Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marittt, Jun 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm kreeg geen email meer dat er hier wat was bijgeschreven, dacht al, wat rustig zeg.

@denise... hmmm wel balen van William, hopen dat het snel weer wegtrekt met het zalfje. Is dat die rammelaar met dat zonnetje erbij? Die heeft Sasha ook. Alleen ze wordt de laatste tijd zo agressief van speelgoed (vooral het knisperboekje) dat ik haar bijna niets meer durf te geven, want dan is het daarna troosten.

@bengel... wat doe jij nou weer? Doos. Gelukkig is alles goed met je jongetje hihi, denk het nog steeds hoor ;) Hoe was het gister aan de ctg? Want daarna heb je niets meer van jezelf laten horen.

@dieseltje... zo dat is wel even schrikken zeg! Gelukkig heeft ze geen rode hond, weet je nu wel wat het is?

@moon.. haha... wat een grappig filmpje zeg, heb dat soort filmpjes wel eens op lachen met kijkers gezien, maar het is toch leuker met een kindje dat je 'kent'. Wel balen dat btje een klotenacht heeft gehad! Misschien er straks even induiken samen met haar?

@es... hoe is het met tijn en zn happie? Ik ben inmiddels weer gestopt, gister beetje worteltjes, vandaag helemaal onder de uitslag! Wacht denk ik toch nog maar eventjes.

@all.. hier nog steeds drama met in haar bedje slapen. Ze vertikt het gewoon echt. Overdag leg ik haar er wel eens in, als ik bv met de was bezig ben, om dr te laten wennen. Zodra ze dat bed ziet, dan gaat ze al krijsen! IK snap er echt niets meer van. In de box ligt ze wel gewoon lekker te spelen.

Gisteravond ging het wel goed, toen wij naar bed gingen heb ik dr overgelegd en ze kwam pas 5 uur later weer. Daarna wilde ze onder geen voorwaarde weer terug. Heb met kris afgesproken, dat we zoiets hebben, van nou ja, dan maar bij ons in bed, ik trek het anders echt niet meer, daar ga je echt aan kapot.

Ze heeft van de week ook 2 keer teruggerold van dr buik naar dr rug. Hopen dat ze dit ook een beetje door krijgt. Echt als ze bij ons op schoot zit, trekt ze zich aan onze handen op tot staan, helemaal zelf. Echt grappig.

Gister hebben we de offerte getekend voor de hypotheek, dus dat is ook helemaal rond. :D Daar ben ik wel onwijs blij om, dat we gaan verhuizen!

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ wen

Ja funny he haha.

Ik ben net thuis en B ligt wel in bed maar ik kan niet.
    Moet snel alles opruimen straks komen de neefjes.
    En 1 die gaat er met van alles vandoor haha dus even netjes weg leggen ;)

Ik had haar ook niet echt in haar bedje.
    Altijd in de box of de wagen.
    Maar zijn toen toch wel met bedje begonnen.
    We lieten haar gewoon een half uur huilen.
    Dan vallen ze toch vanzelf inslaap.. vaak dan dacht ik oooh nog 5 min en dan is het half uur om dan ga ik haar halen.
    En was ze net vertrokken ;)

3. bengel

bengel Niet meer actief

hoi wendy

ja doos he dat ik ben..
    aan de ctg alles goed,
    heb wel spierpijn in mijn zij en armen, van het opvangen van de val.
    Ma-di-woe zittend werk en overdracht aan vervangster en dan verlof

vandaag kraamzorg intake gehad..komt allemaal wel dichterbij nu.
    LEUK kijk er echt naar uit, maak me nergens druk om

Denise: niet zo fijn voor je grote kleine man zeg.
    Moon: leuk filmpje

de rest: lees maandag verder..ga super ontspannen weekendmet vriendje in..

xx

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    de eczeem begint weg te trekken! het is al een stuk minder rood en vlekkerig maar helaas nog wel super ruw, mis dat lekkere babyhuidje op die wangen van 'm.

We hebben vandaag de FP rainforest schommelwieg gekocht voor william. Hij was echt helemaal onder de indruk toen hij er eenmaal inzat zoooo super schattig!

Hij slaapt nu nog lekker, laatste fles om 19u gehad, normaal maak ik hem om 23u wakker voor de fles maar omdat vannacht de klok terug gaat rek ik het nu tot 0.00u dan kom ik niet zo in de knoei hij slaapt nu lekker door en als ik het morgen overdag goed moet maken dan gaat dat minder denk ik. Heb hem trouwens sinds gister op 6 flessen de overgang naar om de 4 uur ging gelukkig makkelijker dan ik had verwacht.

moet ook veranderen van fles, heb nu nog die schattige kleintjes maar die gaan maar tot 125ml daar zit hij nu aan als ik moet ophogen dan moet ik die grote flessen gaan gebruiken, is al meteen minder babyachtig :( het gaat veelste hard...

truste meiden

5. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Dag meiden

Hier weer eens een berichtje van mij

Denise: wat vervelend van dat eczeem, maar fijn dat het wegtrekt. Tamira heeft ook koemelkallergie. Ze krijgt al vanaf 7 weken nutrilon pepti. Ze was een week later een heel ander kindje. Tamira heeft nooit meer die krampen gehad. Tot 6 maanden aan de fles en daarna gaan we langszaam proberen wat wel en wat niet kan. Ze kunnen er overheen groeien hoor. Heerlijk he zo’n schommel! Wij hebben er 1 van Fischer Price. Was toendertijd echt een uitkomst tegen haar onrust. Nu vindt ze het gewoon leuk.

Bengel: jeetje dat was schrikken. Fijn dat alles goed gaat.

Moon: Leuk filmpje.

Wen: gefeliciteerd met jullie huisje! Vast heerlijk om weer dichter naar ‘thuis’ te gaan. Tamira slaapt overdag ook niet in haar bed. Heb dat weken lang geprobeerd. Met die strijd ben ik gestopt. Werd er helemaal gestresst van. Dan maar in de box. 1 voordeel is dat zij om 21.00 gaat slapen en de volgende ochtend om 07.00 wakker wordt. Dan is het prima in haar bedje. Overdag heeft ze dus niet zoveel nodig en doet ze slaapjes van 45-60 minuten. Grappig genoeg lijkt ze nu langzaam het wel te gaan accepteren om in haar bedje te slapen. Heb dat vanmorgen geprobeerd. Maar dat is meestal 1 op de 10 keer.

Dieseltje: kan me voorstellen dat je je zorgen maakte. Gelukkig is het niet de bof! Ik kan me het ook nog goed herinneren dat ik die eerste 12 weken bandenpijn had.

Esther: Leuk dat jullie zo’n goede vakantie hebben gehad! En helpt het Johannesbroodpitmeel al? Of is dat te vroeg om te zeggen?

Patje: Jammer dat het deze ronde niet raak was. Maar hou moed!

All: Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het erg goed. Tamira groeit als kool! Morgen weer naar cb. Ben benieuwd. Ze heeft haar stem ontdekt en haar handen en is heel erg makkelijk en gezellig. Ze poept om de 2 dagen en zit dan ook helemaal onder. levert soms hilarische taferelen op ;) Helaas is mijn oma 2 weken geleden overleden, dus dat was even nare tijd. Maar ze was 88 en wilde ook niet meer, dus dat is wel te accepteren, maar het blijft even verdrietig.

Allemaal dikke kus Alies

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

Zo...het weekend is weer om.
    En wat is het een naar weer geweest he vandaag. Bah!

@ Bengel, hoe gaat het met je?

@ Wen, Tijn z'n happie gaat goed hoor, ik geef alleen nog fruit, met groente wacht ik nog een maandje, weet niet waarom.
    Laatst een dagje geen fruit gegeven.... en zal je net zien, harde ontlasting, ook omdat we dus johannesbroodpitmeel hadden gegeven.

waarmee ik gelijk @ Alies antwoord.

We zijn er weer mee gestopt, hij spuugde niet meer, dat was dus goed. Maar had wel veel last van maagzuur, en gaf dit ook gewoon over.
    En omdat ie dus weer harde ontlasting kreeg zijn we gelijk gestopt.
    We leggen hem nu gewoon 20 min plat na zijn fles dat scheelt al een beetje. En dan na 45 min na zijn fles even op zijn buikkie, dan komt er een goeie boer, en komt er een beetje mee, maar dat is al veeeel minder als vd week. Het is misschien gewoon een fase dat spugen.

Maar Alies, gecondoleerd met het verlies van je Oma... het zit jullie niet mee he!

Tijn slaapt overdag ook weinig in zijn bedje hoor, alleen het ochtendslaapje, daarna wil hij echt niet in zijn bed... gewoon beneden hazenslaapjes. Ach ik vind het prima, hij slaapt van 20.00 tot 8.00 uur in zijn bed aan een stuk door, daar ben ik allang blij mee.

@Denise, fijn dat het wegtrekt, z'n babyhuidje komt vanzelf terug joh, kan je weer genieten.

Liefs, Esther

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
  8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    dat word afkicken!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise... lekker joh, dat het eczeem al minder wordt! Echt beter. Hopen dat het straks helemaal weg is en dat ie weer van die baby-billen-zachte-wangetjes heeft hihi.

@zuurtje,....he bah getverdemme.. doe het dan maar terwijl ik aan het verhuizen ben hihi.

@esther... als je tijn een hapje geeft, doet hij het dan ook allemaal naar buiten werken met zn tong (omdat ie nog niet echt goed weet wat hij moet doen?)

@alies.....jeeeeemmiiggg.... Tamira is gewoon al 3.5 maand oud! Wat blijft de tijd!
    Gecondoleerd met je oma :(

Ik heb al een tijdje niets meer van Sam gehoord....
    Wie is er nu eigenlijk als eerste jarig? Volgens mij Thijmen he? Ik heb geprobeerd de lijst weer terug te vinden, maar ik kan hem echt nergens vinden. Misschien even een nieuwe maken?

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen, nee valt eigenlijk wel mee, er komt wel eens wat naar buiten natuurlijk, maar hij weet wel wat ie er mee moet, en zet het ook echt op een brullen als ik stop. Ed geeft hem nu sap van olvarit, en haalde net even de speen eruit.... ging alweer piepen hoor, dus ook dat vind ie lekker.

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik denk dat Katja als eerste jarig is Wendy ;)

Inderdaad al een tijd niks meer van Sam gehoord!

12. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Oei...Katja ook al weer bijna een jaar! Wat gaat dat snel...
    Thijmen duurt nog even (21 januari).

13. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik kan een eigen forum maken als jullie dat willen.
    Ik heb nu ook een forum gemaakt voor de oktobermama's 2007.

Dus als jullie dat willen?
    Is geheel prive dus ook niemand kan mee lezen ;)

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    jeetje dat wordt echt afkicken... bah!

@wen: ik zat van de week ook al te denken aan de lijst omdat ik de geboorte van william er nog helemaal niet op heb kunnen zetten maar ik zag ertegen op om te gaan zoeken denk dat je een flink stuk terug moet... ik wil wel helpen zoeken hoever ben je gekomen?

@moon: zie het opzich wel zitten zo'n priveforum.
    @sam: waar ben je?

zal zo nog ff wat foto's in mn album zetten van mn mannetje. hij is zo heerlijk!

15. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Heb even snel 1 gemaakt.. zal hem nog uitbreiden.
    Zal iedereen even een pbtje sturen ;)

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Op zich leuk, maar vind het wel makkelijker om hier te blijven.
    Ik ben niet voor, maar ook niet tegen... dus mijn stem telt niet mee hihi!

Denise wat word je mannetje al groot zeg !

Knapperd hoor

En zo'n lijst, leuk!

17. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Denise: wat een lekker jochie!
    @ Moon: ben lid geworden, haha!

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik ben ook niet echt voor of tegen.
    Ik vind het ook wel leuk om hier te blijven kletsen, maar als bijna iedereen naar het andere forum gaat, tja dan ga ik mee.
    Het zou natuurlijk jammer zijn om elkaar na 2 (!) jaar uit het ''oog'' te gaan verliezen

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben ook lid geworden

Inderdaad al bijna 2 jaar, leuk eigenlijk he!

20. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Zo lang al he!
    Misschien dat marit enzo wel meer mee gaan doen als het prive is ;)

Share This Page