@ mj Lieverd, heel veel sterkte! Ja gaat wel goed.. heb me er weer redelijk bij neer gelegd dat ie geen 2de wil haha. Zal binnenkort wel weer omhoog komen @ dieseltje Wat rot zeg.. dat is niet leuk! Knufff
Goedemorgen Zo mama is gisteren weer eens wezen stappen hahaha... was ook 4 jaar geleden ofzo. Gingen met een aantal vriendinnen, en 1 vriend naar Nick en Simon in Bobs in Uitgeest. Voelde me best oud. Was half 3 thuis... en Tijn die lieverd, die heeft mama lekker uit laten slapen tot half 9, klokkie rond voor hem, heerlijk ! Iedereen een fijn weekend, MJ, knuf voor je meisje ! en Dieseltje, koop jij vandaag maar lekker wat voor je nieuwe baby! Voelt vast lekker. Het is gewoon niet leuk, je bent zelf helemaal in de 7de hemel, en dan zo'n reactie.... Hoop dat ze er zelf op terugkomen.
Lekker es! Moet er zelf niet aan denken om uit te gaan, helemaal geen zin in. Hihi. Heb trouwens weer wat nieuwe foto's in mn album neergezet.
Ik kreeg vanmorgen een smsje van mijn broer: datie m'n vader erop aangesproken had dat hij wel wat enthousiaster had mogen reageren. M'n vader heeft gezegd dat hij het er nog met mij over zou hebben. Ik heb toen een sms teruggeschreven dat ik het niet leuk vond hoe hij reageerde maar ik dat van hen ook wel een enthousiastere reactie had verwacht. Daar antwoorde hij op: Ik vind het fantastisch voor jullie, maar sorry ik had het t-shirtje niet gelezen. (ja stomme lul, daar gaat het niet om!). Heb daar maar op geantwoord dat het daar natuurlijk niet om gaat........ Vanmorgen was ik dus niet thuis en toen kreeg ik een sms van m'n vader: Datie bij mij thuis was geweest maar dat ik er niet was... Dikke kus erachter geschreven...... Hij heeft dus wel door dat hij niet helemaal ok heeft gereageerd. Ik wacht het verder wel af. Maar t blijft niet leuk natuurlijk, ook al bied hij z'n excuses aan. Beetje jammer.......
@moon: Dat denk ik ook, maar dat vind ik geen reden om zo bot te doen. Bij mij doet alles ook zeer.... Ik ben ontzettend blij met m'n zwangerschap maar het brengt hier ook veel verdriet en emoties met zich mee. Wij zijn niet alleen op de wereld maar hij ook niet he? Ik ben niet boos op hem, maar gewoon teleurgesteld......
Ik snap je helemaal. Maar goed over praten met hem denk ik. Want zou is het ook niet fijn. Maar is toch al heel wat dat hij toch naar je toe gekomen is. Alleen jammer dat je er niet was Dikke knuffel!
Thnx! Ik ga ook zeker met hem praten (en niet aanvallend ofzo). Hij is inderdaad naar me toegekomen om te praten dat is al heel wat. Hij zal morgen wel komen denk ik....
Goede avond meiden ik wilde even laten weten dat ik nog met jullie meelees. wij zijn ondertussen ook weer in ronde 1 voor nog een beebje. voorlopig nog zonder clomid, maar als het niet lukt tot in mei ga ik weer clomid nemen. jullie vragen misschien af waarom in mei, maar dat is de maand dat ik ieder jaar op controle ga bij de gyn en dat had ik vorige keer zo met haar al afgesproken. liefs van zuurtje
@zuurtje: Wat leuk. Heel veel succes! Ik hoop dat je niet tot mei hoeft te wachten. Heb je bij allebei je kindjes clomid nodig gehad om zwanger te raken?
@ Zuurtje, wat leuk zeg! Hoop dat het snel raak is, en geen clomid of wat dan ook nodig hebt. @ Moon, best lastig dat jij wel graag wilt en Marco niet... Zo wij zijn lekker wezen shoppen met z'n 3tjes vandaag.... erg gezellig!
Zkrs, als ik andere zie die ik ken met een dikke buik. Heb ik het wel moeilijk. Je kan ook moeilijk een middenweg kiezen. Want een half kind kan niet @ es Leuk hoor! Lekker veel gekocht?
ik 2 vesten, een blousje en een paar longsleeves, en voor Tijn een spijkerbroek en een overhemdje, hij zit echt in een rotperiode qua broeken, de meeste 62 zakken nog van zijn kont... en 56 is te klein. En dat terwijl hij toch inmiddels wel 65 cm zal zijn, en ruim 7,5 kilo zal wegen. En Ed heeft 2 shirts en een jas gekocht. Heerlijk! En een half kind... nee dat kan niet. Maar wel eens aan adoptie gedacht?
@ es En van die broekjes die je kan verstellen? Die heb ik altijd voor britt.. de H&m hebben die het meeste. Nee willen niet adopteren.. zijn we het type mensen niet voor hihi.