Eindelijk de bloeduitslag binnen. Ik heb zelf vroeger de 5e ziekte gehad en het virus is nu niet actief, dus er is niks aan de hand! Helemaal blij dus
ik doe het weer een beetje, Ruben heeft weer oorontsteking, ik ben zaterdag even ingestort. Heb de reis uitgesteld, ga 21 november. gaat nu weer beter met ons, maar word er wel een beetje moe van zo langzamerhand. x ik wil ook mee naar het andere forum, maar het lukte me niet om me aan te melden, had steeds die code fout...zucht, en toen mocht ik niet meer proberen, maar zal nog een poging wagen...snik! x
@shaar: Wat vervelend allemaal.... Hoop dat je je er een beetje doorslaat...... Sterkte meid! Misschien even aan moon vragen of ze ervoor kan zorgen dat je op het andere forum kan komen? @wendy: Ja inderdaad het gaat snel he? Ben ook erg blij met de uitslag. Duurde een eeuwigheid maar heb nu wel ''zekerheid''....
Zuurtje: Gefeliciteerd. Shaar: hoop dat jullie snel helemaal zijn opgeknapt en lekker vanaf de 21ste kunnen genieten van jullie reis! Wat een weer he. poe poe. Hier geen echte bijzonderheden. Net lekker bij mijn ouders gegeten, omdat Gilli elke maandag middag en avond naar school is. Vandaag weer pakketje naar Suriname gestuurd vol met chocolade letters en de papieren voor een vakantievisumaanvraag. Mijn schoonmoeder, schoonzusje en haar 2 zoontjes komen over van 21 dec tm 21 jan. Kunnen ze eindelijk Tamira zien en meemaken! Morgen weer werken. Woensdag naar AZ-PSV. Donderdag uit eten met collega's van oude werkplek en zaterdag weer een feestje. Wat is dat toch he. Soms heb je weekenden niets en dan opeens valt alles in 1 week. Maar wel leuk hahahahah fijne avond weer
hai lieve meiden. lees even stiekem vlug mee op mijn nieuwe werk. zag dat jullie naar mij vroegen.. schatten zijn jullie. thuis nog geen computer dus geen internet. en ben nu zo druk met werken dat ik ook niet echt tijd heb. maar even een korte update. emani was snel opgeknapt en mocht naar 6 dgn weer mee naar huis. ik werk nu 4 dgn sinds vorige week en het is vooral emotioneel wennen. moet eerlijk zegen dat ik niet moeier word van werken dan thuis met de meiden, maar ik mis ze erg.. en nu net heeft emani voor het eerst echt gekruipt op de creche. tsja dat is dan even slikken dat ik niet de eerste was die het heeft gezien. maar ja. zo is het leven. veredr is alles goed met ons, alleen dus erg druk en elk vrij uurtje besteed ik aan mijn meiden. ze gaan nu 3 dagen naar de creche en dat gaat wel redelijk goed. mis ze alleen zo enorm. zuurtje gefeliciteerd meid. wat heerlijk hoe is het met bengel. wendy, nog thuis alles goed meis? moon, hoe is die kleine britt? shaar, wat zielig voor ruben, sterkte, maar bijna vakantie (wil ook) wij lopen ons zelf echt voorbij. het is nu bijna 2 jaar dat we geen vakantie hebben gehad en ik en mijn mannetje moeten echt tijd aan elkaar besteden. spijtig genoeg gaan we echt pas eind juli echt op vakantie dus we moeten even geduld hebben. es, hoe is het met jou. dieseltje wat ga jij goed al 11 weken. fijn hoor. alles goed met Katja? en lieve kreeftje ik denk aan jou en de meiden. hoop dat alles goed gaat met je. nou meiden hoop dat ik de meeste heb gehad? kan niet alles teruglezen, ben immers net in dienst en ik zal de komende tijd ook amper op het forum aanwezig zijn. sorry. hopelijk hebben we over een tijdje weer thuis een computer maar we moeten even sparen voor andere dingen. maar wie weet. soms hebben we een impuls en dan kopen we halsoverkop een laptop hihi.. knuffel aan al de kids..
katja gefeliciteerd met jouw eerste verjaardag. heeft mama een leuk feestje gegeven voor jou? al, kan niet op mijn werk op het nieuwe forum is geblocked balen, wand heb het niet zo druk
@mj: Dank je wel namens Katja! We hebben zaterdag haar verjaardag gevierd en ze heeft ervan genoten! Geen last van ''naweeen'' gehad, ze is om 7 uur als een blok in slaap gevallen Heb je het naar je zin op je nieuwe werk? Inderdaad alweer 11 weken, dus ik ben bijna de ''gevarengrens'' voorbij!
Hoi meiden, Ik wil jullie even op de hoogte houden maar kann iet steeds achter de pc ivm niet lekker voelen en gewoon niet kunnen opbrengen...dus even snel een reactie. Nou het is dus gebeurd de baarmeoder is eruit en ow wat valt het me allemaal zwaar. Heb veel pijn en ben emotioneel zo kapot dat ik alleen maar huil en helemaal op slot zit. WErdt in het ziekenhuis ook zo gek dat alles op me af kwam..het hele jaar vloog aan me voorbij. de operatie is goed gegaan ben we l 2x heelmaal weggevallen (bloeddruk) dus dat was minder. Tja en nu het herstel wat me nu op het moment erg zwaar valt...veel pijn en gewoon niet lkker in mijn vel zitten valt me echt zo giga zwaar allemaal En ja mijn meiden zijn nog uit logeren en komen morgen terug zie er erg tegenop allemaal omdat ik ook vanuit de gemeente helemaal geen hulp verder krijg dan een uurtje voor de kids op een dag...nou meiden wees eerlijk wat is dat nou? Dus zit er ECHT ECHT ECHT helemaal doorheen. Heb nu maatschappelijk werk gekregen vanuit het ziekenhuis die mij helpt met mijn ''rouwproces'' want zo noemen ze het..... Nou meiden nu is mijn energie op, ik ga weer liggen. Probeer morgen nog even bij jullie te lezen nu kan ik niet meer.... Voor iedereen een dikke knuf en kus
Pfff kreeftje ik krijg gewoon een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Wat moet jij je nu ontzetend klote voelen zeg! Hoop dat je een beetje steun aan je meisjes hebt, en dat je wat hulp krijgt in je familie/kennissen kring. Heel veel sterkte meis en lucht af en toe maar lekker je hart hier. Liefs en een dikke knuffel Esther
Hey meiden hier even vlug een berichtje van mij na mijn positieve test had ik een negatieve en ben ik naar de ha gegaan voor een bloedtest daar kreeg ik vandaag de uitslag van en die was negatief van de ha mocht ik geen duphaston nemen om mijn ongi op te wekken (zit inmiddels op dag 54) ik ging niet akkoord en heb dus mijn gyn gebeld, mag duphaston nemen (eerste zijn al binnen) e dan op dag 2 van mijn ongi begin ik dus weer met clomid liefs van een verdrietig maar ook een beetje blij zuurtje
@kreeftje: Heel, heel, heel veel sterkte Wat is het belachelijk dat je zoweinig zorg krijgt zeg! Hoop dat je vrienden en familie om je heen hebt die je er doorheen slepen.... Het is niet zomaar een operatie, de zorg voor je meiden kun je nu echt nog niet alleen. Dikke kus..... @zuurtje: Ook jij veel sterkte. Denk je aan een miskraam of een vals positieve test? Wat bedoel je met ''ook een beetje blij''?