Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja die plannen waren er al voordat Tijn uberhaupt in mijn buik zat hihi. We willen er zowiezo 2 als het lukt. Ed zou nu al wel willen beginnen. Maar ik wil nog even wachten.
    Zowiezo zou ik het liefste nog willen verhuizen voor die tijd...maarja de KREDIETCRISIS helpt niet echt mee in de huizenmarkt.

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Haha, ja dat was bij ons ook zo hoor. Het liefst wil jaap er 6 ( :confused: ) maar 2 of misschien 3 vind ik wel voldoende ;)

Kredietcrisis...... :( Vertel mij wat.... Wij hebben al 2 1/2 jaar 2 huizen (mijn oude huis) :cry: Gelukkig heb ik een goede huurster en dekt het voor 80% de kosten.... Anders weet ik echt niet hoe we nu hadden geleeft

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es.. hmm dat zou wel *** zijn als tijn dat heeft. Heeft de ha daar niet op onderzocht? Heb geen idee hoe ze daar achter kunnen komen. Ja zalf is vetter geloof ik dan creme.

@dieseltje.. wauw al 20 weken, jemig waar blijft de tijd! Gaat echt snel. 6 kids? Pff Jaap heeft er zin in.

@shaar... getsie, dat was ook geen leuk weekend. Buikgriep? Of iets anders?

@sam... hoe is het nu met danique? Gaat het weer een beetje beter?

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ooowww mag ik even.... Ik ben zo vreselijk trots op mezelf!

Sasha is net uit zichzelf in slaap gevallen, het heeft wel wat voeten in de aarde gehad! Ik had dr gevoed, toen om tien voor half 1 heb ik haar in dr eigen bedje gelegd. Huilen natuurlijk.

Toen liet ik haar 5 minuten huilen, naar boven, goed leggen, muziekje aan, aai over dr bol, kus en weg. Telkens weer om de 5 minuten. Na 50 minuten begon het huilen in zeuren over te gaan. Toen ging ik naar boven, goed leggen, muziekje aan, aaien over dr hoofdje en ze sliep! Wauw, dit is echt te gek! Ben helemaal blij. Dit is nu 20 minuten geleden en ze slaapt nog! :D :D :D

Gelukkig was mn zusje hier, die ging telkens op mijn telefoon kijken of de 5 minuten al voorbij waren en stuurde me dan naar boven hihi.

Duimen jullie met me mee?

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden ik hoop dat ik vanavond ff bij kan lezen en kan reageren, we zijn nu echt mega druk, we willen komend weekend in het huis zitten opgeruimd en wel dus we zijn druk maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moest even melden dat onze lieve schat gisteren VOOR HET EERST UIT ZICHZELF OP ZIJN BUIK IS GEROLD!!!! hij heeft nu de smaak flink te pakken het is zijn favoriete spelletje nu! nou meiden groetjes

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise... wauw leuk man! Echt cool! Wat gaat het dan hard he?

Heb het gevoel dat Sasha ook steeds meer baby af is. Ze kruipt hier al lekker in het rond. Moet telkens achter haar aan. Gisteravond heeft ze met dr vriendje Kik gespeeld (is 3 weken jonger) en ze gaan achter elkaar de kamer rond. Ze vinden het echt leuk om met elkaar te spelen. Alleen pakt Sasha telkens Kik zn speen af. (trut, die wilt ze dan weer wel haha)

En ze ligt nog steeds te slapen!

7. bengel

bengel Niet meer actief

moeten jullie eens nagaan..eerst hoopten we bijna allen op 1 beeb, en nu zijn er al 2 wanger van nr 2. essie wil nog wel een x, ik ook, wie nog meer?

gisteren heeft tim zo'n projector gekocht voor finn, die dan 5 minuten beeld op plafond laat zien met een lief liedje..hopelijk gaat hij hiervan zelf slapen, want meneer valt t liefst op schoot in slaap en gaat dan pas naar zijn bedje..dus wen...ook al is Finn vandaag 4 weken, ik vind het nu ook al niet leuk/fijn dat hij niet uitzichzelf in slaap valt..(kan de lol dus op als hij dit net zo lang als jou kleine meid volhoud)..

verder moet ik effe ego zijn..ik heb weer zo'n mooie foto van hem, plaats hem in album, weet niet hoe het hierzo moet..

Dieseltje: wel druk zo een kleine en zwanger is het vol te houden voor je?

groetjes!
    |Daantje

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wauw alweer 4 weken. Wat gaat het hard zeg. Hoe voel jij je nu?

Die projector, die is leuk he? Kik (vriendje van Sasha hihi) had die ook. Met sterretjes een maandje en vlinders toch?

9. bengel

bengel Niet meer actief

voel me perfect, alsof er niks veranderd is alleen finn is erbij.....maar ik was direct na bevalling fit, en voelde me toen al super...benieuwd of ik de klap nog krijg..

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Heel fijn dat je je zo goed voelt!
    Het is prima vol te houden hoor, ik voel me heel goed, maar ik merk wel dat ik wat stapjes terug moet doen af en toe (en dat vind ik nogal moeilijk ;) ). Zal ook blij zijn als m'n zwangerschap er weer op zit (klinkt voor sommigen misschien heel vreemd, maar ik ben niet zo van het zwanger zijn).

@denise: Wat gaat het allemaal snel he? Knap hoor

@wendy: Leuk is dat he dat ze zo met andere kindjes spelen. Katja vind dat ook geweldig.
    Wat goed dat Sasha in slaap is gevallen. Nu volhouden hoor!

@all: Katja heeft vanmiddag haar 14 maanden prikken gehad. Ze huilde meer omdat ze boos was dat die mevrouw haar armpje en haar beentje vast hield dan dat ze pijn had volgens mij ;) Toen haar prikjes voorbij waren heb ik haar op de grond gezet en ze ging gewoon vrolijk door met spelen :D
    Gelukkig nu pas weer met bijna 4 jaar prikjes

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Bengel, ik wil wel nog een x, hihi.

Maar wij wachten nog ongeveer 2 jaartjes.

Wen ik ben je berichtje aan het zoeken, wat je mij vanmiddag sms-te.

Kan het niet vinden nie...

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @moon: jeetje het gaat lekker bij jou! nou hoop dat alles snel weer oke is.
    @shaar: balen van je weekend maar ja kotsen is toch ook gezellig?
    @sam: wat zielig zeg voor danique, dat haar gewoon iets dwars zit en dat ze het niet kan vertellen, vreselijk :(
    @es: nog GEFELICITEERD!

@bengel: mis het zwanger zijn soms ook wel hoor, het zwanger zijn van toen ik een maand of 5-6 was, die laatste weken waren vreselijk!

Manlief hoeft niet perse een 2e, hij vind het goed zo: 1 gezond kind. hij is ook enigst kind en heeft het nooit erg gevonden... Ik zou graag 2 kinderen willen, voor zover ik iets te willen heb. Nu nog niet, het kriebelt wel door jullie allemaal (haha) maar ik ken mezelf en zou het iets te zwaar vinden 2 zulke jonge kinderen. MAnlief en ik hebben een beetje afgesproken er weer voor te gaan als de kleine man 18 maanden is. Missfchien ietsje eerder... Zoals het er nu uitziet zullen we ons weer aan moeten melden bij de gyn want ben nog steeds niet ongesteld geworden na de bevalling... :rolleyes:

@wen: ben trots op je hoe je het hebt gedaan met sasha :D
    @es: hoop niet dat tijn astmatische bronchitis heeft...
    @daan duck: balen hoor van die prolactine jeetje het zit echt niet mee, telkens weer die tegenvallers, petje af voor je hoe je ermee omgaat dikke dikke knufff

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @all: Ik heb de knoop doorgehakt. Ik heb voor 350 euro een hele mooie easywalker duo sky gekocht op marktplaats (advertentienummer 221214589). Met veel extra's. Ziet er heel mooi uit, en prijs is ok als je ziet dat hij van 2007 is en totaal 950 euro heeft gekost.

Ik weet gewoon heel zeker dat ik het met een gewone kinderwagen en een kiddyboard niet red. Katja is dan nog maar 18 maanden en onderneemt nog steeds niet echt stappen om te gaan lopen.
    We hebben een mooie nieuwjaarsfooi van mijn vader gekregen, dus een deel van dat geld hebben we goed besteed lijkt me. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee !

Ik heb me ook voorgenomen om meer te gaan wandelen straks dan toen met Katja. Dit kwam ook wel een beetje door al dat gedoe met mijn moeder e.d. Ik had er gewoon geen zin in.

Ik ga hem vrijdag halen met mijn vader (wel een vreselijk eind rijden, maar we pikken een gezellig lunchje mee onderweg ;) )

14. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Even een kort berichtje van mij..... heb slecht nieuws.

Zoals ik maandag al schreef was mijn prolactine weer behoorlijk gestegen. Gisteren heb ik hier met mijn arts over gesproken, en hij trekt zijn handen hier vanaf omdat het prolactine niet zijn vakgebied is. Moet nu eerst weer naar een internist, net zo lang tot deze alles onder controle heeft. Pas daarna weer terug naar mijn arts en weer denken over een mogelijke behandeling. Ik zit nu wel in een flink dip, hoeveel teleurstellingen krijgen we nog te verwerken? :rolleyes:

Ondanks dat moet ik toch even kwijt:

@ Dieseltje: Toppie, de 20-weken voorbij! Wat gaat dat snel zeg....
    @ Wen; Super dat Sasha in haar eigen bed geslapen heeft. De aanhouder wint, volhouden he?
    @ Denise; leuk dat William al omrolt. Wat gaat de tijd dan snel zeg...

Liefs

Dtje

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goede keus, dieseltje, je kan er veel plezier van hebben en als je er netjes mee omgaat verkoop je hem gewoon weer voor 350 na een jaartje ;)

even een ego berichtje..
    gister controle gehad in het ziekenhuis. meiden zouden 11 jan eigenlijk 1 moeten zijn geworden. ze zijn helemaal goedgekeurd en hoeven alleen maar met 2 jaar terug te komen. de artsen vinden ze helemaal geweldig en zijn zo blij dat het ook zo kan. dus voel me helemaal bijzonder en trots

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @MJ: Ja zoiets dachten wij ook, verkopen we gewoon goed door als we hem niet meer gebruiken.
    Je mag zeker trots zijn op je meiden! Geweldig dat ze pas over een jaar terug hoeven!

@katrien: Sterkte meis, het zit jullie niet mee :cry:

17. bengel

bengel Niet meer actief

het gadver katrien..het zit jullie ook nooit mee zeg..sterkte..en probeer vol te houden..houd hoop! dikke knuf voor jou!

daniella

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje.. gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop.

@katrien... jezus, het zit jullie inderdaad niet mee. Vind dit echt niet cool! (en dat is nog te zacht uitgedrukt) Heb je al een afspraak bij de internist?

@all... ben gister toch geknakt. Heb na 40 minuten sasha lekker bij mij genomen. Kon het niet meer aanhoren. Vind het vreselijk. vind mezelf echt een onwijs slechte moeder. Daarna heeft ze wel lekker doorgeslapen de avond. Alleen snachts kwam ze ineens weer 4 keer. :( Misschien heeft ze het wel gewoon nodig?

Net is ze weer op bed gegaan, 45 minuten lopen krijsen. Toen heb ik dr in slaap geaaid. Ze kon niet meer. Kwijlen, echt die tong naar buiten, alsof ze uitgedroogd is. Zielig :( Ze slaapt nu wel en in haar eigen bed. Er moet toch wel een andere mogelijkheid zijn dan dit? :(

Het gaat ook kut op kris zn werk. Hij moest zaterdag bellen, om te vragen hoe laat hij maandag moest beginnen. Zeiden ze, bel maandagochtend half 9 maar, want we hebben het rustig (?) Toen belden hun ineens op om tien over 8, dat hij in wezep moest zijn om half 11,met vrachtwagen. Dat is 1.5 uur rijden, dan zou die om 9 uur in dronten wegmoeten. We moesten nog naar dronten toe (half uur) spullen pakken, spullen voor de vrachtwagen pakken, aankoppelen van de trailer. Uiteindelijk was hij 2 uur te laat op dat adres. (logisch, want dan red je nooit in die tijd)

Toen ging ik later naar haarlem (cursus) en om 4 uur belde ik hem, toen ik daar was. Mocht hij weer naar huis. Echt vaag. Maar ik stond in Haarlem. Die planning daar van Kris zei, nou dan moet je maar vervoer gaan regelen he. Dus kris had mijn vader zover weten te krijgen dat hij hem ophaalde. (half uur heen, half uur terug) Komen ze beide in dronten aan, zegt die planning, ga maar naar hoofddorp, we hebben toch nog een ritje. Dus kris werd een beetje boos, ja heb ik net vervoer geregeld, die staat al op de parkeerplaats. Zeggen ze, nou jammer dan, zo gaat dat hier wel eens.

Nou vaag toch? Dus kris had de telefoon uitgedrukt, zo pissig was hij. Dus ik ben nu internet aan het afstruinen om te kijken voor vacatures, maar gewoon binnenland.

Afgelopen vrijdag toen we sasha gingen ophalen, toen zat sasha echt zo te kijken van wie isss dat. En toen ging ze keihard janken. Vond kris echt niet kewl.

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy, wat verrot van kris zijn werk. raar toch hoe ze mensen als grofvuil kunnen behandelen. hopelijk vind hij snel een betere baan.

daan, ik zie het nu pas, maar begrijp niet precies wat je hebt? maar klinkt verrot allemaal. sterkte meid

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Katrien, wat vreselijk allemaal voor jullie. Het zit jullie echt niet mee! Ik heb echt ontzettend met jullie te doen. En zou willen dat ik iets voor jullie kan betekenen.... :(

MJ, wat super joh die 2 kanjers van jullie ! Heerlijk !

Wen, laten huilen is niet zo makkelijk he.. ken het. Al worden de huilperiodes wel steeds korter op den duur.. En over Kris z'n werk hadden we al gemaild :)

Deel Deze Pagina