Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Hopelijk is slaat dit wel aan doen.
    Sneu zo'n klein mannetje.
    Als je zelf al telkens moet hoesten word je er raar van.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

ff spammen hoor, wat een lekker ding ook hé? Vanmiddag gemaakt.

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Een prachtige meid wendy! Mag je trots op zijn!

4. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    We hadden al een deal toch Wen?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar... wat voor deal?

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Mooi meisje Wen.
    Waar heb je dat mutsje besteld?

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ook even spammen hoor ;)

Ruben en Tijn op vakantie

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    dat ze al uitgehuwelijkd is....aan Ruben!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel berichtje van ons.
    Het was eczeem!
    Ze heeft nu een zalfje gehad en over 4 weken terug,

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar... hihi, ja dat was ook zo ;)

@cindy... bij mensi van dit forum, kost 7.50. gewoon even pb'en.

@moon... he jakkes... succes!

Jezus, wat hebben wij een avond/nacht gehad zeg. Heeeeerlijk! Sasha om half 9 op bed gedaan. Toen kwam ze om 9 uur nog een keertje, tot 12 uur, nog even tiet en overgelegd in dr bedje, toen geslapen tot 7 uur! Ben weer helemaal bij getankt. Vanochtend heeft Kris die papieren opgehaald bij mn werk en was helemaal in orde.

Ook die sollicitaties gingen goed.

Ow Sasha doet volgende maand mee met die foto, aan baby van de maand verkiezing hihi :D

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

*zucht* Morgen is mn moppie alweer 5 maanden oud... Waar blijft de tijd? Gaat echt zo snel!

Hebben jullie dat trouwens ook, niet dat ze er zo uitziet hoor of zo gedraagd, maar als je had gezegd dat Sasha al een jaar in mn leven was, had ik je ook geloofd.

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai meiden,

even snel een bericht van mij. onze comp thuis is gecrashed dus had geen internet.

de verjaardag van de meiden was leuk, druk, veel cadeaus.

maar nu dit. vandaag is maantje opgenomen in het ziekenhuis. ze heeft rs virus. ik blijf slapen bij haar dus heb nu internet. Bijna precies een jaar later en we zijn weer in het ziekenhuis. komt vast allemaal goed, maar denk wel dat ze een paar dagen moet blijven.
    erg zielig en erg naar allemaal. en akeesh mag niet bij haar voor de zekerheid. dus praktisch erg moeilijk.
    nou ik hou het kort. maar wou even iets van mij laten horen

Moon nog gefeliciteerd met britt hoop dat jullie een leuke dag hadden. hoe gaat het met jou.

wendy gefeliciteerd met je huis

dieseltje gefeliciteerd met je echo.

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Sterkte MJ, komt vast goed, fijn dat ze daar mag blijven hoewel het natuurlijk veel nare herinneringen oproept. |Laat ze haar maar helemaal oplappen en niet doorlopen zoals bij Ruben, want ze kunnen er maar beter vanaf zijn en onder controle blijven voordat het zo'n slepend iets wordt. Succes.
    Ben je in het VU?

x Shaartje

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Sterkte meid, wat naar allemaal.......

Meiden even een ego berichtje wat ik voel me even zwaar &%#@....
    Vanavond het etentje met mijn vader, broer, schoonzus en kids gehad. Katja d'r t-shirt aangetrokken met: Hoera ik word grote zus.
    Niemand zag het (kan gebeuren) dus op een gegeven moment heeft Jaap gevraagd aan 1 van de kinderen om te lezen wat er op Katja d'r shirt stond...
    De reactie was (vonden wij) helemaal niet leuk. Alleen maar, oh leuk gefeliciteerd. En m'n vader: Raar dat je dat met dat t-shirt doet....... Hij heeft me/ons niet eens gefeliciteerd.

Een kwartier later vroeg m'n schoonzus (meer volgens mij omdat ze doorhad dat het wel heel kaal was....) hoe ik me voelde. Verder gewoon helemaal NIKS. Niet, hoe ver ben je of heb je al een echo gehad, helemaal noppes.
    Dat was alles.
    Ben even zwaar teleurgesteld omdat ik een totaal andere reactie had verwacht....
    Zit gewoon een beetje te huilen :oops:

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... shit, dat is klote zeg... Wel fijn dat je bij dr in het ziekenhuis mag blijven! Ik miste je al!

@edith.... dat is echt geen leuke reactie zeg! Helemaal niet zelfs. Zoiets is toch een blijde gebeurtenis? Wat een 'droge' reactie van hun. Vind het wel raar. Nou je mag huilen hoor! Ik kan me het heel goed voorstellen. Misschien komen ze er nog van terug? Ik zou het in ieder geval wel tegen je vader zeggen, dat hij wel een beetje enthousiaster mag reageren.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb trouwens ook al een tijdje niets van Bengel gehoord. Waar ben je meid, hoe is het met je?

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    He MJ, jeetje ook al RS virus...sterkte!

En dieseltje wat ontzettend naar zeg! En wat ontzettend raar vooral!

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ MJ; sterkte, hoop dat ze snel opknapt....!

@ Dieseltje; moeilijk, maar ik denk dat het geen onwil is. Het is heel moeilijk, na het overlijden van je moeder... zeker voor je vader. Geef hem even de tijd, ik weet zeker dat mijn schoonmoeder eerst ook alleen maar gaat huilen als het ons straks eens lukt.

Dikke knuffel, en laat je niet gekmaken door de reactie... het is maar een momentopname, en hoewel een spontanere reactie leuker geweest was weet ik zeker dat die blijdschap nog gaat komen!

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    shaar en esther wat een leuke foto

shaar ben idd in het Vu

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien: Ik snap het van m'n vader wel dat hij niet gelijk staat te springen, maar hij kan toch wel normaal doen? Wij hebben ervoor gekozen om het zo te ''vertellen''. Gelijk bot: moet je dat via een t-shirt vertellen en verder niks zeggen vind ik dan toch een beetje raar. Was hij maar gaan huilen, dan had ik er een beter gevoel over gehad......

Van m'n schoonzus begrijp ik er helemaal niets van. Ze had het idee al, maar zegt verder niks terwijl ik verwacht had dat ze een gat in de lucht zou springen.
    Nou ja, ik heb weer een nachtje geslapen en het is iets bezinkt. We zien wel hoe het loopt. Als ze er niks meer over zeggen zeg ik zeker dat ik de reactie niet leuk vond. Ik ga ook verder niet zeggen wanneer ik naar de verloskundige moet e.d. Ik heb het ff gehad.....

Inderdaad, al een hele tijd niks van Bengel gehoord. Hopen maar dat het goed gaat......

Deel Deze Pagina