Zo hier was ik ook al Heb momenteel weinig energie en last van mijn rug dus heb niet altijd zin om dan achter de pc te zitten maar hou het allemaal wel bij hoor.... @shaar Fijn meid dat je langs mag komen dat zal vor jou vast een gruststelling zijn! @jody Wat een mooie tekening zeg....ziet er netjes uit @moon Komen jullie hier ook even soppen Goed idee trouwens van je moeder zal mijne ook eens lief aankijken. @cindy Fijn dat alles goed was meid GEFELICITEERD geniet er lekker van. @Mj Nog steeds plopjes? @maritt Wel om jezelf denken hoor en doe het dan maar wat rustiger aan allemaal! Neem af en toe echt voldoende rust hoor..! das een BEVEL hahaha (moet je ook horen wie het tegen je zegt...) We hebben de babywinkel ook gebeld w.b onze meubeltjes die kunnen we nu volgede week vrijdag gaan halen helemaal WAUW! Maandag mag ik weer naar de gyn, heb dan nog geen 20 weken echo daar zal ik dan wel een afspraak voor krijgen. Kan bijna niet meer wachten wil het zo graag weten wat we gaan krijgen en anders moeten we toch nog even volhouden tot 14 augustus. Ik voel trouwens van binnen al wel wat plopjes en heb soms een apart gevoel net of drukt er iets tegen mijn buik aan...weet niet of het al wat is hoor maar hoop het natuurlijk wel Liefsss
bij de echo zat ze echt rond mijn navel. ook erboven.. maar bij twee gaat de baarmoeder sneller omhoog.. denk net onder de navel ofzo. Shaar meid ben benieuwd. alles goed?
Hey Meiden, Sorry dat ik nu pas schrijf, duurde allemaal wat lang en moest daarna terug naar de ortho, waar ik vanmorgen al geweest was, was een slotje afgebroken. Alles met de baby was goed! Gelukkig. Ze kon niet echt zeggen waar het bloed vandaan kwam, zat wel ook wat aan die "echostick". Mijn cystes waren wel verdwenen, of althans bijna weg, misschien dat het daarvan komt. Ik ben blij dat alles goed is, ze meette me wel op 9w3d, terwijl ik 9w5d zou moeten zijn, maar ze was niet heel erg nauwkeurig. Maar goed, bedankt voor jullie medeleven. Ben blij dat ik gegaan ben, kan mezelf, is toch echt de enige manier om me gerust te stellen! Kut die ik er ben. Voel me verder nog niet heel veel beter helaas. Duik maar weer lekker mijn bed in. x Shaartje
Fijn dat alles goed is Shaar! Doe rustig aan en ga maar lekker uitzieken in bed. jammer, want het is best goed weer vandaag
@ marit Leuk dat jullie nog een seizoenkaart hebben gekregen. Ik ben nog nooit zo druk geweest met naar voetbal gaan hihi. Woensdag geloof ik dat het is gaan we naar de open dag en dan volgende week zondag naar wedstrijd. En dan moet ik rust want dan rol ik om denk ik want morgen m'n verjaardag, vrijdag feye, zondag naar opa en oma in groningen en dan dat allemaal nog pfffff. @ shaar Ooh gelukkig was alles goed! Die 2 daagjes maken echt niet uit. Hihi je bent echt geen k*t, je hebt groot gelijk dat je aan de bel trekt. Ik had het ook gedaan en denk de rest hier ook. Hmz hoe heb je dat voor elkaar gekregen een slotje er af?! Iets gegeten wat niet mocht
Ja wel redelijk. Af en toe misselijk, moet echt tussendoortjes nemen. En ontzettend veel last van mn rug. DAt had ik een week voor mn NOD al, ben gisteren bij osteopaat geweest. Moet echt goed opletten. Met jou ook alles goed Moon?
geluukig Shaar en idd die 2 dagen maakt niks uit.. is mm werk. zoek een droger.. condensdroger.. wat zijn die dingen duur man. bah. maar met al dat babygoed is het wel erg handig
Ja hier ook alles goed. Balen dat je zo'n last van je rug hebt. @ mj Kan je niet iets er af krijgen? Lief kijken enz haha
ik kom me weer melden! we zijn aan de schoonmaak geweest en het is nu allemaal klaar (huiskamer) we hebben binnen altijd gerookt maar sinds ik zwanger ben afgeschaft en nou moesten we aan de schoonmaak bahbah het was echt geel!
Hoi French, Allebei gestopt? En valt het zwaar? Hoe is het met jullie babykamer? Ik ben aan het nadenken hoe we het willen. Echt lastig. Ben op internet naar voorbeeldje aan het speuren...
@ mj Ja die krengen kosten een hoop geld. Maar reuze handig @ french Wow zijn jullie/jij in eens gestopt?
Hoi Meiden, Dank jullie wel voor alle complimentjes ! De beamer heeft mij man op zijn werk voor 2 weken kunnen lenen. Plaatjes van internet op laptop gezet, op muur geprojecteerd, eerst met potlood en daarna met verf gedaan. Een hoop werk, maar het loont. Vandaag ga ik 'm inkleuren..... Durf eigenlijk niet zo goed, omdat ik hem zo leuk vind. Maar hubbie wil per se in kleur.... Nou komt goed, en dan zal ik het weer laten zien. @Shaar: Fijn dat je zo snel kon komen zeg! Er is niets gerust stellender dan ff een kijken mogen nemen. En we zouden allemaal gelijk bellen hoor! Dussse Alleen maar goed dat je het gedaan hebt, je zou alleen maar blijven stressen terwijl het nergens voor nodig is. Enne nou snel weer beter worden hè want zo ziek blijven is ook niet leuk! @MJ: Zorg je er wel voor dat je de babykleertjes dan niet te heet droogt, anders worden ze zo klein! hahaha, nee hoor ideaal een condens droger. Die van ons staat hier op zolder (bij computer en logeerbed) en dan is het errug handig dat je niet met een slang naar buiten hoeft te werken. Ik vind de kleding die uit de droger komt ook altijd zachter aanvoelen! En ze kosten wel wat maar als het goed is gaat ie jaren mee! (enne hoe is het met de plopjes?) @French: Wat goed dat jullie gestopt zijn zeg! Knap hoor! Hadden jullie al eerder plannen om te stoppen of is dit nu omdat je zwanger bent geraakt? En samen gestopt? Nou veel succes (weet uit ervaring dat de eerste weken wel gaan, maar na een jaar wordt het weer lastiger!) 8) @Corina: Moet je veel staan op je werk? (i.v.m. de rugklachten) Op tijd zitten, lopen en staan eigenlijk proberen af te wisselen... En de misselijkheid gaat vanzelf weer over hoor @Maritt: Hoe zit het met jouw plopjes? Al iets gevoeld? Soms lijkt het bij mij ook wel op een trillende spier. (net zoals in je oog) Ben benieuwd wanneer je de kleine gaat voelen!
nee plopjes waren denk ik darmen. voel af en toe wel wat.. begin mijn banden ook soms erg te voelen.. guister avond uit eten geweest. teveel gegeten.. kon amper rechtopstaan. dacht dat ik uit elkaar knapte.. niet slim. vind het echt erg goed idee. mag ik je idee stelen van de beamer?