Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bengel, niet gek hoor. zwanger zijn is ook zo fijn.. maar even een paar maandjes wachten hoor meid. is beter voorje buik..

moon. sterke meid.

ik wil ook ijsvrij krijgen. werkt jouw man in de bouw bengel?

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Bengel, hier wordt het zwanger zijn ook gemist hoor.
    Maar wij wachten nog even met een 2de.

Wat ik deed als Jenna krampen had was haar anusje wat insmeren met vaseline, en door die beweging die ik maakte kwam het een en ander eruit.
    Of even met de thermometer erin, en een beetje bewegen.

Maar als je dat te vaak doet kan je van binnen wat beschadigen.

Welke voeding geef je?

Als hij veel last heeft kun je ook sab simplex gebruiken, helpt heel goed
    Google maar eens, krijg je in Duitsland.

@ Vruchtje mooie buik.

Tja, een meeting, zal altijd wel een heel eind voor me zijn....
    Maar lijkt me wel eens leuk om jullie te ontmoeten.

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En ik heb nog nieuwe Sab Simplex liggen... dus als je het wilt proberen!

Bij Tijn hielp het goed voor de krampen

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi hoi de cinababy werkt inmiddels ook goed! meneertje heeft al veel minder last..
    wb zwanger worden nog ff niet hoor k wil nu van finn genieten

k ben zojuist ook bij de ha geweest om anticonceptie te bespreken, heb nu een nog lichtere pil dan ik al had..
    eind van het jaar kijken we hoe mijn cyclus zonder pil is en dan weten we of we naar gyn weer moeten of niet begin 2010....zeg k nu kan natuurlijk veranderen he..

ik ga boodschappen doen..
    sorry dat ik eff niet op jullie reageer.druk druk he..

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Op zich word het zwanger zijn hier ook wel gemist.Ik voelde me toen echt speciaal :D en ook wel onbezorgd.

Ik ben net terug van babyzwemmen met Sasha. Ze vond het echt superleuk. Was de eerste keer, ik ben wel eens vaker met haar gaan zwemmen, maar nog nooit babyzwemmen.

Allemaal bewegingen en erbij liedjes zingen, we waren met 4 andere meidenbaby's. Helemaal geen jongetjes. Ze was enthousiast joh! Telkens met d'r beentjes en armpjes heen en weer aan het slaan. Die andere kindjes vond ze ook wel heel interessant! Alleen kopje onder vond ze niet zo leuk. Daarna was ze ook minder actief en telkens aan me vast klampen. Doen we volgende week ook maar niet meer.

Daarna in de auto,we waren het terrein nog niet af en mevrouw sliep al hoor, hihi. Kon d'r zo vanuit de auto op bed leggen, helemaal van de wereld was ze. Lieverd...

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello

Wen, je hebt me gelijk helpen herinneren dat ik het zwembad moest bellen. Heb ik gedaan
    En volgende week om 9.30 liggen Tijn en ik ook in het water!

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi hoi...

Moest weer even bijlezen, hoor! Wel gezellig dat er weer meer wordt gekletst.

@ Wendy: leuk he, babyzwemmen. Heb het ook een paar keer gedaan, maar nu schiet het er steeds bij in.
    @ Bengel: ik miste het zwanger zijn ook heel erg in het begin. Dat werd langzaam minder. En nu het weer zover is... ik kan me niet meer herinneren hoe het was! Alleen dat ik me speciaal voelde...
    @ Moon: sterkte!
    @ Esther: fijn dat het goed is gegaan op het kdv. Het blijft moeilijk, denk ik.
    @ Shaar: Thijmen loopt langs tafels en steekt af en toe over naar de bank. Hij loopt soms wel mee aan je hand, maar nog niet echt los. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Loopt Ruben al wel los?

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hoi meiden, ik heb weer een mailtje gemist denk ik. Ik dacht al, is er helemaal nog niet gepost?
    Nou, ja ik ben er dus weer ;)
    Heb niet alles teruggelezen, dus vanaf vandaag ga ik weer meelezen.

Ik heb niks nieuws te melden, voel me nog steeds prima. Gewoon alweer bijna op de helft :confused: :D

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Simba, meis ik heb behoorlijk wat gemist geloof ik.
    Jij ook al weer zwanger.
    Super zeg, gefeliciteerd, heb je al een echo gehad?
    En met clomid?

Gingen jullie niet in Januari beginnen?

Geniet ervan.

Liefs Cindy

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

Goedenavond meiden!

Eindelijk even een berichtje van mij, Danique slaapt, Kylian slaapt dus ik kan even op mijn gemak typen :D
    Even in het kort (hoop ik ;) )
    Danique is een erg onrustige baby die veel huilt.
    Tot 6 weken was er niks aan de hand, vanaf toen is ze steeds onrustiger geworden tot ze bijna helemaal niet meer sliep en alleen maar huilde.
    De huisarts wilde niks doen en na lang gezeur heb ik eindelijk een verwijsbrief voor de KA gekregen.
    Toen was ze inmiddels al bijna 4 maanden.
    De Ka denkt aan verborgen reflux en dus moesten we eerst haar voeidng verdikken, na de fles 3 kwartier rechtop houden, en ze mocht niet meer plat liggen (nergens meer in, dus dat was gelijk einde kinderwagen :( )
    Dit leek iets te helpen, maar niet genoeg, dus 2 weken later kreeg ze medicijnen, 2x daags moet ze nu losec.
    Dit helpt ook weer iets maar niet voldoende :rolleyes:
    Dus nu zijn we bezig met uit te testen of ze net als haar broer ook nog een KMA(koemelkallergie) heeft.
    14 en 21 januari word ze een dag opgenomen word er een provocatietest gedaan. Achteraf horen we pas welke dag ze melk gehad heeft en welke dag niet.
    Sinds deze week is ze eindelijk rustiger en slaapt ze weer iets meer en is weer vrolijk tussendoorWel heeft ze last van eczeem in haar gezichtje en nu met die mist hefet ze daar weer extra last van, savonds het meeste,,maar gelukkig heben we daar hormoonzalf voor en dat helpt wel!
    Ik hoop nu dat het zo blijft en ik mijn tevreden meisje weer terug krijg!

Vanaf nu ga ik weer actief meelzen en kletsen hoor!

Katrien, een hele dikke knuffel voor jou! ik hoop toch nog steeds zo hard dat je snel zwanger bent!

Diesel, wowww meid, alweer op de helft! wat gaat dat snel!

Bengel jij nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Finn, geweldige naam en geweldig mooi manneke zeg!
    En als hij lekkerder slaapt op zijn zij gewoon doen hoor! Kylian moest zelfs op een gegeven moment op zijn zij slapen omdat hij ene voorkeurshouding had!

Moon, sterkte met je arm!

Wen, hoe is het nou met je meissie?

Es, fijn dat het zo goed gegaan is op het kdv!

Simba en Chrizzy, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! wat supergaaafff

Pat, succes meid!

verder weet ik het ff niet meer, maar komt goed :D

Knuffel voor allemaal!

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Sam

Jeetje dat is wel heftig zeg, arm meisje... en arme jullie, want een baby die alleen maar huilt, daar word je niet echt blij van! Vooral als je niets kan doen voor d'r.
    Kan me voorstellen dat je even geen forum-tijd had!
    Hoop dat het met die testen snel duidelijk is wat het is, en dat je inderdaad snel je meissie weer terughebt! En dat ze lekker tevreden is.

Diesel, jij gaat echt snellll!

All, gisteren zat ik onze verhalen te lezen bij Eerste Ronde Clomid, wat was dat leuk om te lezen zeg.
    Pfff we maakte elkaar wel gek hoor.. jeetje mina.
    Maar toch leuk, we schrijven echt al lang met elkaar! Hoop dat we dat nog lang volhouden!

Liefs, Esther

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @sam: Jeetje meid, is niet zo gek hoor dat je niet aan het forum toe kwam. Ik hoop voor je dat er snel verbetering komt! Sterkte.

@Es: Ja ik ga snel he! ;) Inderdaad, we babbelen als heeeeel lang hier, laten we het nog maar wat jaren volhouden, is best gezellig :D

13. sam mv kylian

thanxx meiden!

gaat snel he, zolang als we al beppen, poehee.
    wel erg leuk dat we het al zolang volhouden :D:D

14. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Sam, heftig hoor! Ik hoop dat het snel beter gaat met Danique.

Cindy: deze zwangerschap is een onverwachts kerstcadeautje! Helemaal spontaan en zonder clomid. Ik had al een afspraak staan bij de fertiliteitsarts in januari, maar die heb ik weer af kunnen zeggen. Ik heb al een echo gehad met 6wk3 dagen en er was een kloppend hartje te zien. Voor de zekerheid heb ik over 1,5 week nog een echo.

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai sam, wat vervelend voor jullie. hopelijk is het snel te verhelpen en krijg je weer een tevreden meisje..

simba, wat goed dat tijn al zo mooi kan lopen. hier durven ze het echt niet los. akeesh kan al lang blijven los staan, maar als ik een stapje wil uitlokken gaat ze gelijk door haar knieen.. probeer nu aan 1 hand.. dat lukt enkele stapjes.

wendy, lekker hoor zwemmen. ik kon dat niet alleen doen met 2 meiden dus heb het nooit gedaan.. we hebben wel een heel groot bad. en ze zijn nu groot genoeg dat ik makkelijk alleen met ze in bad kan..

dieseltje, wat ga je snel. vorige ronde leek zo langzaam te gaan. nu de kinderen erzijn gaat de tijd zo vliegens vlug

all. zondag as 11 januari was ik eigenlijk uitgerekend. gek idee he... voor het ziekenhuis en de controles worden ze dan pas 1 jaar. toch maar een gebakje halen ;)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es...gefeliciteerd met je verjaardag :D

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @es: Inderdaad gefeliciteerd met je verjaardag, maar ik had al een berichtje achtergelaten op je hyves ;)

@simba: Heb jij er al over nagedacht hoe je het straks met vervoer gaat doen? De baby in de kinderwagen, maar Thijmen dan? Ik denk erover om een 2-lingwagen aan te schaffen, maar lees ook dat sommigen de baby in een draagdoek doen en het oudere kindje in de buggy bij langere afstanden en bij kortere afstanden de baby in de reiswieg en het oudere kindje op een buggyboard. Ook is er een Buggypod te koop (los aan je kinderwagen te bevestigen). Ik zie door de bomen het bos niet meer ;)

18. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Lastig he, Dieseltje. Ik weet het ook niet hoe ik dat ga doen straks. Thijmen is dan 20 maanden oud en zal nog geen hele lange stukken kunnen lopen, denk ik. Een tweelingwagen zou dus wel handig zijn...
    Maar ik ben niet van plan er één van 600 euro te kopen. Straks gebruik het maar een paar maanden!

Dus het wordt óf een goedkope tweelingwagen, óf een buggypod aan de zijkant van de kinderwagen (zo'n plankje achter lijkt me zelf niet lekker lopen). Een draagdoek kan de eerste weken wel, maar niet voor lang. Dat houdt mijn rug nooit.

Ook vraag ik me af wat handiger is: een tweelingwagen naast elkaar of achter elkaar?

Ik denk dat ik pas een beslissing neem aan het eind van mijn zwangerschap, zodat ik in kan schatten hoeveel behoefte Thijmen heeft aan een buggy. Sommige kindjes willen dan nog maar amper in de buggy.

@ Es: gefeliciteerd met je verjaardag.

19. sam mv kylian

es, gefeliciteerd meid!

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @simba: Wij willen dan een 2de hands 2-lingwagen kopen op marktplaats.
    Liefst de Easywalker duo sky, omdat hier ipv de reiswieg ook een maxi-cosi op geklikt kan worden (en dat kon op de bugaboo ook en dat gebruikte ik maar al te vaak als katja sliep in de auto en ik moest even een boodschapje doen). Ik vind het dan zo'n gedoe om het kindje dan weer wakker te maken en over te leggen in een reiswieg oid. Katja loopt nog niet (wel enkele stapjes aan tafel), dus die zie ik over 5 maanden nog niet op een buggyboard staan. Over de buggypod heb ik ook veel negatieve verhalen gelezen (mbt instabiliteit).

Een nieuwe 2-lingwagen zoals b.v de Marco Twin Go S jogger kost 269 euro dus dat is ook nog te doen, maar daar is geen reiswieg bij, alleen een babynestje en ik moet het kindje dan dus altijd overleggen..........
    Ik kies wel voor de kindjes naast elkaar. Vind ik gewoon fijner. Bij al die wagens achter elkaar zie ik dat het achterste kindje eigenlijk altijd tegen ee rug aan zit te kijken... Niet echt gezellig. Ik heb 3 vriendinnen met ee 2-ling en die ondervinden eigenlijk geen problemen in winkels wat de breedte van de wagens als de kindjes naas elkaar zitten.....

Aan de andere kant vind ik het ook weer zo'n zonde van de bugaboo :(

Ik ben ook niet zo'n wandelaar dus dat maakt het ook lastig. Als ik nou veel wandelde zou ik niet twijfelen en gewoon zo'n 2-ling wagen kopen.
    Pfffff ik weet het ook niet hoor ;)

Deel Deze Pagina