Allemaal gelukkig nieuwjaaaaar! @chrizzzy.. wauw meid.. echt onwijs gefeliciteerd! Oooowww meiden... Heb even een veer in mijn reet nodig.... Sasha is vanmiddag van ons bed afgedonderd... Krijsen natuurlijk, gelukkig niet lang, was snel gekalmeerd en voor de rest niets aan de hand..... Dusssss ze mag niet meer (alleen) bij ons op bed, dus in haar eigen bedje. Nu wilde ze vanavond niet slapen. Althans, ze viel in slaap en werd wakker toen ik haar overlegde. Dus ik wist het echt niet meer.... Heb haar nu laten huilen, echt onwijs tegen mijn principes, maar ik had (voor mijn gevoel) al alles geprobeerd. Wat voel ik me kut en schuldig zeg, ze huilde een kwartier echt heel hard (harder als toen ze viel) nu af en toe even een kreet. Wil echt boven gaan kijken of alles met dr goed is, maar ben bang dat ik het dan verpest.... Ik zit hier ook te rillen in de woonkamer... (voel me ook best zielig )
Happy new year! @ Chrizzzy: gefeliciteerd! @ Wendy: hoe is het afgelopen met Sascha? Is ze toch nog in slaap gevallen? Btw: volgens mij gebeurt het iedere moeder wel een keer dat een kind van bed afvalt ofzo... Niet schuldig over voelen, hoor. Thijmen is een keer van zijn commode afgedoken. Ik kon hem nog net aan één voet uit de lucht grijpen...pfff... het maakt je er alleen bewust van dat ze ondernemender worden en dat je ze niet meer zo kan laten liggen.
Dank simba en wendy!. @wendy: ik weet nog dat mijn nichtje (ondertussen 3,5) een keer van de bank heb laten vallen toen ze nog klein was en hier logeerde.... gelukkig wist ik dat mijn zus met kind en al van de trap was gevallen. Is het met inslapen nog gelukt? Groet Chrizzzy
Nee het is niet gelukt... Ze was even stil en ging daarna weer keihard janken. Na 10 minuten hoorde ik dr hoesten, ben toen naar boven gegaan... Ze had alles ondergekotst, bed, slaapzak, pyama, alles. En ze kon bijna niet meer door dr oogjes kijken, zo opgezet waren ze. Echt onwijs zielig. Moet het toch op een andere boeg gooien denk ik.... Al weet ik niet hoe... Daarna heeft ze wel lekker geslapen trouwens, welinswaar tussen ons in
allemaal een gelukkig, gezond liefdevol en vruchtbaar nieuwjaar! @chrizzy: gefeliciteerd! Oudejaarsdag vorig jaar wist ik dat ik zwanger was en nu heb ik alweer een ventje van 3,5 maand. Was best even emo oudejaarsdag. Het huis begint op te schieten. Vind het fijn om me eindelijk uit te kunnen leven op de babykamer. De ene kant is lichtblauw en de andere kant bruin, dan nog wachten op de vloerbedekking en de meubeltjes en dan aankleden met accessoires vind het zo leuk!
Hey meiden, De beste wensen voor iedereen hier. Tis al het 3e nieuwe jaar dat we met sommigen ingaan weet je dat....ook gek eigenlijk. Ik kom een beetje bij van alle drukte, heb een paar dagen gehad dat ik het echt niet meer zag zitten...zag er ook niet uit, pukkels all over! Gister heel erg lang geslapen en heel vroeg naar bed gegaan. Roger had griep en koste de hele boel onder voor 2 dagen. Het huis ligt even stil op het moment, we hebben gister en vandaag nog een aantal dingen gekocht zodat we morgen weer een goed dagje kunnen maken in huis, ophangen van pleerol houders enzo, lampen en verder opruimen en uitpakken. en schoonmaken helaas. Mijn zus is trouwens ook weer zwanger! ze is 29 aug uitgerekend, hoop dat alles goed zal gaan deze x. Ben erg blij. Mijn schoonzusje is ook zwanger en die krijgt een meisje, dus een nicht voor Ruubs. Morgen ga ik ook mijn tv halen, die is nog in het appartement, kan ik ook eindelijk weer tv kijken. toch lekker straks als ik vroeg naar bed gaat, met deze kou. Met Ruben gaat alles goed, hij vindt het heerlijk in zijn nieuwe huisje,. Zijn kamer is ook echt gezellig en hij kletst de hele dag! Simba, loopt Tijmen al? Chrizzy, gefeliciteerd! kom je hier weer gezellig kletsen? Wij gaan in april weer oefenen voor een babe...spannend. Verder niet veel te vertellen. x Shaartje
@ Wen, Schrikken he als ze vallen? Ruben is ook van het bed gevallen toen Roger een seconde de andere kant op keek. Drama alom, daarna is hij zo vaak gevallen. Hij stoot zijn hoofd echt aan alles omdat hij hele rare dingen uithaalt. Tis gewoon bijna grappig om te zien. Heel jongensachtig, hij doet gewoon rare dingen, hij laat zich ook gewoon vallen van de bank en bed enzo. Zoals Simba al zegt, ze worden inderdaad ondernemender en opletten dus. Wat het slapen betreft, niet cool dat ze zich zo over stuur maakt dat ze moet spugen enzo, dat ik voor jullie niet prettig, en ik zou je ook niet kunnen helpen met hoe je het aan moet pakken, ik laat Ruben soms ook wel eens 10 minuten huilen, maar dan is het ook vaak over en slaapt ie al. Slaapt ze nooit op haar eigen kamer? Lijkt me moeilijk, maar kan je helaas geen tips geven. x en sterkte/succes
@ all Beste wensen! @ mj Smorgens als ze wakker word op potje zetten en smiddags nog een keer. Dan zeggen we psss pssss en nu stond ze van de week te spelen en psss psss maar was er niet op ingegaan en had ze plasje in de luier gedaan. Dus ze snapt het al wel een beetje @ chrizzzy en simba Gefeliciteerd! @ wen Als ze vallen en spugen moet je toch wel oppassen want dat kan zomaar heen hersenschuding zijn. Hier gaat het goed. Ze kan nu al 5 stapjes zetten. Huis gaat ook lekker.. beneden zijn ze al bijna klaar. Het word echt super mooi Arm gaat redelijk.. zit niet veel beweging in maja
@shaar... nee ze slaapt al sinds ze 3,5 maand is bij ons in bed geloof ik. Wel eigenlijk schuld, val altijd in slaap met bv. Nu vind ik het ook niet zo erg meer, heb nu echt geen zin in gezeik met haar in dr eigen bedje slapen, ze is echt meteen helemaal over de zeik. Lekker dat je huisje een beetje aan kant begint te raken. Hier ook steeds meer. Gefeliciteerd met de zwangere @moon... dat spugen kwam niet door het vallen hoor.. Ze is wel eens eerder overstuur geweest en dan gaat ze kotsen. @chrizzy... hoe is het met je? @cindy.. doe het even zo, is sneller hihi. Ja sasha gaat inderdaad snel, moet er nu al achteraan. De dvd speler, kastje tele2, xbox en de doosjes met cd's zijn niet meer veilig. Net zoals de planten, als je even niet oplet, dan heeft ze ze te pakken. Wat erg van je schoonzus, hoe is het nu met dr? Dat staartje is echt onwijs lief! Vanavond gaat kris weg, om 12 uur moet ik hem wgbrengen. Vind het wel moeilijk
@Wen, dat erg schrikken zijn geweest. Is ook mijn ergste nachtmerrie hoor dat mij dat zal gebeuren. Sasha ligt voor op Jenna hoor. Jenna heeft niet zo'n haast geloof ik, hihihih. Mama was ook langzaam in die dingen vroeger.hihi Met mijn schoonzus gaat het redelijk. Voor degene die het niet weten. Ze is 32 weken zwanger van hun 3de kindje en ze heeft heel veel last van haar buik, voorweeën. Ze ligt nu 2 dagen in het ziekenhuis, ze moet rusten, rusten en nog eens rusten. Hoop dat de kleine nog even blijft zitten. Hier gaat alles weer wat beter. Jenna is best goed ziek geweest. De hele week koorts gehad, en nu gaat het weer. Ze heeft een lelijke hoest en een snot neis. Kontje kapot, dus denk dat het 3de tandje onderweg is. Vandaag viel me op dat ze ineens allemaal vlekjes op haar lijfje had. En op haar handje van die witte bultjes. Even afwachten. Voor de rest iedereen nog een gelukkig en gezond en vruchtbaar 2009. Groetjes Cindy
@wen: ff me geheugen opfrissen waarvoor gaat kris weg? @cin: hoop dat het goed afloopt met je schoonzus& baby. @shaar: lekker dat alles bijna klaar is. Kan niet wachten tot het zover is bij ons. Maar heb wel van tevoren gezegd en nu nog: ik ga er pas in als alles klaar is. Dus alle plintjes geverfd, alle spullen in de kasten etc. etc. niet dat ik nog weken/maanden in de troep moet zitten. Zit nu wel goed bij mijn ouders. Zou het wel missen als ik weer alleen ben, ook wel weer lekker, maar het is wel gezellig. Vandaag is mn broertje weer terug naar zn studentenhuissie, hij is hier 2 weken geweest was echt gezellig, nu is het weer een stuk stiller. Nou de kleine heeft vanmiddag om 14.30u de fles gehad, om 17u fruit en toen heb ik hem op bed gelegd en hij slaapt nu nog...... hij komt dus vandaag op 4 flessen van 220... nou ja het zal wel goed zijn, ga hem zo rustig wakker maken, dan gaan we samen in bad en dan krijgt hij lekker zn flesje en dan mag hij weer lekker verder slapen. Hij is zo lief, wat een eindeloos geweldig kind! (al zeg ik het zelf hihi)
Ja Sasha heeft inderdaad haast.... We waren in het begin nog bang, dat ze misschien een achterstand zou hebben/krijgen, aangezien de geboorte enz. Maar geloof dat juist het tegenovergestelde hier geldt! Heb trouwens een filmpje op mn hyves neergezet van het kruipen hihi. Kris is al weg... De planner van zn nieuwe job had gezegd, dat ie zondagavond al wegmoest. (met iemand mee) Diegene had ie aan de telefoon en had ie 1 uur mee afgesproken, dus kris ging er eigenlijk vanuit dat hij snachts moest. Werd ie vanmiddag gebeld waar ie bleef. Dus hij moest vanmiddag al beginnen. Op zich niet erg, kwam voor Sasha wel beter uit. Want ik moest hem brengan. Heb wel zin om te janken zeg bleh.
hello ladies Wen, jeetje dus hij moest al eerder weg... daar had je ff geen rekening mee gehouden. Succes de eerste week. Zal wel wennen zijn. Denise, klinkt goed die slaapkop van je ! Heerlijk hoor. Cin, wat erg van je schoonzus, hoop dat het kindje nog even blijft zitten hoor. Moon, leuk dat Brittje gaat lopen, grote meid al dan he ! En wat vroeg joh dat ze het al snapt van het potje. Handig hoor, ben je snel uit de luiers. Shaar... April.... Wauw.. spannend hoor! Leuk leuk leuk ! Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus. Leuk... hoop dat het goed blijft gaan. Bellen snel he... wil je huis zien ! ( en je keuken ) Hier alles goed. Tijn gaat woensdag voor het eerst wennen op het kinderdagverblijf.... *slik* Best heftig hoor. Maar komt vast goed. Ed en ik mogen er een uurtje bij blijven, en dan blijft ie er nog 2 uurtjes alleen. Heb er al de ergste nachtmerries over gehad. Het gaat verder goed met ons ventje. Doet nog niet veel maar is lekker vrolijk. Eet goed, drinkt goed. En slaapt goed. Vanmorgen wezen zwemmen, plan was om om 9 uur in het zwembad te zijn. Meneer werd kwart voor 9 wakker hahahaha. Hoor steeds meer verhalen over nachtbrakertjes, wij hebben echt zoveel geluk gehad met een toppertje die 12 / 13 uur per nacht maakt. Liefs, Esther
Ja buitenland, klopt. Bumboo stoel.. Ik heb hem bij een of ander winkeltje gekocht in Haarlem. Voor wat ie kost, heeft ie zn geld niet opgebracht. Ik vind hem niet handig om eten te geven, sasha komt naar de lepel toe vaak en dan zit ze vaak onder, een gewone eetstoel zit ze in de gordels. Gewoon zitten had ze de wipstoel voor en nu ze er eindelijk langer in mag, vanwege dr rug, ligt ze liever op de grond te rotzooien. Ik bewaar hem nog wel, mn nichtje van bijna 2 vond hem geweldig, misschien s dan ook wel.
meiden, gelukkig nieuwjaar! Chrizzzy, wat leuk. welkom terug. en natuurlijk gefeliciteerd! wendy, wat naar meid. is het geen idee om het in stapjes te doen? Eerst ledikantje naast je bed, en steeds een stapje verder weg. wel lastig, maar zoals je zelf zegt ze is er gewoon gewend aan. ik heb het daarm eigenlijk nooit gedaan. en 10 minuten huilen wel hoor. geen probleem
@wendy en rest: hier alles goed. Vandaag weer aan het werk. Gisteren hebben we het aan de ouders verteld en iedereen heel erg blij. Blijft wel spannend... ik kan niet wachten tot 27 januari de eerste echo... wanneer er dan een hartje te zien is dat klopt, dan ben ik er een stuk geruster op... al heb je natuurlijk nooit garanties
effe snel een vraagje (ben ook aan het koken) finn wil niet graag in ledikantje..ik laat het 1x smiddags in box slapen, maar om half 4 moest ie echt van mij..krijsen enz. effe bij mij in bed in laten slapen, en daar ligt ie op zijn zij, dat vind ie lekkerder dan rug, dus nu ook op zij in bed...heeeft iemand dat ook 'zomaar' gedaan? ik heb babyfoon aan de broek zodat ik alles hoor, want officieel moet ie op de rug he.... morgen lees ik ff bij xxies