Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

wow simba zeg...superrrrr

ik hoop dat ik tegen die tijd ook spontaan zwanger zal raken.
    ik zei al tegen tim: ikheb nu 2 kerels in huis, en jij 1 meid...dus we moeten toch ooit weer aan de slag hahah..
    ik ga nu foto's bijvoegen van finn..
    gr daniella

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ja, helemaal spontaan en onverwachts! Heb niks van een eisprong gemerkt... Ik doe gemiddeld 1 keer in de 2 maanden voor de zekerheid een test. Zaterdag deed ik dat dus en opeens was hij knalpositief :confused:. Ik was redelijk in shock, haha...

Ik heb as maandag een echo om te kijken hoe ver ik ben. Ik verwacht zelf ongeveer 6 weken, maar het kan net zo goed 7,8,9 of 10 zijn, hihi...
    Korter denk ik niet, want ik heb zo'n test met termijn indicatie gedaan en die gaf 3+ aan (dat is de hoogste indicatie, wat betekent dat je minimaal in de zesde week zit).

Vriend was in de wolken (nog steeds). Ik ook, maar moet nog wel even wennen. Ik voel me ook een beetje bezwaard voor degenen hier op het forum bij wie het nog niet gelukt is. Ik gun het hun ook zo erg! Ik heb het (behalve hier dan nu) ook nog aan niemand verteld. Moet zelf nog zo wennen...

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Echt een kadootje dus.

Super gefeliciteerd!

Tegelijkertijd weer even een knuffel voor Katrien, dit moet erg zuur voor je zijn meis !

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Heb net het nieuws aan Wendy ge-smst

Moet je onwijs feliciteren van haar !

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wow simba! Van harte gefeliciteerd!
    Geniet ervan

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dieseltje, ik vergeet jou helemaal

Wat ontzettend naar joh , oorontsteking, wel een hilarisch verhaal hoor met die 80-jarige vrouw hahaha.....
    Zou er ook erg om moeten lachen.

En alweer 17 weken, 2 vriendinnetjes van mij zijn ook 17 weken zwanger, gezellig allemaal hoor.

Ik zal dit ongetwijfeld al gevraagd hebben hoor, maar wil je weten wat het word?

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel

Superleuke foto's !

Wen smste net nog een tip voor je, maar je bent al gestopt he?

Moest je succes wensen

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es; Geeft niet hoor, er kwam ook zulk leuk nieuws tussendoor ;)
    Ja maf he in die supermarkt. Ik zag mezelf echt helemaal in een tv reclame op dat moment haha...
    Gaat snel hoor.... 17 weken al en een behoorlijke buik! Ben toch wel wat zenuwachtig voor morgen, hoop natuurlijk een mooi hartje te horen. ik voel het al wel bewegen, dus ik verwacht het wel, maar toch ff spannend....

Ja we willen weer weten wat het is. Althans jaap wil het graag. Ik zou het op zich wel als verrassing willen houden. Ach, misschien houd de kleine de beentjes wel bij elkaar ;)
    Ik ga overigens voor een meid (voorgevoel) :)

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Tuurlijk dat is altijd spannend
    Maar wil je het weten?

Ik weet nog dat ik op de operatietafel lag, buik was al open. En toen zei ik nog tegen Ed: Hij moet wel leven, Hij moet wel leven...
    Was zo bang.....
    kwartier ervoor lag ik nog aan de CTG hihi.
    Maar je blijft gewoon bang.

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Was net aan het wijzigen toen jij postte ;)

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meiden hier ben ik ook weer even, heb lang gewacht om weer te posten, maar er is het een en ander gebeurd waardoor ik afwezig ben geweest.
    ben namelijk heel erg aan het twijfelen of ik wel door moet gaan met ons huwelijk. ben een week weggeweest, moest weer terug omdat diegene waar ik zat 500 euro pm wil hebben. nu ben ik terug in huis, hij wil zijn best doen, maar weet niet of ik nog wel wil. zit zo in tweestrijd. krijg steeds meer het gevoel dat we dus totaaaaaal niet bij elkaar passen. ik ben dit en hij dat, serieuze tegenpolen dus. weet het allemaal ff niet meer.

veel liefs van een zeer wanhopige patje

12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Jeetje... een avondje niet achter de pc, en moet je kijken wat een drukte! :D

Allereerst natuurlijk Simba; wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd, wat een mooie verrassing! Hoop dat alles goed gaat, hou ons vooral op de hoogte!

Esther heeft natuurlijk wel gelijk, wel een beetje dubbel om te lezen dat het bij een ander ineens zo blijkt te zijn... Maar: ik haal het positieve er maar uit, blijkbaar heeft Simba ook geen last van kwaaltjes! :) ;)

Patje; dat zijn geen goede berichten. Neem de tijd om er goed over na te denken, geen overhaaste beslissingen... en misschien zeker geen hormonen, omdat dat je gevoel/gedachten kan veranderen. Hoop dat jullie er samen uit komen!

@ All; hier gaat alles goed. Gisteren begon ik een klein beetje last van mijn (.)(.) te krijgen... vandaag erger. Vanavond wederom gehuild, dit keer bij home alone 2 en een mooi liedje op de radio. Geloof me, dat heb ik normaal echt niet hoor! ;) Al met al nog steeds in spanning. Houdt mijn lichaam me voor de gek, offeh... ga ik gewoon met Simba en Dieseltje mee-zwangeren? ;)

Duik nu lekker mijn bed in. Morgen gaan we naar Dirty Dancing in Utrecht... Erg leuk, maar ik val elke avond rond 21 uur al in slaap. Vandaag redelijk wakker kunnen houden i.v.m. visite! ;) Maar goed, morgen dus ook maar lucifers mee om mijn ogen open te houden!

Hoort iemand nog wel eens wat van Simone?

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @patje: Meid veel sterkte. Ik had dit precies (ook met sinterklaas/kerst in 2004) hetzelfde, als je me wilt pben mag dat altijd. Denk er heel goed overna. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Dikke kus.....

@katrien: Owwwww wat spannend! ik hoop het zo voor jullie. En ik vind het wel gezellig hoor, weer een zwangere erbij! Ik hoor via hyves nog wel eens wat van Simone, maar ze zit meer op het andere forum.

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    simba, wat leuk. gefeliciteerd. hoe was jij vorige keer ook alweer zwanger geworden? welke ronde welke dosis?

patje, wat vreselijk naar. jullie hebben natuurlijk ook wle wat te verduren samen met het zwanger worden. daardoor verander je misschien ook wel als mens. maar zoals andere al zeggen neem geen overhaaste beslissingen. mijn relatie heeft het afgelopen jaar ook dieptepunten gekend. als het niet meer gaat ok, maar als jullie weer als vanouds kunnen worden dan is het het vechten waard.

dieseltje. 17 wkn, wat ga jij snel. haha grappig van de supermarkt. hoe is het met katja?

esther, hij is groot. akeesh is nu 72 cm en 8 kilo en emani 74 en ruim 9 kilo.
    maar ik heb gewoon kleine meisjes

katrien, spannend meid. het klinkt wel erg positief allemaal. duimen blijven draaien hier.

es, hoe is het vandaag met wendy?

all. hier gister emani weer niet lekker, misschien tandje erbij... ze wisselen elkaar steeds af met ziekzijn. als het de een niet is dan de ander wel. pfffffffff. en akeesh is nog steeds elke ochtend tussen 5 en 6 wakker. ik wil slapen! maar als ik eenmaal wakker ben vind ik het wel weer gezellig. ze eet ineens als een paard.

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    :) Huilen om een kerstkaart, weer eens wat anders... :)

Ga nu naar Utrecht...

tot morgen!

16. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Meiden, bedankt voor jullie felicitaties!

@ Katrien: je hoeft idd niks te voelen. Zowel nu als bij Thijmen voel ik eigenlijk weinig. Ik duim voor je!
    @ Patje: oeiii... wat een rotsituatie. Ik hoop dat jullie/je een goede beslissing kunt nemen.
    @ MJ: bij Thijmen heb ik 5 rondes Clomid gedaan, uiteindelijk met 150mg raak (vanwege PCO).
    @ Dieseltje: hoe was het vandaag?
    @ Bengel: wat een mooierd, zeg!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Simba: super joh dat je zwanger bent gefeliciteerd. Een mooier kerstcadeau kan je niet krijgen :)

patje: jeetje wat verschrikkelijk zeg deze situatie. Wat MJ al zegt je relatie heeft natuurlijk veel te verduren met het zwanger worden enzo. Maar is er nog een mogelijkheid om er uit te komen samen of staat je beslissing al helemaal vast? Sterkte in ieder geval.

Katrien: jij bent dus lekker emotioneel zo te lezen. Wel goed teken. Hoop zo voor jullie dat het raak zal zijn. Ik duim door hoor. En hoe vond je Dirty Dancing? Ik vond het echt super zou er nog wel een keer heen willen.

dieseltje: jij schiet ook alweer op zeg. Nog even en dan de 20 weken echo. Leuk dat jullie willen weten wat het wordt. Toch weer spannend allemaal.

MJ: kan me voorstellen dat het wel zwaar is zeg als ze steeds om beurten ziek zijn. Dan kunnen ze nog beter tegelijk ziek zijn. Helemaal niet ziek zijn zou nog mooier zijn natuurlijk.

all: hier alles redelijk goed. Gister controle gyn geweest bloeddruk nog steeds laag en buikgroei was goed. Wel doorgestuurd voor bekkenfysiotherapie.

Nog een vraagje: zegt de grote van de buik iets over de grote van de baby? Of staat dat los van elkaar.

Esther: met jou ook alles goed en met wendy en haar verhuizing?

gr vruchtje

18. bengel

bengel Niet meer actief

hoi vruchtje..
    grootte buik zegt eigenlijk niks over grootte baby: ik had echt een beschaafd buikje (zeiden de vlosk elke keer tenminste en trouwens omgeving ook) en Finn was toch bijna 8pond....groot dus...

patje: succes met alles wat op dit moment bij je speelt, heel moeilijk zeg..

katrien: en dd leuk"? wat knap gedans he...ennuh houd je hoofd koel

verder: tim is verliefd....op Finn...ziet me niet staan...haahah zal er bij horen he...maar merk wel dat ik graag wil dat hij mij ook ziet staan...komt wel weer..

ga naar bed..tim doet laatste voeding, ik eerste...ideaal, want gisteren bv ging ik ook half 12 slapen en hoefde pas half 7 op. (tim had laatste voeding half 2 gedaan dus ook dat was heerlijk geweest, finn meldt zich 1 en soms 2x tot nu toe)
    trusten

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat klinkt dat heerlijk bengel. leuk dat tim zo geniet van zijn zoon. is namelijk niet bij alle mannen zo.

oooh katrien wat spannend.
    was nou mrg je nod?

emani is vandaag thuis bij mijn vriend gebleven. akeesh vanochtend wel naar de creche. dan heeft emani een dagje alle aandacht en rust. hopelijk is ze morgen weer beter.
    al mijn vakantieuren gaan naar zieke kinderen. niet erg, maar wel lastig met werken.. en de overheid zeurt maar dat vrouwen fulltime moeten werken.. ja hoe dan?

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Goedemorgen,

goed nieuws en slecht nieuws.....

Dirty Dancing was echt geweldig.... dat is uiteraard het goede nieuws.

En het slechte nieuws is dat ik vanmorgen een negatieve test had, plus roze afscheiding.... Verder weer menstruatiepijn en rugpijn, wat kan je lichaam je toch ongelovelijk voor de gek houden.... :(

Deel Deze Pagina