Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hm is juist nog te groot, nu een broekje die ik kan verstellen bij duthler gekocht.
    En.... hij past :)

Ik zou het ook moeilijk vinden adopteren, maar toen ik zelf nog niet zwanger was geweest vond ik het nog veeeeel moeilijker.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja h&m valt wel een maat groter dan dat er in staat.
    Britt heeft 80 maar van de h&m moet ik die nog omslaan.
    Beter omslaan dan op hoog water ;)

Zkrs want is toch iets wat in je zit (moedergevoelens) en wat je graag zou willen voelen/ ervaren.
    En adopteren zal je je wel moeder voelen maar is toch iets heel anders.

Op het moment heb ik het er niet meer over met hem.
    Soms geef ik is een hint zo als vorige week.
    En ik zie het wel.

Kijk ik ben alleen en heb nooit als naar ervaren ofzo.
    Vond het best lekker haha.
    Maar als ik dan denk dat je helemaal alleen overblijft.
    Hebben niet zo'n grote familie dan llijkt het me leuk voor haar om een brusje te hebben.
    Maar als ik dan naar m'n vader kijk die nooit contact heeft met zijn broer.
    Dan denk sja..

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es...lekker shoppen!

@moon.. ow bij sasha valt h&m wel goed! Nu maatje 68. *zucht* Van de week had ze zelfs al iets 74 aan.

Adopteren, ik zou er niet aan moeten denken, is ook niets voor ons. Vind het heel mooi hoor, voor de mensen die het wel doen, maar is voor ons niet weggelegd. Kris is ook enigskind, hij wilt er ook maar 1. Maar ik denk dat als ik in de toekomst voor een 2e wil, dat ik hem wel overstag krijg hihi.

@sam... waar ben je? Hoe is het met je 2 kids?

@denise... zooo William al een maand en 2 dagen, gaat echt snel zeg! Al helemaal gewend aan het moederschap?

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Gaat hard he ;)

Tuurlijk is het heel mooi dat andere het doen.
    Maar ik zou er ook niet tegen kunnen als ze dan hun moeder of vader gaan zoeken.
    Dan zou ik een gevoel krijgen dat ik het niet goed gedaan zou hebben haha.

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo,

Wen, jeetje Sasha al 68 en soms 74!
    Wat geef je dat kind?
    Jenna heeft nu 68, en soms nog rompertjes van 62/68 aan.
    74 is echt nog te groot.

Hier hetzelfde probleem met hoeveel kids.
    Ik wil er nog 1, Dim twijfelt hier af en toe nog over.
    Maar denk wel dat hij het graag wilt.
    Maar we wachten zowiezo nog een jaar of 2, want we willen eerst lekker van Jenna alleen genieten.

Soms vraag ik me af of je ook zoveel van een tweede kunt houden, hihi.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zelfrijzend bakmeel hihi ;)

Ja dat gevoel ken ik maar al te goed. Wat jij nu schrijft, had ik ook kunnen schrijven. Ook wil ik sowieso nog 2 jaar wachten. Maar op 1 of andere manier heb ik het voorgevoel dat de 2e per ongeluk komt. Heel stom.

Ja die rompertje 62-68 draagt sasha ook nog wel, vind ze alleen irritant, want dan zijn ze bij de nekopening zo groot. Heb ook het gevoel dat ze een groeispurt heeft gehad.

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Wat zijn jullie allemaal stellig over adoptie...

Dat waren wij ook, maar wij beginnen toch terug te krabbelen. Sterker nog, wij gaan ons al inschrijven...

Ik heb toch liever een gezin dan dat we altijd samen blijven.

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Las net op je hyves dat de gyn had gezegd dat je toch weer kans heb op een vroeg geboorte.
    Wist je dat al toen je er aan begon?

@ daan

Misschien komt dat wel omdat we allemaal al een kind hebben.
    Maar Mar en ik hadden sowieso al afgesproken mochten het telkens miskramen blijven ( was nog voor ik zwanger was van Britt) dat we nooit zouden gaan adopteren.

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: ja dat wist ik, want in principe is dat altijd zo. Maar goed, hij zei er ook bij dat ik de zwangerschapsduur dan ongeveer moet vergelijken. 35 weken vind ik acceptabel. Hij heeft ook gezegd dat de kans er is, maar dat het ook niet zo kan zijn (je weet het nooit.....).

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    OKay, tegen ons werd gezegd dat de kans er wel weer is door m'n diabetes.
    Maar niet dat de kans er ook weer was omdat B te vroeg was.

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Hij zei er ook bij dat ik er gewoon rekening mee moest houden dat het KAN, maar het hoeft niet..... Ook omdat ze de oorzaak niet weten van het breken van mijn vliezen (lijkt geen bacterie of infectie te zijn geweest, dat is onderzocht, maar verder is het onduidelijk). Het is allemaal wat preciezer te zeggen als er bekend is hoe het komt.
    Als ik met 20 weken klachten begin te krijgen zoals met Katja moet ik eerder stoppen met werken en het rustiger aan doen. Dat kan de tijd rekken. Ik word dus wel goed in de gaten gehouden.
    Ik weet nu al dat als ik die klachten krijg dat ik weer een vroeggeboorte krijg als ik door blijf lopen. Achteraf heb ik dat met Katja te lang gedaan.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :rolleyes: ik ken het.. ben bij Britt ook veelste lang door gegaan.
    Maar goed.. bij ons weten ze het ook niet.

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb vertrouwen in mezelf (dat ik mezelf eerder terugfluit) en ook vertrouwen in de verloskundigen dus ik ga er gewoon maar vanuit dat het allemaal goed komt!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Tuurlijk je weet waar je op moet letten.
    M'n gevoel zei het toen ook al.. alleen werd ik nooit geloofd.. ze zeiden altijd m'n darmen.

Ik ga is bij m'n mannetje kijken.
    Die ligt al op bed .. hij was erg moe.
    Is wel saai haha

15. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Diesel, klote van die reactie van je familie.
    Dat had je niet verwacht...!
    Wel fijn dat je pa toch nog langs is geweest hoop dat ze snel bijdraaien.

Jammer dat het weekend alweer voorbij is, ik heb hoe langer hoe minder zin in werken...bleh!
    Maar goed, zit niets anders op helaas.

x Shaar

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Erg eigenlijk he dat je nooit geloofd werd....... Je ligt vast al op bed ;) Truste in ieder geval :D

@shaar: Ja echt vreselijk klote, maar ja. Hij is wel langsgeweest, maar we waren er niet, dus ik heb hem nog niet gesproken.
    Gelukkig reageerden m'n schoonouders en vrienden heel erg leuk. Dat maakt wel weer wat goed ;)
    Ik moet morgen ook weer werken :( Baal er ook vaak van :oops:

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    zooooo ik kreeg even geen emails meer heb ff alles bijgelezen...

william is inmiddels een maand oud wat ongelofelijk snel is het gegaan! Het is een heerlijk ventje zo lief, alleen zit zijn hele gezicht onder de uitslag, morgen moeten we toch naar het consultatiebureau dus dan zal ik wel vragen wat het is. Hopelijk niks ergs.

@adoptie: ik zou het wel overwegen als het niet had gelukt bij ons, alleen zouden we dan moeten trouwen (of hoeft dat tegenwoordig niet meer?) Ik denk (weet wel zeker) dat ik zoveel van kinderen hou dat ik zodra ik het kleintje in mn armen zou krijgen ik zou vergeten dat het niet "van mij" is.

@2e kind: ik ben inmiddels ook weer zover dat ik zeker weet dat ik ooit een 2e zou willen proberen te krijgen. Net na mn bevalling wist ik het niet meer zo zeker maar nu wel. Ik heb er altijd twee gewild (voor zover je iets te willen hebt) had het er toen ik zwanger was nog met mn schoonmoeder over, die schrok toen ik dat zei (mn vriend is enigst kind) en zei dat ik dat niet moest doen omdat je 1 kind meer kan geven, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord! En toen william nog geen week oud was vroeg ze of ik alweer aan de pil was of hoe ik dat nou ging doen, sindsdien heeft ze het nog wel een paar keer gevraagd, zo bang is ze blijkbaar dat ik (snel) weer zwanger zou raken. Ik wil me er verder niet teveel over uitlaten hoe ik me hierover voel aangezien dit open en bloot op internet staat maar ik denk dat jullie je wel wat kunnen indenken.....

@moon: wie weet lieverd draait marco nog bij
    @wen: wat een liefie op die foto! Heeft kris nog wat van zn sollicitaties gehoord?
    @diesel: gelukkig was je echo helemaal OK! En wat rot van de reactie van je familie, je wil je vreugde delen met ze en dan kan dat op dat moment niet maar dat komt nog wel!
    @mj: hoe is het met je meisje?
    @es en shaar: lekkere ventjes hoor!
    @bengel: hoe is het met jou?
    @vergeet er nog een paar SORRY ik weet niet meer wat iedereen heeft geschreven...

ga zo wel even een foto in mn album zetten van ons mannetje!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Denise wat een lekker mannetje zeg! Wauw !

Die uitslag, is dat niet gewoon babyacne?
    Tijn had dat ook, ging het ook vragen hoor op het CB.

En wat 2e betreft wij willen echt wel een tweede,maar wanneer weet ik nog niet. Als het gaat kriebelen hihi

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dank je!

ik dacht eerst ook babyacne want het zat eerst alleen op zn voorhoofd toen trok het daar weg en ging naar zn wangen en dacht dat het ook wel weg zou trekken maar het wordt juist erger het zit nu overal. Kan ook van de voeding komen hoor ik... we zullen het wel horen morgen hoop dat het niks ergs is.

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja of jouw hormonen die bij hem naar buitenkomen... dat kan ook nog.
    Maargoed, je hoort het morgen wel.
    Ik vind het altijd leuk om naar het cb te gaan... ben altijd benieuwd wat ie weegt en hoe lang ie is.
    Alleen aanstaande keer word lastig want Tijn krijgt al fruit hihi, en dat mag ie van hun pas bij 6 maanden.... Maar het is mijn kind!

Deel Deze Pagina