Bengel Ik heb Tijn ook iets langer op zijn zijtje laten slapen omdat hij dit lekker vond. Je kan wat aan zijn buikkant leggen ( beer ofzo) zodat ie niet op zijn buik rolt. Meiden.... Tijn had me net toch een luier.... zure jogurth is er niets bij. Tijn lag boven te slapen, ik hoor dat ie wakker word, ik zet een stap in de gang beneden, ik dacht... wat een zure lucht zeg hier. Ik loop naar boven en het werd alleen maar erger. Was dwars door zijn broek heen gegaan, bed onder.... dus meneer in bad. Meneer uit bad...op aankleedkussen.... plast zichzelf onder.... Meneer weer in bad. Niet zo erg allemaal.... maar onze droger is kapot.... goeie timing Tijn. hihi.
@Bengel, oh wat erg ik zie nu pas dat je bevallen bent van een wolk van een zoon. Gefeliciteerd nog. Wanneer is hij geboren en hoe was de bevalling? Groetjes Cindy
@bengel... sasha heeft altijd op dr zij gelegen. Zij wilde echt nie op dr rug. Vond ze 3 x niets. Ik had een opgerolde handdoek bij dr buikkantje liggen. @chrizzzy... ik zal voor je duimen! @esther.. .hihi hij vond het vast te lekker in bad.
mooi zo dan leg ik Finn dus ook voortaan op zijn zij..ligt er nu inmiddels weer tevreden en op de zij in.. cindy: alles is heel snel gegaan met bevallen: vanaf strippen duurde totale bevalling ong 5 uurtjes..het ging allemaal snel dus en goed, was en ben nog steeds superfit, en voel me super (iedereen zegt; wacht maar op de man met de hamer want die komt....wat opbeurend he) finn doet het ook goed, alleen dus inslapen in bedje wat minder, maar ja, hij moet nog 3 weken worden komt goed. essie: bleh...zure yoghurt.. dat heb ik nog niet gelukkig, maar van de week flinke poepbroek tot aan de rug, tim heeft hem toen s nachts in de wastafel gewassen, want poetsen met doekjes ging echt niet.. hier is het buiten steenkoud..bij jullie ook overal sneeuw (nijmegen dus wel) wat ik me afvroeg: is er nou ooit een clomid date geweest? ik zat nl te dneken: wie gaat er tzt naar de 9 maanden beurs? misschienis dat wel een idee voor wie elkaar wil ontmoeten.. verder: als ik naar finn kijk denk ik: IK WIL NOG EEN BEEB...niet meteen eerst genieten, maarruh..er komt er ooit nog wel eentje bij als de natuur dat iig toelaat.. ik ga naar beneden..toedeloe
william heeft ook iets langer op zijn zij gelegen hoor! En wat betreft het niet willen slapen in het ledikantje... gewoon doorzetten, als je ze eenmaal bij je in bed hebt dan krijg je dat er niet meer vanaf... @wen: ik heb een keer bij supernanny ofzo gezien dat ze het kind in zn eigen bedje legde, moeder ernaast op een stoel en net zo lang kriebelen tot het kind in slaap viel, dit een paar dagen, dan ernaast zitten maar niet aanraken, dan telkens de stoel verder wegzetten, kind ging wel vaak huilen maar op een gegeven moment ging het wel goed! @es: lekker he poepluiers... nou william had er gister een dat stonk echt naar poep-poep dus niet baby-poep maar poep-poep bleh...
denise, met die stoel heb ik idd ook eens gezien. misschien het proberen waard wendy. bengel, akeesh heb ik ook vaak op haar zij gelegd, met een zware knuffel. ook omdat ze een voorkeurshouding had wat haar hoofdje scheef maakte, dus wel steeds op de andere zij leggen... 9 maanden beurs ben ik nooit geweest, is dat ook leuk voor oudere kinderen? esther, lekker he die poepluiers.
hello lady's allereerst een gelukkig nieuwjaar! hier gaat alles weer zn gangetje, hebben besloten om het toch weer te gaan proberen. heb deze maand ook gewoon mn clomid geslikt en geklust.. we zien wel waar het schip strand. heb de laatste tijd wel erge last van me rug, is begonnen met mn ongie en k heb het nog steeds. nu heb ik ook last van de rechterkant van mn buik. beetje vaag allemaal, maar t zal wel goed zijn. ga snel op iedereen reageren moet nu douchen! kussieeeeeeee
Alles goed met jullie meiden? Patje: wat fijn dat jullie het toch weer gaan proberen. Ik hoop dat het allemaal goed komt of blijft gaan. Hier een nieuwe buikfoto in album gezet dacht is wel even leuk. gr vruchtje
@vruchtje.. mooie buik! Daar kun je niet meer omheen, hihi. Hoe voel je je? @patje... veel succes. @bengel.. wel een leuk idee... ik stem voor.. En natuurlijk van de zomer bij katrien in de tuin bbqen
Bengel, idd leuk idee, maar ik ga toch echt niet met Tijn in de kinderwagen over die 9 maanden beurs lopen. Dus ik wacht op de bbq bij Katrien, lekker relaxed hihi.
Hey meiden, effe een kort berichtje... ben ziek, dus heb niet zo veel puf om te reageren. Wilde wel even laten weten dat ik het helemaal top vind dat de BBQ nog steeds in de planning staat. :-D Ga nu mijn bed in, gezellig met J. want die is ook ziek... Op deze manier worden we alleen nooit zwanger.... Liefs, Daan
Ik kom van de zomer gewoon een keer bbqen.. Desnoods alleen (met kris en sasha natuurlijk hihi) @es.. veel succes vandaag! Is tijn er al heen?
Wen We zijn alweer terug Het ging eigenlijk heel goed. We kwam daaar en even zitten praten. Toen ging Tijn naar bed, die viel om van de slaap. Dus toen wij weggingen hoefte ik niet Tijn achter te laten die me aankeek. Maar een slapend kindje, en dat is toch makkelijker. Heb het drooggehouden. In tegenstelling tot vanmorgen toen we vertrokken van huis. We zijn toen even op droger-jacht gegaan, en het was zo weer 13.00 uur. En hij had het prima gehad daar. Lekker gelachen en gekraaid. En niet gehuild. Dus ben trots op hem!
oooh wat fijn esther.. dat was bij ons wel anders. en ik kon het echt niet droog houden.... ben jij trouwens de laatse weken in de ziektewet geweest? hoe heb je dat gedaan?
sorry katrien niet over nagedacht....w.b 9 maanden beurs..hmmm of is dit een voorteken voor jou? ik hoop het zo. Ik wist nl niet dat er iets van een bbq gepland was...net wat iemand al eerder schreef: we zijn zo onderhand 2 jaar al aan het forummen met elkaar, ben toch wel benieuwd naar iedereen... finn heeft last van krampjes, niet normaal meer, heb cinababy gehaald, maar werkt natuurlijk niet direct....heeft sinds gisteroctend niet meer gepoept, hoop dat het er een x vandaag uitkomt, dit is zooooo zielig.. tim is vrij: vorst verlof...bofkont he, kan ie mooi bij zijn zoon zijn... verders niet veel te melden vruchtje: mooi buikje zeg... fijne dag verders gr daniella
@es.. beter joh! @mj.. ziektewet? @all.. heb buddynieuws van moon. Ben bij de fysio geweest, was hoog tijd. Zit helemaal vast elleboog en pols. De chirurg had me wel degelijk naar de fysio moeten sturen. maar ja dat is achter af. Maar als ik nog 2 weken had gewacht was ik nog verder van huis. Hij gaat het proberen los te maken.doet megapijn kon hem wel wat aandoen. lag te huilen en te kronkelen van de pijn. Moet 2x per week komen. Kus.
effe snel nog iets.. ik ben helemaal weg van Finn, trotse, maar toch zeker ook een nuchtere mama (ben niet van de koetjiekoetjei ..no offense)... maar... ik mis het zwanger zijn...is dat gek? ik mis de buik, het getrappel, dat mijn kindje nog van mij alleen is enz enz. en tegelijkertijd ben ik zooo blij dat FInn er is, kan hem niet missen hoor... ik heb tim ook verteld dat er zekers een 2e zal komen, en dat ik niet te lang wil wachten (kan natuurlijk nog veranderen, maar das mijn gevoel nu)
MJ Ik ging jankend de deur uit vanmorgen en in de auto ook. Maar eenmaal daar was het goed eigenlijk. Misschien ook omdat ik zelf een jaar op een kdv heb gewerkt... weet niet hoor! Ik zat idd de laatste weken in de ziektewet. Moest van de gyn. Hoe ik dat gedaan heb? Ziekgemeld bij mijn baas, toen bij het UWV. Wel rompslomp hoor met dat UWV. vruchtje, ik had nog helemaal niet gezegd dat je inderdaad een mooie buik hebt. Wauw ! Krijg ook kriebels hihi. Maar ik wil eerst nog van deze lachebek zijn eerste periode genieten.