Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Gelukkig is het geen rode hond maar de 5e of 6e ziekte. Gelukkig is de uitslag al minder, dus het gaat vanzelf wel weer over

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Gelukkig.

Mijn 2 petekindjes hebben ook de 6de ziekte.

Groetjes Cindy

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik hoop maar dat het de 6e ziekte is. Dit is voor mij geen gevaar. De 5e ziekte wel. Verhoogde kans op een miskraam. Ach, ik kan er niks meer aan doen dus het is afwachten, maar t zit wel in je achterhoofd :(

4. bengel

bengel Niet meer actief

meiden, moet zo naar zhuis..ben plat op buik gevallen...ik hoop maar dat er niks is..

duimen jullie?

gr daniella

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Jeetje..... ik duim voor je! dikke kus

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    WOW bengel heftig hoop dat alles oke is! hoe kwam dat zo?

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    @ Bengel....jeetje!

Hoe is het nou?

8. bengel

bengel Niet meer actief

ha meiden ben ik weer effe...achter een lapoppie van zhuis

heb een lage bloeddruk, mogelijk daardoor blackout, want ik lag van het ene moment op het andere moment op de grond. Slim genoeg eerst op mijn linkerzij gelegen,en daarna naar het zwaartepunt, de buik gevallen. De placenta ligt rechts.
    Gisteren tot 8 uur aan de CTG gelegen, en straks (ik lig er nog) nog een keer 3 uurtjes aan CTG en weer een echo (net als gisteren) en dan mag ik naar huis. Is protocol, want ze maken zich niet druk, en ik voel beeb goed, en de placenta ziet er perfect uit

Was wel geschrokken, iedereen trouwens, ookop werk, mijn zijkant is wat beurs nu, maar boeien, met beeb is alles goed.

Bij de echo was wel lachuh, tim en mijn buuf (want ik ben naar huis gereden, buuf gehaald -2e moeder noem ik haar- want ik moch zo min mogelijk lopen en in radboud zijnde bevalkamers waar ik naartoe moet het verste lopen lekker slim..) waren roken. Waren ze al met echo begonnen. vroeg ze aan me: weten jullie wat het wordt: ik zo nee, maar begin heel nieuwsgierig te worden. Nou ik heb t al gezien, dan ga ik maar snel over dat onderdeel heen he... Tim zei achteraf had t maar gevraagd, maar ik vind die laatste 6weken ook nog wel vol te houden hahahha.
    IK heb een goed lichamelijk ontwikkeld kind zei de gyn naar drie x met 1 hand op buik voelen...vond dat zooo knap hahah.
    Bij de echo werd alles opgemeten, en hoofd en buikomtrek lopen PRECIES gelijk met de dagen dat ik zwanger ben..
    De benen echter niet...die lopen 3 weken VOOR...lange benen heeft hij/zij volgens de berekening van de benen beval lik 20 nov, de andere 2 geven 5 dec aan....k ben benieuwd.
    lang verhaal, maar het gaat dus goed, nu is het protocol zeg maar.

vanaaf probeer ik weer te mailen.. zometeen mag ik weer hartje luisteren 3 uur lang...

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Fijn Bengel!
    rustig aan

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel, gelukkig maar dat er niets mis is met de baby, en met jou natuurlijk.

Rust maar lekker uit!

Liefs, Esther

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @bengel: gelukkig is er niks met jullie! ben opgelucht!

nou hier zijn we vanmorgen naar de huisarts gegaan, die zegt dat de uitslag droogte-eczeem is. Heb een cremetje meegekregen en moet kijken of het minder wordt/weggaat. Zo niet dan moet ik op proef william 2 weken een koemelkvrij dieet geven (andere flesvoeding dus) Hoop zooooo niet dat het afkomstig is van een koemelk allergie....

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    en minder in bad doen, en van die vocht-dingen aan de verwarming in zijn kamer?

Misschien is de lucht ook wel te droog voorhem?

zeg ook maar wat hoor...hahaha
    x

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Wat fijn dat alles goed is!

@Denise: Bah wat vervelend joh. Ik hoop dat het cremetje goed helpt en dat het geen koemelkallergie is.......

Ik ben vandaag bloed wezen prikken op pardovirus (5e ziekte). Meer om mezelf gerust te stellen. Hoogstwaarschijnlijk heb ik voldoende anti-stoffen, maar ik wil het dan gewoon zeker weten. Over 10 dagen pas de uitslag.

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

Gelukkig was alles goed.

@ denise

Hopelijk helpt het zalfje!

@ all

Britt slaapt nog maar een half uur tot een uurtje op de dag.
    Maar dit is dus het gevolg :)
    http://nl.youtube.com/watch?v=Oa5SuK_L2-A

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hahahhaahhaa die Britt, echt een supergrappig filmpje

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hihi moon, super leuk filmpje! Komt me alleen zo bekend voor, ik zit ook vaak zo :D

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wat een schattig filmpje, ik zit ook vaak zo tijdens de nachtvoeding :D

@shaar: ik deed hem dus om de dag in bad, maar mag nog maar 2-3x in de week. Maar dat van die lucht vochtig houden is ook een goeie ga meteen ff een bakje water op de radiator zetten.

Het lijkt er gelukkig wel al op dat het een stuk minder is geworden! Hopelijk gaat het gewoon weer helemaal weg... Hij ligt nou heerlijk in de box, ik heb een nijntje bijtring/rammelaar om zijn armpje heen gedaan omdat hij telkens zo met die armpjes beweegt, vind ie helemaal leuk dat het nu rammelt haha! Ligt een beetje tegen zichzelf te keuvelen nu wat heerlijk!

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Moon; Hihi wat een leuk filmpje!
    @ Dieseltje; kijk maar uit, voor je het weet sta je ook op YouTube! ;)

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
  20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :)

Van8 heeft ze echt heel slecht geslapen.
    Ben helemaal gaar maar ja.

@ denise

Wij deden haar ook niet om de dag.
    Maar 2x per week want haar huidje was ook heel snel droog.
    En nu gaat ze bijna elke dag.

Deel Deze Pagina