ik had liever gehad dat je dirty dancing niks aan vond en dat die test positief was. wil even flink schelden, want vind dit echt balen.
@Katrien: %$&@# wat ongelooflijk balen @mj: Gaat prima met Katja. Het is echt een heel ondernemend mensje, en ik loop overal achteraan als politieagent Maar ik geniet volop van haar! Lopen doet ze nog niet, en dat wilde ik voorlopig maar even zo houden (al word haar steeds dragen met m'n buik wel steeds zwaarder vind ik). Hoop dat emani snel weer beter is. Vervelend dat je vakantiedagen opgaan aan ziekte van de kids @bengel: Heerlijk genieten... Fijn dat Tim zo geniet, want inderdaad dat is niet bij alle mannen zo. @vruchtje: Fijn dat alles goed is! @simba: Alles was prima in orde! Hartje was duidelijk te horen, bloeddruk was 120/55 dus prima. Vanmorgen alleen even heel naar geweest. Ik stond onder de douche en opeens voelde ik me heel flauw worden, net alsof ik flauw ging vallen. Ik ben maar even gaan zitten en het zakte wel een beetje. Met pijn en moeite ben ik uit de douche gekropen en me aangekleed. 2 bananen gegeten en daarna ging het wel weer. Kan een lage bloedsuiker zijn, maar misschien ook wel een lage bloeddruk. Ik herken het wel want heb het met de zwangerschap van Katja ook vaak gehad. Erg vervelend
oei pas maar op meid. altijd even wat chocolade in je tas doen. maar gelukkig was alles goed. leuke leeftijd hebben die meiden nu he. ze kunnen al zo geinen en keten. alles is een spelletje momenteel. vanochtend bracht ik akeesh op mijn arm naar de creche. we gingen met ed metro. en al die lampjes, ze keek haar ogen uit. ook de vliegtuigen in de lucht werden opgemerkt. heerlijk om te zien hoe hun waarnemingsvermogen groeid. en op elk muziekje word gedanst, komisch gezicht.
Prachtig he mj..... Ze missen niks he? Elk klein kruimeltje of dingetje word opgemerkt. Ik kan er ook heel erg van genieten op het moment. Ik vind het echt steeds leuker worden. Ik schaam me er wel een beetje voor maar de eerste 6 maanden vind ik niet zo geweldig....... Vanaf die leeftijd ongeveer vind ik het prachtig! Vanmorgen ook, Katja moest nog even voor de kerst naar de kapper. Nou, ze steelt gewoon de show daar! Echt geweldig. Giechelen, lachen en met iedereen contact zoeken (dat knippen vind ze overigens geen probleem, bijzaak ). De mensen in de zaak zeiden allemaal, wat een lief kind zeg! Dan groei je helemaal he?
ja heerlijk. ontvang liever een compliment over mijn meiden dan over mij zelf. kapper? hahah hier valt nog weinig te knippen. zijn ng steeds meer mijn jochies. ze hebben wel ontzettende kleine krulletjes, als het nat is is het wel behoorlijk lang. maar elastiekjes etc lukt echt niet. nou ben ik ook niet zo goed in haren doen
Hier echt haar waar ik niks mee kan. Ik ben namelijk ook heel slecht in vlechten en staartjes enzo . Ze vind het ook vreselijk als ik aan haar haar zit, maar ja het hangt gewoon voor haar ogen als ik niks doe. Het zijn dan ook meestal 2 simpele staartjes of 2 speldjes .
Katrien: *&^%$ wat is dit leven soms toch oneerlijk. Een hele dikke knuffel van jou. En natuurlijk wil je het graag, dat is het probleem heus niet. Gaan jullie nu nog door met iui weet niet hoeveelste poging je nu zit namelijk? Bengel: wat fijn inderdaad dat alles goed gaat en dat Tim zo verliefd is op zijn zoon. Lijkt me geweldig om te zien. Ook bedankt voor je antwoord trouwens. mj: ja de overheid snapt er gewoon niks van joh wat betreft fulltime werken. Natuurlijk neem je je uren met liefde op voor je kids, maar snap ook dat je het wel voor wat leuks of vakantie wilt gebruiken. Hoop dat de kleine meid beetje is opgeknapt. Hele fijne kerst allemaal. x vruchtje
Goedenavond meiden Katrien wat ontzettend ************************ zeg ! En natuurlijk wil je het graag.... dat is toch logisch, je doet niet voor je lol IUI. Patje, ik hoop dat je er uitkomt met je mannetje... lijkt me niet fijn om te ontdekken. En Bengel... heerlijk toch je mannetje zo verliefd op Finn, ik genoot/geniet daar ook zo van als Ed met Tijn bezig is. Kreeg de vraag hoe het met Wendy is, heb vandaag nog geen contact gehad, gstern ook niet eigenlijk. Maar ga er vanuit dat het allemaal goed is. En ineens is het kerstavond..... pfffff wat vliegt het toch allemaal. Morgen is Tijn een half jaar oud ! Fijne dagen allemaal lieve forumvriendinnetjes ! Liefs, Esther
he katrien...wat *&^%E&#*$#(#(#)$&#$& balen zeg...t is zeker niet eerlijk.. vorig jaar zat ik ook zo in dec...en de cyclus in feb was dé cyclus..kga duimen dat dit ook voor jou geldt... willenjullie eens in album kijken? de nieuwste foto van Finn...ik smelt helemaal..zo leuke foto.. FIJNE KERSTDAGEN EN TOT NA DEZE DAGEN..heb beloofd niet meer online te gaan
Jaaaaa merry christmas allemaal Ik ben even online op deze kerstochtend, want heb net een gedicht geplaatst op de babysite... ben er best trots op. Als je op de link klikt, en dan bij dagboek kijkt, kan je hem lezen. Fijne dag allemaal. En een knuffel voor dieseltje... moeilijke dagen voor jou!
Goedemiddag meiden, ik kom julie even een heel fijne 2e kerstdag wensen, en ik kom weer hier meebeppen als het goed is? heb jullie wel verwaarloosd he Maar gaat niet zo heel lekker hier... Katrien, wat ongelofelijk k*t zeg, had zo geduimd voor je! Knuffel van mij! XxX
@sam: Natuurlijk mag je hier meekletsen! Welkom terug Gaat het nu weer wat beter? @Esther: Thnx, lief van je. Het zijn inderdaad geen gemakkelijke dagen....... Prachtig gedicht hoor, je hebt talent! Goede kerst nog allemaal!
Bengel: inderdaad echt een foto om van te genieten.........wat een poepie? Eshter: mooi gedichtje hoor! Meiden allemaal leuke kerst gehad? Hier wel lekker gegeten met familie en leuk spel gedaan. Ook nog leuke cadeau's gekregen vooral voor de baby en dat vind ik ook het leukste om te krijgen, veel leuker dan een iets voor mezelf. Er is trouwens ook al een heel aardig begin van de babykamer meubels staan moeten nog wel accessoires ophangen en dergelijke. Ben er tot nu toe in ieder geval super blij mee en zal wel even proberen foto te plaatsen. x vruchtje
Vruchtje: mooie kamer hoor. Ben helemaal weg van je behang! Ik denk dat ik de babykamer laat zoals die is. Ik wil alleen wat andere accesoires en nieuwe gordijnen. En misschien koop ik nieuw beddengoed en neemt Thijmen zijn beddengoed mee naar zijn nieuwe kamer. Thijmen krijgt namelijk onze kamer en wij verhuizen naar zolder (die moet nog even aardig verbouwd worden binnen nu en een half jaar ). Dat zat al in de planning, maar nu moet het natuurlijk allemaal wat sneller. Heb maandag een termijnecho, ben erg benieuwd. We hebben het nog aan niemand verteld. Ik wil eerst op een goede echo wachten. Sam: gaat alles goed met je?
@bengel: hoe gaat het nu met het voeden? Ik heb precies hetzelfde gehad als jij maar dan ook nog eens super mega tepelkloven. Maar het kleintje snapte het ook niet helemaal hij hapte ook en trok weer terug of ik trok terug door de pijn, met kolven voelde ik met op een gegeven moment echt een koe. Flesvoeding bracht rust want ik was helemaal geflipt. @simba: gefeliciteerd joh wat een fijne verrassing! @patje: jeetje wat heftig! Denk goed na meid. sterkte. knuff @vruchtje: grootte van je buik zegt niks. Een vriendin van mij had een enorme waterbuik haar kindje was een ienieminie, mijn buik was altijd bescheiden en william 8 pond... @bengel: dat tim jou niet ziet staan en zo van zijn kleine man geniet is balen maar geniet jij nou maar dat hij zo geniet! Voor je het weet is het "nieuwe" eraf en gaat je leventje weer verder en wou je dat het nog zo was als die eerste weekjes! @daanduck: !@$#@%@# nou ik vind het idd geen leuk nieuws. hoe is het nu? @all: heeft iedereen fijne kerstdagen gehad? hier wel! 1e bij mijn schoonouders en 2e thuis bij mijn ouders. verder zijn we heel druk met klussen in het nieuwe huis. Er begint nu eindelijk schot in de zaak te komen. De keuken zit erin, mijn washok op zolder is klaar en de zolder is behangen en ga morgen verder met sausen. morgen worden ook de slaapkamers afbehangen dus dan kan ik ook daarvoor definitieve kleuren gaan kiezen voor de verf. Eerste normale week in januari wordt de vloerbedekking gelegd. de keuken beneden zit erin en daar is het ook nog wachten op de vloer. De badkamer en het wctje is in aanmaak.... leuk dus! Denk nog 2 1/2 week en dan kunnen we erin!