Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    katrien hoe is het met je meis?

allemaal leuke kerst gehad?

simba al naar de echo geweest?

bengel, leuke foto's wat een schat

esther nog gefeliciteerd met zijn eerste halfjarige verjaardag

sam, alles goed meid, hoe is het met jou?

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @vruchtje: Mooie kamer! Ook ik vind het behang helemaal super!

@katrien: Hoe gaat het met je? Kun jet het een beetje aan?

@denise: Lekker dat jullie bijna kunnen gaan verhuizen! Succes.

@es: Alweer een half jaar! Gefeliciteerd.

Hier weinig nieuws. Zwangerschap gaat allemaal prima. Alweer 18 weken, het gaat zoooooo snel......
    Goede kerst gehad, maar blij dat het voorbij is en nog blijer als het weer een ''gewone'' week is volgende week.

Allemaal een goed uiteinde en een goed begin gewenst!

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden

Thanks voor de felicitaties hihi.

Half jaar... waar die tijd is gebleven, ik weet het niet.

Jeetje diesel, 18 weken, nog even en je zit weer op de helft. En dan nog even, en je hebt het weer in je armen...

MJ hoe is het met jouw meiden?

Vruchtje idd heel erg mooi behang, wat zal die kleine daar lekker slapen zeg.

Katrien ben je al echt echt echt ongesteld?
    Hoop zo dat je onverwachts toch nog positief nieuws hebt.

De kerst was hier gezellig. Morgen weer werken, beetje jammer hihi.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    vruchtje idd mooi behang.

mijn gaan goed zijn zo leuk. en het gaat zo snel allemaal

akeesh kan al helemaal zelf van haar bordje eten zonder alles op de grond te gooien. wel met haar handjes hoor. maar ze vind het heerlijk. gister ook een banaan zelf in haar hand gegeten en zelf laten afhappen. emani houd nog van kleien en gooien met eten. al ging de banaan ook goed.

emani nog steeds ziekig. erg naar voor die kleine.

5. bengel

bengel Niet meer actief

hoi denise

ben gestopt met de bv...hij wilde en snapte t echt niet..hapte wel, maar zoog niet door zeg maar, liet de borst los... ach nu is het wel gemakkelijker een x alleen weggaan en tim en finn thuis te laten
    tim had t door, dat ik dat gevoel had dat hij me niet zag staan...en nu krijg ik elke keer een kus als hij finn kust..enn....WE GAAN TROUWEN! nog geen datum enz enz..maar we hebben besloten dat het gemakkelijker is om te trouwen (maar niets traditioneels, gewoon op ma ochtend, maar wel een klein (tuin)feestje..nog geen datum geprikt)

daan duck..hoestie?

essie: wow een half jaar...t is al geen baby meer he..

@ all..sorry dat ik niet op iedereen reageer..doe ik van de week wel..finn is nu aan het huilen, wil niet in zijn ledikantje, na bijna 2 wken bij mij in bed gelegen te hebben :oops:

6. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Denise: fijn dat jullie huis op schiet. 2 1/2 week is zo voorbij...
    @ Esther: nog gefeliciteerd met zijn 1/2e verjaardag!
    @ MJ: vervelend dat Emani nog steeds ziekig is. Hopelijk gaat het snel beter.
    @ Bengel: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Spannend!
    @ Katrien: hoe gaat ie?

@ All: vandaag termijnecho gehad. Kloppend hartje gezien en ruim zes weken zwanger. Over drie weken mag ik nog eens terugkomen voor een echo, omdat het nu nog erg klein was. Ben 20 augustus uitgerekend...

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Simba, heerlijk zo'n kloppend hartje he!
    Gefeliciteerd nogmaals.

20 augustus.. ik hoop voor jou dat het niet een hele hete zomer word hihi !

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk om te horen meiden dat jullie het kamertje en behang ook leuk vinden :)

Simba: wat super zeg dat de termijnecho goed was. Lekker genieten nu.

Bengel: jammer dat BV niet helemaal lekker gaat, maar ach je hebt het in ieder geval geprobeerd. En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Met de rest van de meiden ook alles goed?

x vruchtje

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Zo en daar was Shaar ook weer!
    Eindelijk verhuisd en ook weer internet sinds vandaag!

Ik heb echt hele zware weken achter de rug, met sausenl, schoonmaken, uitpakken en verhuizen en een kind...dat ziek is geweest. Gelukkig kon hij veel bij mijn ouders terecht.
    Het huis is nog lang niet af maar we kunnen er prima wonen.
    Zaterdag avond een housewarming annex 30 jaar feestje gehouden! Wat was ik lek! niet normaal weer, was ernstig dronken...hahaha. We hadden een cocktail en champagne feestje, incl. cocktail kleding, iedereen zag er super uit en die cocktails gingen als limonade, hahahah, Rots heeft me uitgekleed, ik weet er niets meer van...gister uit gebrakt en vandaag weer aan de opruim en een heerlijk dagje met mijn kind, en wat is ie leuk!

Hij is zo vrolijk en ondernemend. Ondeugend en een brutale kop! Ik geniet volop van hem en hij ook van alle aandacht. We zijn hiep hiep hoera aan het oefenen en hij doet bij hiep hiep zijn handen omhoog! Zo schattig.

ff voor de anderen

Duckie, klote, wat moet jij balen en ik gun het je zooo onwijs. Ik blijf voor je duimen hoor en je mag hier altijd je hart luchten.

Patje, vervelende situatie, neem geen overhaaste beslissing hoor, tis heel heftig wat jullie doormaken.
    Sterkte.

Kreeftje, ook voor jou hoop ik dat alles snel beter zal gaan, jouw tijd moet echt komen nu. Sterkte en succes

Diesel, je gaat snel! Heerlijk

Simba, ik ben de volgende dan he...hahaahha!
    Hoe geweldig, gefeliciteerd, hoop dat dat bij ons ook zo zal lopen, zo spontaan! Krijg telkens de kriebels ervan, voel je al iets? Ben je al een beetje gewend?

Sam, gaat het weer wat beter?

Es, hoe gaat ie daar, bedankt voor jullie kaart en sms. Sorry voor het niet reageren....was even van de wereld.

Wen, wordt het mooi!?

Denise, bij jullie ook? Jullie gaan wel hard!

Vruchtje, mooie kamertje!

EN dan BENGEL...gefeliciteerd met jullie mooie vlam, wat een hompie! En mooie naam, zo stoer. Geniet er lekker van, want het cliche is echt waar, het vliegt voorbij.

Fijn om terug te zijn, zeker vanaf mijn bank in ons nieuwe paleis.

x
    Shaartje

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Uhm... shaar... je hebt wel gereageerd hoor hahahaha zeker van de wereld ja!
    Klinkt leuk dat feestje, jammer dat we niet gekomen zijn. Volgende keer beter. Spreken snel wat anders af. Wil ruben ook wel weer ff zien. Hier gaat alles goed.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zooooooo hier is het verloren schaap ook weer haha.... Sinds vandaag eindelijk weer internet!

Pfff even kort hoe het gaat....
    15 december dus de sleutel, toen daarna zijn we de bedden gaan halen in Haarlem, dat scheelde heen en weer rijden. Alles nog ok, tot snachts, Sasha bijna 40 graden koorts, hele nacht opgeweest. Dinsdag heeft ze de hele dag bij mij gehangen of in de kinderwagen gehangen, savonds nam de koorts ook weer toe, paracetamolletje en op zich wel redelijk geslapen. Woensdag niets kunnen doen, omdat de koorts weer hoog was, naar de dokter geweest en bingo... tandjes kwamen door. Lekker uitgekozen doos! hihi. Donderdag hadden we een rust dag. Zondag waren de tandjes helemaal door, 2 stuks onder hihi echt zooo onwijs schattig. Die zondag (de 21e) zijn we ook verhuisd.

Onze slaapkamer was af en de woonkamer. 2e kerstdag hebben we sasha dr kamer gedaan en die is nu ook helemaal af. Foto's volgen nog, moet mijn camera eerst leeghalen. Doe ik morgen wel.

Voor de rest kruipt sasha al sinds zondag de 21e. Ze schuift echt over de grond heen, denk dat het meer tijgeren is dan kruipen. Al lift ze af en toe dr buik ook goed van de grond. En sinds uhh woensdag geloof ik, zit ze ook zelf los. Ik blijf nog wel bij dr dan, want soms is ze nog zo enthousiast,dat ze zichzelf naar achter gooit hihi.

1e kerstdag was een beetje klote, Sasha had een broodkorst en op een gegeven ogenblik deed ze heel raar, ze zat bij mij op schoot. Stikte ze er gewoon in. Ze keek me echt aan met van die ogen mama help. Kokhalzen kon ze niet meer. Dus ik had dr onderste boven gehouden en heel hard geklopt op dr rug, dat hielp niet. Nog harder kloppen en aan dr benen onderste boven gehouden en schudden. Hielp ook niet. Toen stak Kris zn vinger in dr keel en ging ze kokhalzen, 2e keer lukte het uiteindelijk en ging ze huilen. Nog geen minuut later deed ze weer alsof er niets gebeurd was en ik stond te janken met haar in mijn armen en kris om me heen. Wat is dat KUT om mee te maken zeg, gatverdamme.

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    das ernstig....hahahaha

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zooo nu even op iedereen reageren.

@patje... ik kan eigenlijk niets meer zeggen dat succes. Hoe is het er nu mee?

@dieseltje... Moest jij maandag niet voor een echo? Vandaag dus geloof ik (ben de dagen een beetje kwijt hihi) Weet je al wat het wordt?

@bengel..onwijs gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een stoere naam zeg, Finn, helemaal mijn smaak! En een mooi kindje zeg! Lekker bekkie. Hoe gaat het nu met Finn?

@simba... wauw wat een wonder zeg, gewoon spontaan zwanger! Toppie, hoe voel je je?

@katrien.. heb je al via de sms gesproken. Althans beetje... Was die ene hormoon gehalte wel goed?

@shaar... gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, eindelijk erin. Hoe is het met je ventje?

@kreeftje... hoe is het met jou en je meiden?

@cindy... ik geloof dat jij ook al een tijdje niet hebt geschreven. hoe is het ermee?

@denise... veel succes met sausen hihi. Vreselijk he... Je begint vol overgave en als je dan een paar kamers gehad hebt, dan heb je echt zoiets van getver, nog 1. haha. Althans ik...

@mj... hoe is het met emani? Is ze nog steeds zo ziekig?

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Wen mijn tweede berichtje sloeg op Es haar bericht he niet op dat van jouw, even voor de zekerheid,
    das schrikken zeg, Ruben "stikt" ook vaak, maar nog nooit zoo ernstig. Kan me voorstellen dat je even niet wist waar je het zoeken moest.

x

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaar: Haha jij hebt een lekker feestje gehad! Top toch? Mag ook wel eens een keer. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

@wendy: Nee ik heb pas 23 januari de echo ;)

@es: jeetje schrikken zeg! Gelukkig goed afgelopen

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar.. hihi ja dat had ik al begrepen ;)

@dieseltje..oooowww dan had ik het verkeerd begrepen.

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Geeft niet hoor ;)

Trouwens, ik mis moon hier wel een beetje :cry:

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hahahahahahah DIESELTJE!

Wen das schrikken bedoel je !

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Grrrr ik blijf het door elkaar halen he? :oops: :oops: :oops:

Sorry es, bedoelde inderdaad wendy :oops:

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owww haha, dat bedoelde je es via msn... Haha. Nu snap ik hem pas... Jij blijft bezig he diesel....

Ikke wendy
    Es is es.. haha...

Deel Deze Pagina