanavond de 1e x gekregen en moest daarna heel erg hoesten (stond in de bijsluiter) toen moest hij 2x spugen, heel veel slijm/snot! Vond het zooo zielig!, maar toch beter dat het eruit is dan dat hij het weer doorslikt. Hoop dat het aanslaat, het is nu wel genoeg geweest na 2 maanden hoesten. Diesel! gefeliciteerd ! ben ook benieuwd wat iedereen zegt als ze het horen! Zal wel emo worden denk.... Wen, wat een gezeik zeg! Hopen dat ze niet echt moeilijk gaan doen, en dat je snel je hypotheek rond hebt. Es, lekker weekend, heeft hij al fruit gekregen? MJ, hoe was je eerste werkdag? je moest toch ook weer beginnen? Marit! Hoe gaat het? Moon, leuke foto's van Brit haar verj. op hyves! Nou, ga even lekker slapie doen.\ x
@ Shaar, had het zaterdag gelijk geprobeerd, maar leek weer kramp te krijgen daarna... dus we wachten nog wel even, probeer ik het volgende week weer even. Hij vind het wel super lekker...ging gewoon beetje jammeren toen ik niet snel genoeg gaf haha. Wat balen van dat hoesten toch zeg.... hoop dat het nu gauw over is!
@ shaar: hoop dat het hoesten snel over is bij Ruben...... Wat vervelend.... Het zal inderdaad heel emo worden ben ik bang. Ik probeer dat een beetje te voorkomen door dat shirtje. Zo heeft m'n pa even de tijd om te reageren (hoeft niet gelijk als hij net doet of hij het niet ziet) snap je?
@shaar... owww chips.. helemaal vergeten te zeggen, welkom terug, hoe was de vakantie? Wel weer balen van Ruben zeg. Hij heeft er wel vaker last van he? Weten ze ook een oorzaak? @es... jij ook nog welkom terug he? Helemaal vergeten te zeggen.... @dieseltje...denk aan je! Als je het gaat vertellen. Morgen heeft kris 2 sollicitaties, ben benieuwd