Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
  2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wen: wat leuk dat je er weer bent, verhuisd en al... Het sausen begint inderdaad nu wat minder leuk te worden, en we moeten alle slaapkamers nog doen, hebben tot nu toe ons uitgeleefd op de zolder...
    Wat eng van dat stikken bah, ik heb me voorgenomen op een ehbo cursus te gaan doen amar ja waar haal je de tijd vandaan, misschien februari. Dan leer je ook de heimlich voor kinderen enzo...

@bengel: wat leuk dat jullie gaan trouwen! Ik wil ook ooit nog een keer maar dan wel uitgebreid... en daar moet ook uitgebreid geld voor zijn dus wij gaan even sparen als het huis klaar is want daar gaat momenteel al het geld aan op.... :rolleyes:

@moon: waar ben je! xxx

@shaar: zuiplap hahaha! hoe bevalt je nieuwe huis? Wat een ellende he zo'n verhuizing... Wij willen er pas in als alles klaar is want anders komt het er nooit meer van om dingen af te werken enzo... Maar het kan me niet snel genoeg zijn, na volgende week is het al een stuk leefbaarder, dan zit de vloerbedekking er overal in enzo... Kan ik aan de schoonmaak (bah)

Verder zie ik het kleintje heel weinig ben hele dagen van smorgens tot savonds laat in het huis, gelukkig dat hij zó'n lieve oma heeft anders was hij helemaal verwaarloosd, maar goed hij komt sinds kort weer snachts om een uurtje of half 4 en ik vind het wel leuk, zie ik hem tenminste nog ff hahahaha (wat erg)

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

hier weer even een teken van leven van mij! :oops:

Heb weer even een stapje teruggedaan. Was zo pissig op mezelf dat ik mezelf weer zo voor gek heb laten houden! Nu natuurlijk weer helemaal met beide benen op de grond, en helemaal genoeg van alle hormoonkuren..... Na zo'n kuur verlang ik altijd zo naar pauze... :oops:

De teleurstellingen worden elke keer groter, en elke keer wordt het moeilijker om je weer op te laden voor een nieuwe kuur. Maar goed, we zullen er doorheen moeten. Bij mijn volgende menstruatie kan ik weer naar mijn arts terug, nu is de kliniek dicht... :rolleyes:

Alles zag er gewoon zo goed uit, daarna die spierpijn in mijn buik... steken... vermoeidheid, emoties.... Maar blijkbaar is het ons niet gegund!

Liefs,

Daan

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    aller eerst, lieve Daan. ik vind het zo intens kl*te voor je. heb er geen woorden voor. het enige wat ik kan doen is je een cyber knuf te geven.

Moon, ik mis je. kan iemand moon smsen dat ze zich moet melden? :(

wendy en shaar, leuk dat jullie weer terug zijn. Gefeliciteerd met jullie huis.
    wat gezellig dat de club weer wat leven krijgt.

Wendy, emani heeft zich ook een keer flink verslikt in een stuk wortel. schoot in haar keel en ze werd helemaal grijs met blauwe lippen. heb ook snel haar over mijn arm gelegd. wat kan een mens daarvan schikken he? volgens mij gebeurd het ieder kind, en ze vergeten het snel. gelukkig maar.
    In ieder geval nooit alleen laten als ze eet. ik laat ze ook nooit in de maxicosi in de auto eten. nog geen soepstengel. moet je voorstellen als het op de A2 gebeurd.

Bengel, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. ik zou als ik ooit ga trouwen het ook zo doen. gewoon een leuke bbq en niks formeels.

Denise, hahah blij om om 4 uur wakker te worden? heb met je tedoen. nog even en jullie kunnen lekker genieten in je nieuwe huis.

krijg helemaal verhuis kriebels van jullie...

shaar, dus jij gaat voor een 2e. leuk..
    ik hoop 13 januari mijn gyn tegen het lijf te lopen. we hebben dan controle voor de meiden. wil mij even uitgebreid laten checken wat de kansen zijn op nog een prematuur... begint toch aardig te kriebelen weer bij mij.
    maar wat lief man handjes in de hoogte.. zo leuk dat ze van alles leren..'

kreeftje meis, hoe is het met je?

simba, gefeliciteerd. al 6 wkn. goed man. spannende tijd voor jou...

hier is emani al een stuk opgeknapt.. ze slaapt alleen veel.. misschien ook weer tandjes...

had ik al verteld dat akeesh al zelf haar avond eten van een bord kan eten? ze gooit het niet meer om. zo leuk. kan er niet genoeg van krijgen om haar te zien eten. vooral omdat ze zo moeilijke eter was. maar nu ze zelf kan eten gaan de brocolli's bloemkolen en wortels zo naar binnen in haar tandenloze bekkie..

5. bengel

bengel Niet meer actief

shaar en wendy......verhuizen is slopend he..en dan helemaal met een kiddo die verzorgd moet worden lijkt me...

wen: ik vind sascha ook een superrrr naam, dat betreft zelfde smaak denk ik (als finn meisje was, was Lois de naam geweest)

shaar: ja hompie he :oops: ik ben helemaal in luvvvvv..ligt nu voor 1e keer in ledikantje, moest er toch een x van komen he..wilde eerste instantie niet, maar de oogjes zijn nu dicht en het geluid is gedempt hahahah

mj: we trouwen op deze manier omdat het voor onze liefde voor elkaar niets toevoegt...het is eigenlijk puur praktisch, maar dan willen we het iets opleuken,
    Denise: snap dat jij ervoor wil gaan met trouwen en sparen enz..ik ga liever op flinke vakantie.

Daantje...2009 MOET jouw jaar worden hoor, hoeveel kan een mens hebben he....

dieseltje: wat ga jij hard zeg! nog effe en het is alweer zover...
    hoe voel je je verder? en simba hoe voel jij je?

Tim en ik willen tzt ook graag een 2e...weten we nu al :oops: errug he...zo snel na Finn...ik denk zelf dat ik rond 9 maanden weer voorzichtig ga kijken, of ik een cyclus heb of weer zhuis bezoek moet volgen enz enz..ik vind het echt geweldig, nuchtere daan is helemaal verkocht...hahahah...

ik ga Finn zijn nieuwe kleertjes in kast leggen, leuk klusje..

xxies...

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    even een vraagje.
    nu ik weer de pil slik heb ik bij een keer vergeten van de pil geelijk van die tussentijdse bloedingen (vergeet hem nu elke maand wel een keer) is dat normaal.
    voorheen slikte ik de pil altijd heel netjes, was bang anders gelijk zwanger te raken hihi. als ik toen eens wist, maar ben nu een stuk nonchalanter.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    hier ik is.

onze pc is stuk en was druk in het huis.
    boven moest helemaal gestript.
    hebben mar en ik samen gedaan hihi... helemaal spierpijn omdat ik het met 1 arm moest doen.

alles gaat goed.. gips is eraf maar kan niks niet eens m'n hand omdraaien.
    moet flink oefenen en als binnen 3 weken niet normaal is moet ik terug komen.

britt gaat super!
    ze kan 4 stappen lopen :)
    heeft op potje geplast haha.

ik kom snel weer terug ;)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sorry moon. Had geen computer dus ik kon niet vertellen dat je comp stuk was hihi. Gister ben ik het eigenlijk vergeten neer te zetten.. Ik hoop dat de verbouwing voorspoeding gaat!

@bengel... sorry helemaal vergeten te feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk.. Enne.. het is sasha he ;)

@mj... geeeeen idee... ik slik geen pil, dus kan er geen antwoord op geven. Eten doet sasha ook niet in de auto. Echt niet.

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai moon, wat goed van britt. leuk die stapjes. ik wacht met smart totdat mijn meiden het gaan doen, maar kruipen vinden ze nog steeds erg makkelijk.

Potje plassen? heb nog niet eens een potje in huis... hoe en wanneer ben je begonnen met oefenen?

10. bengel

bengel Niet meer actief

sorry wen, bedoelde sasha hihi..
    allemaal alvast een vruchtbaar 2009! en dat alle wensen uit mogen komen, (vooral voor Katrien...)

tot volgend jaar!
    Daniella en Finn

11. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Hi dames...

Misschien niet na de 1e ronde clomid... maar ik ben zwanger!
    na 3,5 jaar wachten, clomid, metformine, LEO en weer clomid is het raak...

nog pril en dus heel spannend (gister positief getest),
    maar toch...

Groet
    Chrizzzy

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Wat super Chriz! Gefeliciteerd, ga heel hard duimen dat het goed gaat!

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    En voor de rest natuurlijk een hele goede jaarwisseling!

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je... en dat jij komend jaar maar heeeeeel snel mag volgen...
    ik duim voor je meid!

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wauw Chrizzy wat goed, gefeliciteerd

En inderdaad meiden, een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar voor iedereen!
    Vooral voor Katrien !

Fijne avond allemaal !

16. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    :thumup: Happy new year! :thumup:

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Allemaal een goed 2009 gewenst!

@Chrizzy: Gefeliciteerd!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gelukkig en gezond 2009 voor jullie allemaal!

Katrien: dat het maar een topjaar mag worden voor jullie.

Chrizzy: super gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk zo nog even net voor het nieuwe jaar begon:)

19. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    dank jullie allemaal!

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011