@ Bengel; gefeliciteerd met jullie zoon! Mooi dat alles goed is gegaan... @ Vruchtje; met jou ook alles goed? @ Esther, bedankt voor het postbode spelen. Zeg maar tegen Wendy, dat ze altijd even op onze computer mag forummen als ze in de buurt is! @ All; vandaag een heerlijk rustig dagje. Vanavond voor het eerst in jaren weer op stap... Ben uiteraard wel de bob, in deze wachtweken!
effe snel egoistisch berichtje.. maar foto finn in album zodat jullie hem effe kunnen zien binnenkort meer.... voor 1 iemand nog effe: katrien: het is JOU zooooo gegund, en ik hoop dat 2009 hét jaar zal zijn voor jullie...xxxx van mij.. gr Daniella.
vraagje: wie van jullie heeft grote borsten (ik weet wendy) en geeft bv hier is het tijdelijk kolven en via special need fles geven (bootst tepelwerking na)...maar omdat ik grote borsten heb (f/g cup) is het moeilijk vind ik tenminste om hem aan te leggen. morgen gaan we hier weer mee aan de slag, en tm leert ook hoe hij bij mij kan aanleggen, zodat het hopelijk weer opgepakt kan worden.. de vraag is dan ook: hoe hebben jullie dit spits gekregen? ga nu bedje zoeken, total loss nu trusten
ooo wat lief is hij zeg en wat klein *zwijmelzwijmel* ik heb ook heel veel moeite gehad met aanleggen en vlakke tepels enzo ik kreeg het dus allemaal niet voor elkaar zoals bekend... heel veel succes hoop echt dat het jou wel gaat lukken!
Ohh bengel wat een heerlijk ventje hebben jullie op de wereld gezet . Geniet lekker van elkaar en de kraamtijd! x vruchtje
@ Bengel; wat een stuk! @ All; gisteren lekker op stap geweest, erg leuk gehad! Was echt heel lang geleden... Heb de hoop hier verder wel opgegeven... geen vertrouwen meer in dat het dit jaar nog goed komt. Nergens last van, dus einde verhaal! Ach, kan ik met kerst tenminste aan de wijn, heerlijk! (al had ik dat natuurlijk liever niet....) Zo meteen visite... hoogzwangere vriendin met man en dochter. Wel gezellig, maar het vergt altijd wel heel veel flexibiliteit van me....
Hey Daan positief blijven hoor en nog niet de moed opgeven want you never know. En anders je maar lekker bezatten met de kerst, maar ik duim nog hoor.
3 keer gehuild bij Home Alone 1, terwijl ik deze film al minstens 10 keer gezien heb. Zwanger of niet zwanger? Verder jammer genoeg nergens maar dan ook echt nergens last van!
Katrien Nu kan ik wel zeggen, ik had ook nergens last van bla bla bla... maar daar schiet je geen fl*kker mee op. Keep it cool.... en probeer rustig te blijven, morgen is het alweer de 22e, kerstdagen vliegen altijd om... dus het is ook zo de 28ste. We duimen allemaal voor je volgens mij... misschien helpt het. Knuffel
Ik was de laatste dagen anders super rustig. Overtuigd dat het toch niet gelukt was. Maar als je dan begint te huilen bij zo'n film, begint de twijfel weer toe te slaan. En dan is het goed te horen van lotgenoten dat er nog hoop is, dan weet ik tenminste zeker dat ik met kerst niet voor niks van de wijn af hoef te blijven... Morgen bloedprikken. Normaal 2 dagen later uitslag, maar nu niet omdat de kliniek dicht is... Maar je hebt helemaal gelijk hoor... de komende dagen zullen om vliegen en voor ik het weet is het 'testdag'....
Bengel, gefeliciteerd. wat een leuke naam. maar wat een pracht vent heb jij gemaakt. zo lief. heel veel succes met de BV. ik heb ze nooit kunnen aanleggen dus altijd blijven kolven, maar dat had andere redenen. even volhouden en anders een lactatiedeskundige inschakelen. het is de moeite waard. geniet, neem je rust. en je hebt een prachtige zoon. katrien. het zegt allemaal niks. wel iets voelen/niet iets voelen. maar idd wij gunnen je het zo van harte. ik hoop op een kerst wondertje voor jou. ik voelde ook pas van alles net voor de nod dag
he daantje ik was overtuigd dat ik niet zwanger ws van Finn..geloofde het echt niet.had maandverband en tampons al gekocht..1dag voor NOD enorme buikpijn toen helemaal overtuigd dat ik niet zwanger was..en kijk nu..wolk van een zoon echt afwachten hoe moeilijk we het allemaal vinden en vonden.... w.b. bv...ik ga stoppen..bv is goed op gang, maar finn snapt het echt niet...we hebben hem paar x geprobeerd aan te leggen en hij hapt wel, maar houdt hem niet vast..hij werd op gegeven moment echt boos,en begon echt te krijsen..dat is het me niet waard. ookhebik van begin af aan gezegd wil wel even kolven, maar ben geen koe (en zo voelt kolven voor mij echt)..dus ...fles voeding. wel met een speciale medela fles die tepelzuigen echt nabootst: waardoor hij beter slaapt, want hij moet hard werken voor zijn drinken. ga nu eten , tim heeft lasagne gemaakt. toedeloe
Hallo Meiden Zo... vandaag weer met Tijn naar het CB geweest, meneer weegt 8500 gram en is 70 cm lang. Niet zoveel aangekomen, had een dipje zei de arts. Maar niets om zorgen over te maken. We mogen gaan beginnen met pap, fruit, groente, broodje, liga, rijstewafel etc.... waren natuurlijk al bezig met fruit. Verder is ie weer helemaal goedgekeurd. Bengel, je hebt gelijk hoor wat dat bv betreft. Ik kon ook doorgaan, met kolven, maar ik wilde bv geven als Tijn zelf dronk, en niet via een apparaat. Plaats je binnenkort nog wat foto's van je kanjer? Verder heb ik hier een zieke kerel.... 39,5 koorts en bronchitis.... pff handige timing. Moet morgen werken.... en we moeten nog veel doen voor de kerst, dat gaat hem nu dus niet lukken ben ik bang. Enneh... Katrien.... weer een dag verder... zonder bloed, en dichterbij de 28ste
Ik heb geen bericht gehad dat er hier gepost was Ik dacht ik ga maar eens ff kijken.... en...... WOW bengel! Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Wat een mooie naam ook! Geniet ervan meid. @katrien: Wat spannend! Het is zo 28 december @es: Ahhh wat zielig, ik hoop dat het snel beter gaat met je mannetje... Morgen moet ik weer op controle bij de verloskundige. Ik voel me prima wat zwangerschap betreft. De tijd vliegt voorbij, alweer 17 weken nu. Vorige week heb ik een flinke ooronsteking gehad (auwauwauw) maar gelukkig sloeg de antibiotica snel aan en ben ik nu alleen nog stokdoof en klinkt t hol in m'n hoofd als ik praat (is nooit anders geweest zegt m'n hubbie whahahaha). Ik stond zaterdag bij de kassa van de supermarkt en er stond een oud vrouwtje van tegen de 80 achter me. Blijkbaar was ze nogal geirriteerd omdat ik de cassiere niet verstond (ze vroeg al 3x hetzelfde maar ik ben echt zo doof als een kwartel). Schreewt dat oude vrouwtje toen ik voor de 3e keer vroeg wat de cassiere zei: ''ZE VRAAGT OF JE ZEGELTJES WIL !'' whahah ik lag helemaal in een deuk. Leek wel een reclame op tv
@ Wow, Bengel! Gefeliciteerd met FINN. Supernaam! Geniet ervan... @ Katrien: ik duim voor je! @ All: vertelde ik vorige week nog dat ik een afspraak voor 5-1 heb gemaakt bij de fertiliteitsarts. Ik denk dat ik die maar ga afzeggen.... Zie album. We zijn erg blij met dit onverwachte kerstcadeautje... Liefs, Simba