Ben er eigenlijk van overtuigd dat ik zwanger ben. Lekker realistisch, 6 dagen na je eisprong... Kan maar één ding betekenen...: 1 kerstdag word ik ongesteld en ga ik weer giga-hard op mijn bek... Ik word gewoon zo moe van die spierpijn in mijn buik... dit heb ik nooit eerder gehad. Ja, na een uur bodypump, maar ik heb gisteren niks gedaan! En ik wil er ook helemaal niet over zeuren... als iemand mij de garantie geeft dat ik zwanger ben... ga ik ervan genieten! Nou, ik denk dat ik mezelf weer een week forum-verbod op ga leggen... misschien is dat beter voor mijn rust.
hahaha katrien, hou jij maar een weer forum verbod. maar graag wel erg snel een berichtje op eerste kerstdag. al kan ik het waarschijnlijk pas de maandag erop lezen. maar de duimen draaien
Hier even snel een berichtje van mij, vanaf mijn zusje dr laptop! @kreeftje... dikke knuffel! @katrien... ik ga echt super voor je duimen! @all... hier 3 hectische dagen achter de rug! Niet vanwege de verbouwing hoor... Maar.... Sasha.... die wijsneus... heeft besloten om deze week eens even 2 ondertanden te krijgen. Maandagavond voelde ze al onwijs warm aan, lekker vroeg naar bed. Snachts is ze alleen maar wakker geweest, temp 39.5 pfff. Dag erna, paracetamol gehaald, toen daalde het gelukkig. Toen hele dag jengelig en hangerig. Gelukkig hebben we alsnog veel kunnen doen. De woonkamer is al af en zijn met onze slaapkamer bezig. Savonds weer tempen, steeg weer als een debiel, paracetamolletje en op zich wel ok geslapen. Vanochtend werd ze wakker als een zombie en weer 39.5 graden koorts. Mijn vader moest toevallig naar de h.a. dus ben met hem meegeweest, niets aan de hand, ligt echt aan de tandjes. Ik wilde gewoon even gerust gesteld worden. Vanmiddag ging ik kijken, zijn ze al bijna door, echt 2 joekels hihi. Vandaag was ze nog jengeliger, dus heb bijna niets gedaan. Gelukkig was stiefschoonmoeder er en die heeft met Kris het e.e.a gedaan. In ieder geval bedankt Sasha dat het precies deze week moest hihi. Nou hele dikke kus van mij!
Hey Ladies oooo Katrien wat superspannend, ik ga zo voor je duimen! Ik lever er ook al mijn kerstcadeautjes voor in ! Wen, jou had ik al gesmst.... En verder heb ik niet zoveel nieuws... weer 2 dagen gewerkt, morgen weer dagje met Tijntje... en dan nog een half dagje en dan weer weekend. Heerlijk.
wendy hoe kaa ze dat nou zo plannen. hier gister emani ook jengelig, vandaag ook. geen koorts gelukkig. maar eindelijk heeft ze een tand. Akeesh nog niets. geen zin in te werken vandaag bah
@ Wen; hoe is het met Sasha, alweer iets beter? En hoe is het in het nieuwe huis? Helemaal happy? @ Es; geniet van je weekend... maar volgens mij hoeven we dat tegen jou niet te zeggen...? @ MJ; alweer geen zin? @ All; Ik ben weer helemaal rustig hoor. Spierpijn in mijn buik is jammer genoeg weg... Hoef minder vaak te plassen, geen zere (.)(.) en geen andere kwaaltjes. Jammer, jammer, jammer.... maar de tijd gaat zo wel sneller. Heb nu lekker vakantie. Vandaag even het huishouden bijwerken, en daarna genieten met mijn mannetje. Over mijn mannetje gesproken: hij kwam dinsdagavond thuis...., met twee kaartjes voor Dirty Dancing omdat hij zo trots op me is. Vond het erg leuk, ben nu alweer helemaal aan het voor-genieten. Vind het super dat hij zoiets doet, is voor het eerst in onze relatie... Dus, dinsdag ga ik Chris Tates bewonderen! :-D 8)
nee ben niet zo ambiteaus. ben liever thuis. al heb ik wel een goede baan hoor. dus ik zie er voor de buitenwereld uit als een ambiteuze moeder. ze moesten eens weten. vind het verder geen ramp ofzo werken.
Mooie boel, 27 en 28 december geen forum dus...! Hoe moet ik jullie dan van mijn positieve test op de hoogte brengen? Ach, dan kunnen we altijd weer even heel tijdelijk naar ons andere forum vluchten...
hee meiden ik was jullie kwijt maar jullie lullen er hier lekker op los. nog iets van bengel gehoord? balen voor dr dat het allemaal zo lang duurt, ik weet er alles van maar ik had nog wel het geluk dat het bij mij op het laatste moment toch nog op gang kwam! wen heo is het met je huis? en met sasha dr tandjes? daanduck duimenduimen hier weinig veranderd gaat lekker met de kleine, hij is alweer 3 maanden oud... heb trouwens kleren op marktplaats gezet van hem maar je krijgt er echt een poep en een scheet kortom helemaal niks voor terug he maar goed, iets is beter als niets denk ik dan maar...
hoi lieve meiden effe snel een berichtje, vanaf volg week zal ik meer verhaal doen als alles wat rustiger wordt. dinsdag kreeg ik te horen dat de beeb weinig vruchtwater had, en dat ik woensdat ingeleid zou worden. ik had wel al wat voorweeen. verlosk. belde en gaf aan dat ze me nog wilde strippen, want wie weet kwam het dan toch spontaan. half 5! gestript half 11 bevallen! van zoontje FINN alles is goed gegaan..wel snel dus. thuis is het begonnen..binnen 3 uur volledige ontsluiting..(dacht als deze pijn het begin is ga ik dood op het einde)..mocht persen. maar Finn was wat groot en ik klein, en tegelijkertijd daalde hartje bij persweeten, dus hup auto in en naar zhuis. Daar heb ik net als thuis 10 min geperst, en daarna gaven ze aan me te gaan helpen omdat weer hartslagje daalde dus hup een knip en vacuum (daar heeft ie wel startproblemen mee gehad dus). Tim super super emo (echt zooooo lief) we wisten niet dat we een zoontje zouden krijgen. Ik kreeg Finn op borst en eerste wat ik voelde wat balletjes..dus ooh het is een jongetje..hadden zij ook nog niet gezien plm 54 cm geschat en bijna 8 pond bv loopt nog niet helemaal, maar met kolven gaat het inmiddels al lukken... ben helemaal in LUV...probeer v.d. week foto te plaatsen... groetjes super gelukkige mama van FINN
Super Super Super gefeliciteerd met de geboorte van FINN! Geniet lekker van deze dagen... het is zo fijn! Liefs, Esther
ik krijg weer helemaal kippevel van je verhaal bengel! Echt weer helemaal de kriebels ookal ging het niet zo lekker maar je hebt het alsnog vlot gedaan zeg! gefeliciteerd en een TOP naam! geniet er lekker van meid, je hebt aantal jongens weer een beetje omhoog gesteld! hihi
Even snel Bengel en man: super gefeliciteerd met jullie zoon Katrien: ik duim keihard dat het voor jullie nu ook eens raak mag zijn want jullie verdienen het gewoon het wachten duurt nu echt veel te lang. wendyp: sascha heeft het inderdaad lekker gepland maar haar tandjes hi hi. Hoop dat ze niet meer zoveel last heeft. andere meiden hoop dat met jullie ook alles goed is hier wel! gr vruchtje
Goedemorgen meiden Ik heb contact gehad met Wendy ( sms) Als eerste natuurlijk Bengel, namens wendy GEFELICITEERD met Finn! Leuke naam schreef ze ! En ze gaan vandaag in het oude huis de laatste dingen inpakken en uit elkaar halen, en dan gaan ze morgen over! Super dus. Lekker voor de kerst in het nieuwe huis. Met Sasha gaat het goed. Geen koorts meer. Tanden zijn bijna door. En ze schreef vd week dat ze 2 avonden had doorgeslapen, en de nachten ook. Dat is ook wel heeeeeeeel lekker als je in een verbouwing zit. Ze mag van haar ouders niet meer op de pc hihihi.... had ze vast laten lopen. Dus ze is 29 dec pas weer online. Tot die tijd zal ik als er nieuws is haar postbode zijn! Liefs, Esther