Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Esther: gefeliciteerd met je verjaardag!

Sam: allereerst leuk om weer iets van je te horen. Wat vervelend voor jullie en ook voor Danique dat ze zo onrustig en huilerig is. Ik hoop dat jullie snel weten wat de oorzaak daarvan is en je inderdaad weer je rustige meisje krijgt.

simba: groot gelijk dat je zo lang mogelijk wacht tot eind van je zwangerschap. Misschien dat Thijmen inderdaad niet eens meer in de wagen wilt zitten en dan is het ook zonde om er een aan te schaffen. Wanneer krijg je je eerste echo?

dieseltje: alweer bijna op de helft. Jeetje wat gaat de tijd snel zeg, maar wel leuk natuurlijk.

Hoe is het met de rest van de meiden?

all: vrijdag mochten we terugkomen voor 3D echo omdat de baby vorige keer heel ongunstig lag. Nu hebben we wel mooie foto's van het gezicht etc. Nu al zo trots op. Staat ook foto in mijn album.

gr vruchtje

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Vruchtje: wow...mooi gezichtje, zeg! Kan niet anders dan dat het een mooi kindje wordt! Mooie buik heb je ook...

@ Dieseltje: ik ben blij dat ik nog even na kan denken over die duowagen, vind het ook lastig. Het is idd wel heel handig als de maxi-cosi er op kan. Volgens mij kan dat alleen bij de Easywalker, de ABC Zoom en de Jane. Alledrie erg duur! Als ik er eentje vind op Mp, dan wil ik er nog wel voor gaan, maar nieuw gaat me nu echt te ver... Ik vind de X adventure Twinco wel leuk, alleen deze heeft ook een babynestje. Ik hoor graag jouw keuze + ervaringen als je eruit ben!

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @simba: Ook hier geldt: alleen een 2-de hands easywalker, een nieuwe vind ik te duur. Je hoort t als ik eruit ben! Katja is 18 maanden als de kleine geboren word, weet in ieder geval zeker dat meelopen niks word.

@all: Ik heb een buikfoto geplaatst. Ik voel de kleine al een week of 4. Sinds vorige week kan Jaap het ook voelen schoppen ;) . Het is dan ook een echte druktemaker/druktemaakster. Ik weet niet meer hoe dat bij katja was maar volgens mij kon hij het toen pas veel later voelen. Weten jullie dat (nog)?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje. hier kon ik ze met 19 wkn voelen. vooral akeesh. haar placenta lag gunstig..

over de tweelingwagens. wij hebben de koelstra, dat si naast elkaar. erg fijne wagen en je kan alle winkels in.. alleen heeft kruidvat vaak de gangen geblokkeerd etc en dan is het te smal. maar dat ondervind je volgens mij ook weleens met een normale wagen..
    en idd ik zou de eerst weken een draagzak doen en dan een buggyboard. zonde van die dure en mooie wagens. zeker als je weinig loopt.

en een wagen is zo gekocht op mp mocht het nodig zijn

esther fijne verjaardag als nog.. leuke dag gehad?

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo meiden

Bedankt voor de felicitaties.
    Heb een leuke dag gehad.

Ik voelde Tijn met 18 weken, en Ed voelde hem met 20 weken!
    Ooooooo bijzonder is dat he! Zucht...... hihi

6. bengel

bengel Niet meer actief

ik voelde Finn met 16 weken... heel zeker..eerst twijfelde ik, en met de twijfel liet hij me weten dat het echt waar was door weer te trappen. Tim voelde hem pas later, zo rond 22 weken maar mede omdat hij het geduld niet had zijn hand langer op mijn buik te houden

sinds finn is geboren rookt tim veel minder, en met als positief effect: HIJ SNURKT BIJNA NIET MEER..oh heerlijk slapen zo...

Essie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. apart of niet met je zoontje je verjaardag.. (ik ben donderdag jarig, dus net voor mijn 30e mama geworden)

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Leuk was het met Tijn
    Kreeg ook een cadeautje van hem en een lief kaartje.

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    iemand nog leuke cadeau's tip die mijn meiden aan hun oma kunnen geven voor de verjaardag.. iets anders dan een foto, maar wel persoonlijk

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    iemand nog leuke cadeau's tip die mijn meiden aan hun oma kunnen geven voor de verjaardag.. iets anders dan een foto, maar wel persoonlijk

kan natuurlijk gaan vingerverfen met ze

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Handje in gips, voetje in gips.

Vingerverfen inderdaad

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij. Moet straks naar haarlem, voor dit stomme cursus, geen zin in. Dus niet echt tijd om op iedereen te reageren!

Ik heb een berichtje van moon gekregen.
    Ik lig in het ziekenhuis., Ben sinds gisteravond aan het overgeven en diarree. Nouging het niet goed samen met mijn suiker. Krijg 2 liter vocht. kus

12. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Het zit Simone ook niet mee zeg! Sterkte!

Heb zometeen intake bij de verloskundige. Spannend...

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    net gesmst met Moon, ze is weer thuis, maar zo brak als wat..

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje moon, jij hebt weer wat.... sterkte!

Simba, veel plezier bij de VK

Wij gaan zo met Tijn naar de huisarts, arm jochie hoest zich helemaal naar vooral s'nachts.
    Blijft er zowat in.

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Moon: Beterschap!

Vandaag te horen gekregen dat mijn prolactine weer te hoog is. Flinke dip nu. Het is ons blijkbaar echt niet gegund....

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ow Duckie, wat een ellende!|Het zit jullie zo tegen!
    Wat gaan ze hier aan doen? Het was toch juist naar beneden gegaan?

Moon! jij bent ook wel een pechvogel.

all, ik kan niet op iedereen reageren.
    beetje druk en er doorheen.

weekend in Italie geweest, ziek geweest, en lekker kotsen in het hotel, zat ik dan, samen met Rots op de badkamer, hij in de plee ik in het bidet....ook spannend! hahahah, heel zielig stel waren we!

Voel me verder ellendig vandaag terug gekomen, blijf morgen thuis.

reageer morgen ff.
    x

Es, je hebt mijn smsm niet gekregen denk?
    Nog gefeliciteerd, nog verwend?

x

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Jij hebt ook alles bij elkaar :cry:

@es: Hoe was het bij de huisarts?

@Katrien: Meid het zit je niet mee.... sterkte, het zal weer een klap zijn... :cry: Wat gaan ze nu doen?

@shaar: Das ook balen van zo'n weekend zeg.... Lekker even een dagje (of meer) thuis blijven! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Wil je mij trouwens een smsje sturen? Mijn telefoon is gecrasht en al mijn nummers stonden in die telefoon (en niet op de simkaart), lekker handig dus weer, maar ik wilde je graag weer als buddy ''gebruiken'' mocht de bevalling tzt op gang komen (of ik heb weer zoiets als met Katja ;) )

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Oh ja, hebben jullie mijn banner gezien? :D :D :D

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeeeeeeeej 20 weken dieseltje!

Bij de huisarts was het goed.
    Dat wil zeggen, ze vond dat Tijn wat piepte, dus heeft Ventolin gehad. Hoopte ik al op eigenlijk, hij was zo erg aan het hoesten.
    Hoop alleen niet dat ie hetzelfde heeft als ik, ik heb astmatische bronchitis.
    En ik ging ook voor mezelf. Heb sinds de zwangerschap eczeem op mijn handen, dus krijg steeds andere smeersels mee.
    Vandaag geleerd dat er een verschil is tussen creme en zalf.... wist ik echt niet. Vraag me niet wat het verschil is... maar het is er!

Verder heb ik gevraagd dat als wij voor een 2e gaan, of ik dan weer langs haar moet, verwijsbrief bla bla ( omdat mijn cyclus dus nog steeds niet normaal is) en ze zei, nee hoor bel gelijk maar de gyn als jullie zover zijn.

Liefs, Esther

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    :D :D :D T gaat zooooo snel! Moet wel zeggen dat ik er allemaal veel minder mee bezig ben dan m'n 1e zwangerschap. Heb het nu veel te druk ;)

Hopen dat die Ventolin helpt inderdaad, maar niet fijn als hij astmatische bronchitis krijgt :cry:
    Ik zou ook echt niet weten wat het verschil tussen zalf en creme is :oops:

Wel lekker dat je zonder verwijzing naar de gyn kan! Hebben jullie al plannen voor nr 2? (jij wel zo te horen ;) )

Deel Deze Pagina