Hey meiden, Even een kort berichtje van mij. KReeftje, ik ga zeker voor je duimen! Moon, zal me ook aanmelden voor hetforum, ik ga waar jullie gaan...! Zal zo ook even quoten. @all, ik heb vandaag een ticket geboekt voor volgende week vrijdag, ga samen met Ruben naar Italie! aaaahhhhh! killer-mom! Ik heb daar gewoond en ga naar mijn vrienden daar om hem te laten zien, Roger gaat niet mee, ik ga met mijn zoon op stap! x Shaar
13 Oktober 2007 Britt Dorien Noëlle 10 November 2007 Katja 7 december 2007 Kyara en Thirza 21 januari 2008 Thijmen 12 Februari 2008 Ruben 26 februari Jenna Lara 26 maart 2008 Ynse 15 mei 2008 Sasha Nathalie 25 juni 2008 Tijn
13 Oktober 2007 Britt Dorien Noëlle 10 November 2007 Katja 7 december 2007 Kyara en Thirza 21 januari 2008 Thijmen 12 Februari 2008 Ruben 26 februari 2008 Jenna Lara 26 maart 2008 Ynse 15 mei 2008 Sasha Nathalie 25 juni 2008 Tijn
13 Oktober 2007 Britt Dorien Noëlle 10 November 2007 Katja 7 december 2007 Kyara en Thirza 21 januari 2008 Thijmen 12 Februari 2008 Ruben 26 februari 2008 Jenna Lara 26 maart 2008 Ynse 15 mei 2008 Sasha Nathalie 25 juni 2008 Tijn 9 juli 2008 Tamira
Oooo Bengel heerlijk! Geniet er van! Van elke minuut! Het gaat zoooooooo snel voorbij !Bah! Shaar, hoorde het al van Ed, super joh, heel veel plezier! Liefs, Esther
Wauw bengel... lekker verlof! @shaar..lekker joh op vakantie.... Dit is wel een beetje verwarrend... Weet nu niet meer wat ik waar heb gezet haha
heb sasha op de lijst gezet, er zijn wel meer gegadigden, heb dan ook maar besloten dat hij later zelf iemand van de lijst mag kiezen (in overleg met mij of course ) nee ff zonder dollen, thanks dat je het een lekker ding vind, we hebben zeer ons best gedaan ervoor hij is wakker ik ga de fles geven toedels!
Heb weer nieuwe foto's in mijn album. \Hier gaat verder alles goed, en bij jullie? Bengel hoe is het met je? Groetjes Cindy
@cindy...hihi ook een mutsje besteld @all... Sasha doet deze maand mee met de baby vd maand verkiezing... hint hint Ze heeft weer iets nieuws ontdekt hoor.... Ze trekt telkens dr sokken uit haha... Gekke meid!
Hihi, ja ook een mutsje besteld. Wen heb gestemd hoor. Hier iemand nog tips met het fruithapje met stukjes? Jenna houd niet van die stukjes, maar zal er toch aan moeten wennen! We blijven volhouden. Hou maar wat van 6 maanden achter de hand.
@ Cindy: misschien toch nog wat extra prakken? En dan steeds meer stukjes erin laten... Of het wat smeuiiger maken met een klein beetje appelmoes er door heen? Ik weet niet of dat werkt, Thijmen vreet alles. Dus ook eten met stukjes! En anders zou ik toch maar even op de 6 maanden potjes blijven, maar die smaakjes zal Jenna inmiddels wel zat zijn (de 8 maanden potjes zijn echt veeel lekkerder!).