@ denise Wat maf haha. Moet jij toch weten wanneer je weer aan de pil gaat Sja 1 kan je wel iets meer geven dan 2 natuurlijk maar of er nu 1 mondje of 2 mee eten. Lijkt me niet een groot verschil. Ik reageer vanmiddag weer. Moet even snel stofzuigen en stofwissen. En me omkleden. Straks komt me oudtante nog op verjaardags visite. Geen zin in maar ja want ze gaat pas laat weer weg
effe snel vanaf werk alles goed hier inmiddels de 34e week ingegaan. nog deze week en volg week en dan ein-de-lijk- verlof. heb zo geeen zin meer hahahaha buikje groeit goed, beeb is geschat tussen 7 en 8 pond. ik vind het allemaal prima, we zien wel. Begin nieuwsgierig te worden naar hoe ziet hij er uit , is het wel een hij enz. Definitief zijn we nu uit de namen. gelukkig, en kamer is klaaar, vanmiddag/vanaaf zal ik foto's er op zetten. ik vind het echt een superpaleis, helemaal zelf gemaakt door tim en alles van stof door vriendin Vanaaf reageer ik op iedereen, moet nu verder, tl-er staat vlak bij me.
@dieseltje... wat fijn dat je pa toch nog iets van zich heeft laten horen, dan zit hij er toch wel mee, ondanks je hem niet gesproken hebt. Wat fijn dat je schoonfamilie wel leuk reageerde! Mijn moeder loopt nu al de hele tijd te vragen wanneer de 2e komt haha. @katrien... wow al inschrijven joh! Wel spannend, ik snap trouwens niet dat er over de hele adoptie procedure zo lang heen moet gaan. Die kindjes krijgen toch allemaal een beter huis? @Denise... ja dat kwam ook meteen het eerste in mij op, baby acne. Hij zit wel op die leeftijd, Sasha had het op een gegeven moment ook heel erg. Ja Kris had meteen al wat van zn sollicitaties gehoord, ze wilden hem allebei graag hebben. Nu heeft hij voor het ene bedrijf gekozen, meer familiegevoel enz en hij had er een beter gevoel bij. Ook heel anders dan dat hij nu doet, dat andere bedrijf was hetzelfde. Daar heeft hij geen zin meer in. @esther... gewoon niets zeggen Ik heb zoiets, het cb niet wijzer maken dan dat ze zijn. @denise.... bij mij hebben ze het ook gevraagd hoor. Ik zei wij doen aan algehele onthouding, gaat hun niets aan haha. Dat is natuurlijk een grapje en dat weten hun ook wel. Ik gebruik niets, ja condooms. @bengel... 34 weken alweer bijna joh, gaat echt snel, heb je er al zin in? Uit de namen, wat een opluchting ofniet? En de kamer klaar, ben benieuwd naar de foto's. Ik denk trouwens dat je een jongen krijgt, weet niet waarom hihi @all.. zit er even helemaal doorheen! Sasha is de afgelopen 2 weken echt een ramp met slapen, bah bah. Op 1 avond na dan, toen heeft ze echt zoooo heerlijk geslapen. Gisteravond ben ik van 8 uur tot half 1 met dr bezig geweest, op een gegeven ogenblik heb ik dr letterlijk in Kris zn handen gedouwd en ben ik even lekker gaan gillen op de gang. Bah, werd helemaal gek! Het is ook zo onwijs koud bij ons op de slaapkamer, ik denk tussen de 10-14 graden snachts, Ik krijg het er gewoon niet warm, ze heeft aan: Romper, pyama, gevoerde slaapzak, daaroverheen nog een 4 seizoenendekbed en nog heeft ze het koud.
wendy heb in je andere topic reactie gegeven, ik probeer mee te denken, heb nog geen ervaringen , maar kan toch altijd meedenken he.
jaaa ik heb het in me hoor.....hahahahah ik heb veel met voeding te maken in mijn werk...vandaar dit idee (totale andere populatie, maar ook met problemen a la sascha.. succes, k lees morgen wel hoe en wat.. soms is de oplossing zeer simpel, en ik las dat je vanaf 2,5/3 maand vast ritueel hebt, dus misschien tijd om dit vaste ritueel klein beetje aan te passen,en in dit geval met tijd! ben echt benieuwd, succes
Je bedoeld eerder ofzo? Ik heb haar een tijdje geleden wel eens om 7 uur op bed gelegd, omdat ik zag dat ze onwijs moe was. Dit heb ik geweten. Om 9 uur was ze klaar wakker en wilde toen helemaal niet slapen! En ook niet meer aan de tiet, heb toen tot half 12 met dr gelopen ofzo (uhh lopen figuurlijk dan he?)
@ bengel Wauw wat gaat het hard zeg! @ wen Ze hebben ook periodes dat ze slecht slapen. Kan je er alles over vertellen Wij zijn soms ook ten einde raad. Maar over 10-14 graden. Hier is het ook vaak koud en moeilijk warm te krijgen. Lekker kruikjes in haar bedje voor ze er in gaat. Goed aankleden... je zou een elec. verwarming er neer kunnen zetten als je die heb.. sja kopen is ook beetje onzin nu denk ik omdat je binnenkort toch gaat verhuizen. Pff ben echt niet lekker. Ben al weken aan de diaree Had nieuwe medicijnen voor m'n diabetes.. metformine.. volgens mij heeft iemand dat hier ook wel is gebruikt ( dacht diesel? ) Maar die kan ik niet verdragen.. nu krijg ik gelukkig iets anders.. want zit er een beetje door heen.. buikpijn, diaree en misselijk.. zo wat elke dag Klaagmodus weer uit haha
foto's van de babykamer staan in album ben d'r zooooo verliefd op.. alleen gordijnen nog korter en nog enkele tierelantijn, maar niet veel meer. wat vinden jullie e4rvan?
@bengel: Wat een prachtige babykamer! Wat ga je ook hard zeg! Voor je t weet heb je je beebje in je armen Katja zit helemaal onder de rode vlekken in haar gezicht en op haar armpjes. Haar beentjes, buik en rug ook, maar minder erg. Het jeukt niet, ze is niet ziek, eet en drinkt normaal, maar het ziet er echt niet uit. Ik denk dat het de 5e ziekte is. Morgen maar even naar het cb bellen want ze zou haar prikjes krijgen. Weet niet of ze dan nu doen....
Dieseltje, kijk je uit 5e ziekte is volgens mij niet zo handig met zwangerschap, of was dat 6e... anyway, kijk maar uit. Bengel wat een superlief kamertje zeg.... loop je er nou ook steeds even dromend naar binnen? Liefs, Esther
@esther: Daar schrik ik even van! Is dat niet met de bof of mazelen? Daar staat me wel wat van bij.... Maar ja wat moet ik als het wel zo is? Ik kan Katja moeilijk buiten zetten
Ik ben even aan het zoeken. De 5e ziekte komt meestal voor tussen de 4 en 10 jaar en de verschijnselen lijken toch niet op wat katja heeft..... De verschijnselen lijken toch wel op rode hond......... Jeetje meiden wat moet ik doen? Dat is dus gevaarlijk voor het ongeboren kindje! Ben gelijk helemaal van slag